Sunday, June 2, 2013

Mini Haul @ WOW Cosmetics

It's been a while since I've written, but I'm back, and I have some recent purchases I'd like to share with you all

עבר קצת זמן מאז שכתבתי, אבל חזרתי והיום אני רוצה להראות לכם כמה מוצרים שקניתי ברשת וואו. כל אחד מהלקים עלה 8 שקלים והבאפר עלה 7-8 ש"ח, לא זוכרת בדיוק.

left to right: buffer, wow # 434, # 363, # 376 / מימין לשמאל: וואו 373, 363, 434, באפר

I got these 3 polishes and a nail buffer at WOW Cosmetics - a local beauty store. This is the first time I've bought nail polish from that store and I must say I'm very impressed!

The first polish that caught my eye was # 363 - a pretty good dupe to OPI's My Vampire Is Buff. This one has been on my wish list for quite a while now, so I was really happy to find this cheap dupe.

It needs 2-4 coats for full opacity, and dries very glossy without a topcoat. I did add a layer of fast drying top coat because drying time was to slow for me... 

הלק הראשון שצד את עיניי היה האמצעי - מס' 363. ישר כשראיתי אותו קיוויתי שהוא יהיה דיופ לMy Vampire Is Buff של OPI ואני חושבת שצדקתי. אין לי את הלק המקורי כדי להשוות, אבל מהסווצ'ים באינטרנט הן נראים די זהים! זה מאוד משמח אותי כי תכננתי לקנות את הלק של OPI ועכשיו אני לא צריכה... יצאתי בזול:)

זו הפעם הראשונה שאני מתנסה עם לקים של וואו ובהחלט התרשמתי לטובה. אחלה מברשת והלק מתייבש גלוסי גם בלי טופ. אני הוספתי שכבה של מייבש כי זמן הייבוש איטי מדי לטעמי.
בתמונות כאן יש לי בין 3 ל-4 שכבת על כל ציפורן, כי הוא קצת שקוף, אבל בפעם הבאה שמרחתי אותו כבר למדתי איך להשתמש בו כמו שצריך ושתי שכבות נדיבות הספיקו.


wow # 363, 3-4 coats / וואו מס' 363, 3-4 שכבות
After applying it I felt like it needed a little something extra so I've added a layer of glitter polish from the same brand (#376)
This glitter is so special! Sort of reminds me of an indie polish. it gas hex gold glitter, tiny blue&red glitter, and shredded pieces of turquoise and purple in various random shapes and sizes.

אחרי שהוא התייבש החלטתי שחסר לי משהו אז הוספתי את הגליטר שקניתי יחד איתו - מס' 376. זה גליטר מאוד מיוחד שמזכיר קצת לקים של חברות אינדי בגלל שהוא כל כך מגוון! הוא מכיל גליטר משושה בצבע זהב, גליטרים קטנטנים בצבעים כחול ואדום, וחתיכות גרוסות של גליטר סגול וטורקיז בצורות וגדלים שונים. פשוט מקסים! ונותן כיסוי מכובד מאוד בשכבה בודדת.



The glitter gave such good coverage in just one coat so I went ahead and did a glitter gradient on the rest of my fingers using a sponge.

בגלל שכל כך התלהבתי ממנו הוספתי עם ספוג גליטר על כל שאר האצבעות, וסיימתי עם עוד שכבה של פושה.


Here are all three versions of my design. Not sure which one I like best:)

הנה כל הגרסאות לעיצוב הזה... לא בטוחה איזו הכי אהבתי:)


I've worn this polish for 5 days and experienced no chipping or tip-wear! Took this photo to show you how awesome it is. this is 3-4 coats of polish, 1 coat of Poshe, 1 coat of glitter and another coat of Poshe.

הייתי עם המניקור הזה במשך 5 ימים ובכלל לא היו לי צ'יפים או שחיקה בקצוות! אמנם מדובר במניקור עם המווון שכבות (בסיס, 3-4 שכבות של לק, מייבש, גליטר ועוד מייבש) - אבל עדיין זה מאוד מרשים!


Just before removing it I wanted to see how it would look as a jelly sandwich so I added one coat of Essie Waltz - a perfect sheer white jelly!

רגע לפני שהורדתי אותו החלטתי לבדוק איך הוא ייראה בתור ג'לי-סנדוויץ', אז הוספתי שכבה דקה של Essie Waltz - הג'לי הלבן המושלם!



2 comments:

  1. ואוו הגליטר מהמם ! בחיים לא הייתי מנחשת שזהו לק של וואו, חייבת לקנות אותו בביקור הבא שלי בוואו

    ReplyDelete
  2. כן, הוא ממש מגניב!

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...