Monday, August 10, 2015

BeautyCare - Fall Collection

למי שלא מכירה (למרות שאני בספק אם יש מישהי כזאת), ביוטיקייר היא רשת קוסמטיקה שמפיקה ומשווקת מוצרי יופי שונים בזיל הזול, ביניהם גם לקים כמובן. לאחרונה הם התחילו לבצע איזשהו ריענון בקולקציית הלקים שלהם, ושיחררו גליטרים שונים, לקים מחוספסים ("סוכר"), לקים הולוגרפיים ועוד...

החידוש האחרון שלהם מגיע בדמות קולקציית לקים חדשה בגוונים סתויים, המצטרפים למגוון הקבוע הנמכר בחנות. לפי ביוטיקייר, הלקים הללו מתהדרים בפורמולה חדשה, אחידה, בוהקת ועמידה יותר. כאן אני חייבת לפתוח סוגריים ולומר שלצערי הרב באיזור בו אני גרה אין סניף של ביוטיקייר ככה שעד כה לא יצא לי להתנסות בלקים הקרמיים שלהם, ואני לא יכולה להשוות בין הפורמולה החדשה לישנה.



בכל אופן, לשישיית הלקים שניסיתי יש באמת פורמולה מצויינת ומבריקה, שגם מתייבשת מאוד מהר. הפורמולה די סמיכה ובהתאם לכך חלק מהלקים אטומים כבר בשכבה הראשונה. על עמידות אני לא יכולה לדווח כיוון שקיבלתי אותם ממש לא מזמן ועוד לא הספקתי לבחון את העמידות שלהם לאורך זמן.

למרות שהפורמולה באמת מצויינת, מבחינת המריחה יש עדיין נקודות טעונות שיפור. המברשת של הלקים האלה די בעייתית, משתי סיבות:
1. היא עשויה סיבי פלסטיק די קשיחים וצריך להיזהר בעת המריחה כי אם מפעילים יותר מדי לחץ על הציפורן הסיבים משאירים סימני מריחה מכוערים. צריך לאסוף על המברשת כמות די רבה של חומר, ו"לרפרף" על הציפורן מבלי שהסיבים עצמם ייגעו בה, אלא רק הלק. ברגע שלמדתי איך לעבוד נכון עם המברשת, רוב הלקים היו אטומים בשכבה אחת.
2. בחלק מהבקבוקים שקיבלתי המברשת הייתה פגומה. לשמחתי זה לא פגע במריחה, כי הסיבים הסוררים ממש מרחפים גבוה באוויר ולא נוגעים בטעות באצבע בעת המריחה, אבל בכל זאת זה די מכוער ומעצבן. אני מאמינה שבהמשך אני אגזור את הסיבים האלה אם הם יתחילו להציק לי.


בכל אופן, תמורת המחיר הבאמת מצחיק (4.5 ש"ח!!), אני מוכנה לסלוח להם על העניין הזה, כי חוץ מהמברשות באמת שאין לי מילה רעה לומר על הלקים האלה.

לק מס' 25* הוא לק בצבע אפור עכבר בהיר עם נגיעות של תכלת (ביוטיקייר מגדירים אותו כ"אפור חלוק נחל" ואני חייבת להסכים עם ההגדרה הדי מדוייקת הזאת). מדובר בגוון עדין ומחמיא שמגיע לאטימות בשתי שכבות. בהשוואה ללקים האחרים בקולקציה, הפורמולה של הלק הזה מעט יותר דלילה, אבל עדיין נוחה למריחה.

מצולם כאן בשתי שכבות, ללא טופ:


לק מס' 28* הוא לק בצבע כתום מנגו בוהק (אבל לא ניאוני) עם תת גוון יחסית קר (עד כמה שגוון כתום יכול להיות קר). אתן כבר יודעות שאני לא אוהבת לק כתום על אצבעות הידיים, אבל נראה לי שעל הרגליים הוא יהיה להיט.

מצולם כאן בשתי שכבות, ללא טופ:


לק מס' 50* הוא לק בצבע ורוד עתיק קר עם נגיעה של סגלגל-מאובי. צבע מושלם ואחד משני כוכבי הקולקציה לדעתי. ולא מספיק שהגוון מושלם ומחמיא, הוא גם אטום בשכבה אחת! פשוט וואו! בתמונות שלי הוא מצטלם יותר סגלגל ממה שהוא באמת... כדי להתרשם מהצבע האמיתי אפשר להסתכל בתמונת הניילארט בתחתית הפוסט.

מצולם כאן בשכבה אחת, ללא טופ:


לק מס' 66* הוא לק בצבע טורקיז-teal מהמם (ביוטיקייר מגדירים אותו כ"כחול מעושן"). הוא מצטלם קצת יותר כחול ממה שהוא, במציאות יש בו גם נגיעה של ירוק. מזכיר קצת את הגוון Sexsy Emerald 512 של שיק. גם הוא אטום בשכבה אחת בלבד.

מצולם כאן בשכבה אחת, ללא טופ:


לק מס' 68* הוא לק בגוון סגול קר (ביוטיקייר מגדירים אותו כ"סגול מעושן", אני לא בטוחה מה בדיוק מעושן בו, הוא די בוהק לדעתי). אצלי הוא מצטלם די כחול, אבל במציאות הוא לגמרי סגול ובהחלט אחד הגוונים המוצלחים בקולקציה. גם הוא מסתפק בשכבה אחת (בתנאי שלמדתן איך לעבוד עם המברשת).

מצולם כאן בשכבה אחת, ללא טופ:


לק מס' 85* הוא לק בגוון ירוק שמזכיר לי רוטב פסטו :) (ביוטיקייר מגדירים אותו כ"ירוק מרווה" ואני הלכתי יותר לכיוון של ירוק בזיליקום). זה בעיניי אחד משני כוכבי הקולקציה ואני ממש ממש ממש ממש אוהבת את הגוון המיוחד הזה. למי שלא יודעת, ירוק הוא הצבע האהוב עליי, אבל לצערי לקים ירוקים לא ממש מחמיאים לי ואני ממעטת למרוח אותם. משהו בגוון הספציפי הזה דווקא מסתדר ממש טוב עם צבע העור שלי ויש לי הרגשה שהגוון הזה עוד יזכה לככב רבות על הציפורניים שלי בסתיו הקרוב.

מצולם כאן בשכבה אחת, ללא טופ:


מאוד אהבתי את שישיית הלקים האלה ורציתי לשלב את כולם יחד, אז יצרתי את המניקור הזה בהשראת Pshiiit המהממת:


* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

2 comments:

  1. שמחה ששינו את הפורמולה ושהיא מתייבשת מהר, בעבר זה היה סיוט.
    ואני רוצה את כולם! מזל שהם עולים גרושים

    ReplyDelete
    Replies
    1. באמת מזל, רק באסה שאין לי סניף קרוב :(

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...