Friday, June 14, 2013

Video Tutorial - French Manicure

Hi again!

Whenever I decide to get my nails short, I love wearing a french manicure. Unfortunately this design doesn't look good on my long nails so I don't wear it very often...
I've made this tutorial for a friend and thought I'd post it here for you guys to see :) 

שוב שלום...

בכל פעם שאני מחליטה לקצר את הציפורניים, אני מאוד אוהבת לעשות פרנץ'. זה משהו שלצערי לא נראה טוב על ציפורניים ארוכות, אז אני לא עושה את זה הרבה...

הכנתי את המדריך הזה בשביל חברה והחלטתי לשים אותו גם כאן. מזהירה מראש שבעיניי התוצאה לא כלכך יפה בגלל הציפורניים הארוכות שלי, אבל אני עובדת בדיוק באותה שיטה על ציפורניים קצרות ויוצא מהמם. שמתי קצת תמונות להמחשה בסוף הסרט וגם כאן למטה :)





back when I had short nails / כשהיו לי ציפורניים קצרות


the flowers conceal the fact that my nails are way too long for a french manicure

הפרחים מחפים על העובדה שהציפורניים שלי ארוכות מדי בשביל פרנץ'

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...