Sunday, March 8, 2015

Come As You Are - Part 3 (Chic Nude Polishes)

שלום לכולן!!!
אז עכשיו כשאנחנו רשמית אחרי פורים, הגיע הזמן להירגע קצת מכל הצבעים המשוגעים והנצנצים, ולקשט את הציפורניים שלנו בצבעים רגועים ועדינים.

לפני מספר חודשים נתקלתי בפרסום המסקרן הזה בעמוד הפייסבוק של שיק:


חולת ניודים שכמותי, הסתקרנתי מאוד לגבי שלושת הלקים השמאליים. במיוחד מכיוון ששיק פירסמו שהלקים בגימור שקפקף, וישר חשבתי שמדובר בדיופים לקולקציית הבלט המהממת של OPI, שנמצאת כבר המון זמן בווישליסט שלי :)

היו רק שתי בעיות:
1. אני לא מתה על הלקים של שיק בדרך כלל. אמנם יש להם מבחר צבעים עשיר והם מנסים להתעדכן בטרנדים העולמיים (די בהצלחה, אם יורשה לי לציין) - אבל באופן אישי אני מעדיפה מברשות רחבות ופורמולות סמיכות יחסית. המברשות של שיק דקות והפורמולות שלהם נוטות להיות דלילות.
2. מאיזושהי סיבה לא ידועה, לוקח המון זמן עד שהחנויות באיזור שלי מתעדכנות בקולקציות החדשות של המותגים הישראליים (שיק וג'ייד, אני מסתכלת עליכם...) ורק השבוע יצא לי להיתקל לראשונה בקולקציה הזו בחנות.

בחנות השכונתית שלי היה גם מבצע שווה: 3 לקים של שיק ב30 ש"ח, מה שהסתדר מצויין, כי בדיוק התחשק לי לדגום את שלושת הלקים הבהירים והמסקרנים האלה. 

רוצות לדעת מה חשבתי על הלקים ולראות את התמונות שלהם? פשוט תמשיכו לקרוא...


הלק הראשון הוא Karakal Girls, מספר 413: לק שהושק לכבוד לוחמות גדוד קרקל. נראה לי שהיה יותר מתאים לקרוא על שמן ללק הירוק מצד ימין, אבל דווקא נחמד שנתנו להן לק כל כך עדין ונשי. להזכיר לנו שאמנם הן לוחמות אמיצות, אבל עדיין מדובר בבחורות מעודנות ולא בגברים שעירים ומזיעים :)

האמת היא שלא הייתי בטוחה אם כדאי לי לקנות אותו. בכל זאת, אני לא ממש צריכה עוד לק לבן בגימור ג'לי. כאלה יש לי מספיק... אבל בגלל המבצע ובגלל שהייתי מאוד סקרנית לראות את ה"גימור השקפקף" שהובטח בעמוד הפייסבוק של שיק, החלטתי לקנות אותו בכל זאת.

מאוד הופתעתי לגלות שהלק הוא לא לק ג'לי רגיל, אלא לק לבן בגימור creally - כלומר משהו שנמצא על הגבול בין לק קרמי אטום ללק בגימור ג'לי שקפקף. הוא אטום בשתי שכבות ומתייבש לגימור חלבי מהמם.


מבחינת הצבע - הוא יותר צהבהב לעומת Purity הבוהק של ג'ייד, ומבחינת הגימור - הוא יותר אטום מWaltz של אסי. אני יודעת שקשה לראות את זה בתמונות אבל במציאות ההבדל יותר ניכר.
בכל אופן, ממש אין צורך לקנות את שלושתם, ותוכלו להסתפק רק באחד או שניים, תלוי מה המטרה שלכן. אם תרצו לק שיתאים למניקור בסגנון jelly sandwich, כדאי ללכת על אסי או ג'ייד. אם אתן מעדיפות משהו אטום יותר שיסתיר לחלוטין את הפס הלבן בראש הציפורן, לכו על שיק.
  
מבחינת הפורמולה - אני חייבת לומר שהלק של שיק עוקף בסיבוב את שני הלקים שציינתי כאן. הפורמולה פשוט מדהימה, וממש לא ציפיתי לזה מלק של שיק! הוא נמרח בקלות ובאחידות. מרחתי שכבה ראשונה דקה ושכבה שנייה עבה יותר כדי להגיע לאטימות הרצויה, וממש לא היו סימני מברשת או איזורים של אי אחידות על הציפורן. אני מאוהבת!


הלק השני הוא Catch Me, מספר 483: לק crelly ורדרד-בז', שלא נראה מיוחד ממבט ראשון.

אבל מה שמיוחד בלק הזה, הוא שכבר מהשכבה הראשונה הוא נראה טוב. אין סימני מברשת, ואפשר לחלוטין להסתפק בשכבה אחת אם אתן מעוניינות במראה נקי, שרק יסתיר את הצהבהבות של הציפורן ויעניק לה גוון אחיד ובריא.
זה משהו שדי קשה למצוא בלקים שקפקפים, שבדרך כלל דורשים לפחות שתי שכבות על מנת לקבל כיסוי אחיד ויפה.
הלק יהיה מעולה גם לפרנץ' מניקור.


בשתי שכבות מתקבל כיסוי מלא, אטום יותר לעומת הלק הלבן שסקרתי קודם, אך עדיין לא קרמי לחלוטין אלא crelly. גם כאן הפורמולה נהדרת וקלה למריחה.


למי שתהתה עד כמה הלק הזה דומה לNude Luxe (מס' 80) של ג'ייד: הלק של שיק יותר ורדרד ויותר אטום, לעומת הלק של ג'ייד שהוא יותר בז' ויותר בגימור חלבי. 
הסיבה שלא צילמתי תמונות השוואה בין השניים היא שממש אהבתי את הלק הזה של שיק ולא רציתי להוריד אותו כדי לצלם את ההשוואה... נשארתי איתו למשך כמה ימים, בתוספת ניילארט חמוד. אם בכל זאת תרצו לראות השוואה, תכתבו לי בתגובות ואני אעלה תמונה לאינסטגרם ולעמוד הפייסבוק שלי.


הבא בתור הוא הלק One In A Million, מספר 449, שדי אכזב אותי. בעמוד הפייסבוק של שיק הבטיחו שלושה לקים בגימור שקפקף, אבל הלק הזה קרמי לחלוטין ואין בו בדל שקפקפות.
ממש קיוויתי שהוא יהיה דיופ לCare To Danse המהמם של OPI, והתאכזבתי לגלות שלא כך הדבר :(

הלק אטום בשתי שכבות והצבע שמתקבל על הציפורן מעט שונה מהצבע שנראה בבקבוק. בבקבוק הוא נראה סגלגל ועל הציפורן הוא יותר ורוד בהיר.
הפורמולה מצויינת, הוא כמעט אטום בשכבה אחת, אך דרושות שתי שכבות על מנת להגיע לאטימות ואחידות.
הצבע בעל תת גוון קר, ואני מוצאת שהוא נותן ליד שלי מראה שזוף וחיוני. הוא מצטלם קצת יותר בהיר מאיך שהוא נראה במציאות.


ערכתי השוואה בין הלק הזה לבין שני לקים ורודים קרמיים אחרים שיש לי באוסף: לק 437 של וואו והלק Something Sweet של צ'יינה גלייז.
הלק של צ'יינה הוא הורוד ביותר, ובהשוואה לשני האחרים הגימור שלו חם יותר.
הלקים של שיק ושל וואו הם כמעט דיופים. הלק של וואו מעט יותר ורוד לעומת זה של שיק שהוא קצת יותר סגלגל, אבל זה הבדל שבקושי נראה לעין. הלק של וואו גם מעט יותר בהיר מזה של שיק, אבל שוב, ממש לא הבדל קריטי, ואפשר לומר שמדובר בדיופים.



אשמח לשמוע בתגובות מה חשבתן!
אהבתן את הקולקציה הזו של שיק? מתכננות לרכוש משהו לעצמכן?

5 comments:

  1. לגמרי עשית לי חלק לשני הלקים הראשונים

    ReplyDelete
  2. Karakal Girls מהמם1!!!

    ReplyDelete
  3. עשית לי חשק על כל השלושה!! ואת האחרון אהבתי במיוחד הוא ורוד קרמי פשוט מושלםםם!! תודה על הפוסט פעם הבאה בפארם הם שלי :))

    ReplyDelete
  4. טוב לקים בהירים כאלו הם לא כוס התה שלי, אבל ממש אהבתי את העיצוב שעשית!

    ReplyDelete
  5. צבעים כלבבי ואני מודה שעכשיו הקרקל הזה ירדוף אותי :(

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...