Monday, July 20, 2015

Color Club - Summer Collections

המותג Color Club לא חדש בארץ, ונמכר כבר כמה שנים בסניפי נייל סטודיו ובמכונים המקצועיים, אבל לאחרונה הם יצאו במיתוג מחדש ושינו את עיצוב הבקבוקים. לפני מספר שבועות הוזמנתי להשקה סופר מגניבה בגלידריית לג'נדה ביפו, שם התערבבו כל הצבעים הקיציים של הלקים יחד עם הטעמים הצבעוניים של הגלידות.

בהשקה הציגו לנו שלוש קולקציות קייציות של קולור קלאב: שתיים חדשות (פסטלים וניודיים), ועוד אחת (ניאוניים) שמורכבת מאוסף של לקים מוצלחים מקולקציות עבר.

קרדיט תמונה: יח"צ

לחצו כאן כדי לקרוא את החוויות מההשקה ולראות סווצ'ים להמון לקים חדשים של קולור קלאב!


בהשקה פגשתי את חברתי המקסימה בת-חן מהבלוג Mary Jeniffer ויחד הצטלמנו לסשן תמונות נחמד :) לחצו כאן כדי לקרוא את ההתרשמות שלה מהלקים ולראות עוד תמונות שלנו מהאירוע


הלקים שעליי בתמונות הם שני לקים מקולקציית Poptastic Pastel Neon: הלק Disco's Not Dead הוא צהוב חמאתי עם נגיעה של כתום, הלק Feathered Hair Out There הוא ורוד פסטלי ניאוני בעל תת גוון קר יחסית.

חוץ מזה כמובן שגם לקחתי איתי הבייתה שני לקים מקסימים מאותה הקולקצייה. לפני שאפרט עליהם יותר אני רק רוצה להגיד כמה מילים בכלליות על הפורמולה של הלקים בקולקצייה הזאת: ניסיתי 4 מתוך ה-7, ככה שאני מרגישה שאני יכולה לחוות דעה באופן כללי על הקולקציה כולה:
הצבעים מהממים ובדיוק לטעמי, אבל הפורמולה ממש לא מוצלחת. עם חלק מהלקים צריך להתאמץ עם 4 שכבות כדי להגיע לכיסוי אחיד ואטום...
אבל זה משהו שקורה הרבה פעמים עם לקים פסטליים, וזה משהו שדי ציפיתי לו כשראיתי את הצבעים של הקולקציה.
אני חושבת שהצבעים כן שווים את המאמץ כי הם באמת מיוחדים ומתאימים מאוד לקיץ, והם במיוחד יתאימו כפדיקור, כי הציפורניים ברגליים קטנות יותר אז דרושות פחות שכבות כדי להגיע לכיסוי יפה :)

Meet Me At The Rink* הוא לק בגוון תכלת שמיים מקסים, בדיוק הגוון שחיפשתי להוסיף לאוסף שלי. מצולם כאן בשלוש שכבות וללא טופ.


Till The Record Stops' * הוא סוג של ירוק ליים פסטלי ניאוני, שנראה מעולה גם על אצבעות הידיים וגם כפדיקור לאצבעות הרגליים. מצולם כאן בשלוש שכבות וללא טופ


החלטתי לשלב את שני החמודים במניקור קייצי כיפי, בתוספת נקודות עם Essie Penny Talk וטופ מאט של OPI.


חוץ מהלקים של קולקציית הפסטל-ניאון יצא לי להתנסות גם בלק Bell Bottom Babe* של קולור קלאב. זה לק כחול עם שימרים אדומים קטנטנים שקצת קשה להעביר במצלמה:


Color Club אינה מנסה את מוצריה על בעלי חיים.
מחיר מומלץ לצרכן: 30₪.
ניתן להשיג במכוני הטיפוח, בחנות "ניילס קולג'" בדיזינגוף סנטר, באתר Talk To The Hand וברשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ. www.nailstudio.co.il

* מוצרי קולור קלאב התקבלו לסקירה

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...