Friday, June 28, 2013

Video Tutorial! Splatter Manicure Using a DIY Decal




Hi guys!
So I already told you how much I love Sophie's awesome blog and now she's having an amazing competition, And get this: the topic she chose is splatter manicure!

I got so many comments and questions about this design that I posted a few days ago, so I thought to myself: what a great opportunity to film a video tutorial and show you guys how I make this kind of manicure using the DIY decal technique that I learned over at Spector's Nails.

This time I learned from my previous mistakes and chose a lighter base color. I also cut the decals into smaller pieces, and I think the finale result looks much better.



These are polishes I've used:
  • WOW #363 (local dupe to OPI's My Vampire Is Buff)
  • e.l.f Flirty Fuscia (pink) [I know that's not the right way to spell it, but that's what it says on the bottle... someone forgot the 'h']
  • e.l.f Coral Dream (coral)
  • Essie Too Too Hot (red)
  • Nubar Spark (brown-ish/taupe-ish golden holo)

I also did one finger with the leftovers from my previous manicure. And I still have some left for future designs!

BTW - the design that apears at the end of the video is something I made a few days ago, but I had no time to post about it. I used the same leftover decals, but this time I only aplyed them to the tips, and not all over the nail.
My base color is Nubar Spark, most nails are 3 coats, some nails only needed 2 :)

היי!
כבר סיפרתי לכן עד כמה אני אוהבת את הבלוג המדהים של סופי מנורבגיה, ועכשיו היא עורכת תחרות מדליקה שהנושא שלה הוא מניקור בשיטת ההתזה!

קיבלתי הרבה תגובות ושאלות על העיצוב שהעליתי לפני כמה ימים, אז חשבתי לעצמי שזו הזדמנות טובה לחזור על העיצוב הזה לפי השיטה שלמדתי בבלוג המקסים הזה משוויץ (ממש קיבוץ גלויות :-P), אבל הפעם להכין סרטון הסבר. ההסברים בסרטון הם באנגלית, אבל אני מאמינה שרובכן תסתדרו עם זה. גם רואים מה אני עושה וגם אפשר לקרוא את הפירוט שלי  בפוסט הקודם. אם בכל זאת משהו לא מובן אתן מוזמנות לכתוב לי ואשתדל להסביר :)

הפעם למדתי מהטעויות של העיצוב הקודם והלכתי על צבע בהיר יותר וחתיכות קטנות יותר של מדבקה, מה שמאוד הקל עליי את הניקיון בסוף. 

הנה הצבעים שהשתמשתי בהם:
  • WOW #363 (הדיופ המקומי והזול לMy Vampire Is Buff של OPI)
  • e.l.f Flirty Fuscia (ורוד)
  • e.l.f Coral Dream (קורלי)
  • Essie Too Too Hot (אדום)
  • Nubar Spark (צבע שקצת קשה להגדיר. חום-טאופי-זהוב הולגרפי מהמם)
על אצבע אחת השתמשתי בשאריות מהמדבקה שהכנתי בפוסט הקודם, ועדיין נשארו לי שאריות משני הצבעים שאוכל להשתמש בהן לעיצוב אחר!

דרך אגב - את העיצוב שמופיע בסוף הסרטון עשיתי לפני כמה ימים אבל לא הספקתי לפרסם פה. השתמשתי באותן שאריות מהמדבקה השחורה, אבל הפעם אל הדבקתי על כל הציפורן אלא רק על הקצה העליון. הצבע המהם שבבסיס הוא Nubar Spark. על רוב האצבעות מרחתי 3 שכבות, ועל חלקן רק 2 :)















6 comments:

  1. ראיתי את המדבקות בפוסט הקודם ולא הבנתי איך יצרת אותן, אז תודה רבה על הסרטון המפורט :) יצא ממש מגניב! נראה לי שאני גם אנסה לעשות לי מדבקות כאלה :)

    אם אפשר רק הערה טכנית קטנה בקשר לצילום... רוב הזמן המצלמה הייתה ממוקמת קרוב מדי לאזור שבו עבדת ולכן היא לא הצליחה לעשות פוקוס כמו שצריך. בשביל לתקן את זה את פשוט צריכה להרחיק את המצלמה טיפה יותר, זה יכול להיות הבדל אפילו של 5 ס:מ וזה יספיק :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!

      שמתי לב שכל ההתחלה של הסרטון יצאה די לא ברורה, אני עדיין לומדת באיזו זווית לשים את הפלאפון כדי שזה ייראה הכי נורמאלי שאפשר חחח

      Delete
    2. די! זה צילום עם הפלאפון? וואו, כבוד! חשבתי שעבדת עם מצלמה קצת יותר נוחה לתפעול...

      Delete
    3. המצלמה האמיתית שלי זוללת בטריות וגם לא הכי נאמנה מבחינת הצבעים אז אני מעדיפה לצלם עם הנייד :)

      Delete
  2. הייה כיף לצפות בסרטון. אבל זה מסוג העיצובים שלוקחים זמן ואין לי סבלנות לעשות בעצמי. אהבתי את התוצאה =)

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...