Sunday, July 26, 2015

חדשות עולם הלקים - מהדורה 4 / עדכוני קיץ וטפטופי סתיו



היי לכולן!
שוב הגיע הזמן הזה בחודש, ואני חוזרת בפינה נוספת של "חדשות עולם הלקים", היום בפינה תקבלו עדכונים חמים על קולקציות הקיץ וגם הצצה ראשונית לכמה מקולקציות הסתיו והחורף המתהוות אצל המותגים הגדולים...


◀ נתחיל עם החדשות ה"מקומיות" – הבלוג שלי מקבל בימים אלה תוספת חיזוק, ואני מתחילה להעלות סרטונים לערוץ היוטיוב שלי באופן עקבי יותר. הרעיון הוא להעלות סרטון פעם בשבוע ואני מקווה מאוד לעמוד במשימה בהצלחה.
אם יש לכן רעיונות או בקשות לסרטונים, אשמח אם תכתבו לי כאן, במייל, באינסטגרם, או בכל מקום אחר שנוח לכן :)

בינתיים אתן מוזמנות להתרשם מהסרטון האחרון שעלה - סקירת עשרה סוגי טופ קואוט:


◀ ונעבור לסוג אחר של חדשות מקומיות: מותג הלקים הישראלי Chic משיק בימים אלה קולקציית לקים חדשה ומוגבלת בגימור סאטן. הלק מתקבל על הציפורן במרקם סמי מאט עם נצנוץ עדין. קולקציית Satin Glam כוללת שישה לקים, וכפי שנהוג בשנים האחרונות בחברת שיק, את השמות ללקים בחרו החברות בפייסבוק. הלקים יתחילו להימכר בקרוב בפארמים ובפרפומריות, ובחנות ניילס אפשר להשיג אותם כבר עכשיו.




חידושים באתר Talk To The Hand: באתר התחילו למכור לאחרונה קעקועי מים מגניבים של MoYou ולקים של המותג קולור קלאב.


ועוד מקולור קלאב: בשבוע הבא תושק בארץ קולקציה חדשה של המותג: Poptastic Pastel Neon Remix, לקים נוצצים וזוהרים בחושך. את הלקים ניתן להשיג בנייל סטודיו, בחנות ניילס בדיזינגוף סנטר ובמכונים המקצועיים (לחצו כאן לסקירה מקיפה של המותג).


ליין Color & Go של המותג Essence מתחדש בתשעה לקים חדשים שמצטרפים למגוון הקיים הנמכר בארץ. בתמונה המצורפת תוכלו לראות את כל הצבעים הנמכרים כיום בארץ, לצד תשעת הצבעים החדשים (מסומנים בכחול). בין הלקים החדשים ניתן למצוא לקים במרקם חולי מחוספס, גליטרים, לק מאט ולק בצבע צהוב בננה טרנדי במיוחד. מחיר כל לק 9 ש"ח.


בנוסף, אסנס משיקים מדבקות פרנץ' חדשות במגוון צורות, שיימכרו גם הן בתשעה שקלים.


עד סוף שנת 2015 יורחב מותג essence לפריסה ארצית של למעלה מ- 130 נקודות מכירה ברחבי הארץ (סופר פארם ופרפומריות פרטיות).

קולקציה חדשה למותג האינדי האוסטרלי Picture Polish: ארבעה גוונים שנוצרו בשיתוף עם בלוגריות ועוד גוון אחד חדש שנוצר ע"י המותג. 


המון חידושים מבית OPI:
NAIL ENVY, סדרת מחזקי הציפורניים האהובים והמוכרים של מותג הלקים OPI, יוצאים בקולקציה מיוחדת של מחזק ציפורניים בצבעים. האוסף כולל שלושה מהגוונים האהובים והמוכרים של OPI (הניודי הורדרד Bubble Bath, הניודי הצהבהב Samoan Sand והורוד העתיק Hawaiian Orchid), ועוד גוון אחד חדש (Pink To Envy – ורדרד שמתקבל שקוף על הציפורן). לחצו כאן לסווצ'ים
המחזקים הצבעוניים יימכרו ב120 ש"ח ליחידה ברשת "נייל סטודיו" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

◁ בקרוב תגיע אלינו גם קולקציית חורף של המותג בהשראת עיר הגונדולות ונציה, עדיין אין לי פרטים על מועד ההשקה המדוייק. לחצו כאן לסווצ'ים ופירוט על הגוונים.
◁ עוד קולקציה מרגשת של OPI היא קולקציית החגים – קולקציית Starlight שתושק בסתיו. הקולקצייה כוללת 18 גוונים והפעם אין לה פרזנטורית מפורסמת. (מקור 1, מקור 2)
◀ ועכשיו סקופ מבית Essie: קולקציית סתיו 2015 של המותג עדיין לא הוכרזה באופן רשמי, אבל בכמה אתרים סוררים שלא מצייתים לחוקי האמברגו של המותג, כבר ניתן למצוא תמונות של הגוונים. הקולקציה תיקרא Leggy Legend, והסלוגן שילווה אותה יהיה When you show up with my leggy legend, you're always in!

תראו איזה צבעים מהממים, בא לי את כולם!!!
כפי שניתן לראות בתמונה, את הלקים יהיה ניתן לרכוש גם בפורמולה הרגילה וגם בפורמולת הג'ל.

Essie Fall 2015 - Leggy Legend

Essie Fall 2015 - Leggy Legend

(עוד תמונות ופרטים כאן, כאן, כאן, כאן וכאן)

◀ ומה עוד חדש? אורלי מתכוננת לסתיו ולעונת החגים עם שתי קולקציות מסקרנות, צ'יינה גלייז מביאה גם היא את הסתיו ולא שוכחת לשחרר גם קולקציית האלווין חדשה, כמדי שנה.

◀ ובגזרת היוקרה: שאנל עם שלושה צבעים כהים ומרהיבים לעונה הקרה וYSL עם מדבקות ציפורניים חדשות ויפות שבטח יעלו הון תועפות...


עד כאן פינת החדשות להפעם, מקווה שאהבתן והחכמתן, ואם יש לכן עוד עידכונים וסקופים צבעוניים אני אשמח לשמוע! :)

5 comments:

  1. תודה על הפוסט המושקע והמעניין!
    קולקצית הסתיו של אססי סיקרנה אותי, במיוחד הלק הנחושתי המהמם הזה!!

    ReplyDelete
  2. וגם... קולקצית STARLIGHT של OPI נראה מגניבה עם כל הגליטרים והגימורים המיוחדים! מחכה מחכה מחכה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם אני מחכה לקולקציה הזאת, ולצערי ראיתי סווצ' של הנחושת של אסי והוא פחות יפה מבתמונה, אבל אני אחכה לעוד סווצ'ים כדי להחליט בוודאות מה דעתי עליו חחח

      Delete
  3. תודה על הפוסט המפורט!
    איך אני שמחה שאסנס ממשיכים להביא מוצרים לארץ !
    ויפה שTalk to the hand
    גם ממשיכים לחדש! :)

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...