Friday, September 20, 2013

31DC2013 - Day 19: Galaxy Nails


This is the first time I'm trying this look. I was really afraid this will turn out super ugly but it ended up looking really nice, and it was super easy and quick to create!

I started with 1 coat of Seche - Wonderfully Witty* (a full review on it will come soon), and added the following polishes using a torn make-up sponge, just like this tutorial by Sarah from Chalkboard Nails:

MUA - Pistachio Ice Cream (mint green)
Kiko - 623 (metallic blue)
OPI - Haven't The Foggiest* (foil silver)
Milani - Black Swift (black cream)
Milani - White On The Spot (white cream)

After I was done I added some white dots and stars using a striper polish and a dotting tool, then I added some holo glitter (Orly Prisma Gloss Silver) on some parts of my nails, and added a topcoat.

The whole process took lees than a minute per nail and I just love the result!




 חזרתי לפרסם בעברית:) גם ככה אני מאחרת עם הפוסט של היום ה-19 והוא למעשה מתפרסם ב20 לחודש, אז אני לא ממהרת ויש לי זמן לתרגם אותו.
כשייגמר האתגר אני מבטיחה לחזור לפרסם בעברית באופן קבוע, ויש לי גם כמה סקירות על לקים חדשים שאני אעלה בעברית ממש בקרוב.

זאת הפעם הראשונה שאני מנסה לעשות עיצוב כזה והאמת שהייתי בטוחה שייצא לי מכוער וייקח המון זמן אבל בסופו של דבר אני מאוד אוהבת את העיצוב שיצא, וזה גם היה ממש קל ומהיר.

התחלתי עם שכבה אחת של Seche - Wonderfully Witty* (סקירה על הלק תגיע בקרוב) ואז הוספתי בעזרת חתיכות קרועות של ספוגית מייקאפ את הלקים הבאים, כפי שמוסבר במדריך הבא. (למי שאין לה כוח לקרוא באנגלית, אני מצרפת הסבר בעברית בסוף הפוסט)

MUA - Pistachio Ice Cream (ירוק מנטה)
Kiko - 623 (כחול מטאלי)
OPI - Haven't The Foggiest* (כסף)
Milani - Black Swift (שחור קרמי)
Milani - White On The Spot (לבן קרמי)

לאחר מכן הוספתי כוכבים ונקודות בעזרת סטרייפר לבן ומנקד, ואחר כך הוספתי עם קצת גליטר הולוגרפי (Prisma Gloss Silver של אורלי) על חלקים מסויימים של הציפורן, וסיימתי עם טופ מייבש.

למי שמעדיפה לקרוא הסבר בעברית, זה התהליך: 
1. מתחילים עם ציפורן צבועה בצבע כהה (שחור או כחול). 
2. צריך לקרוע (לא לגזור) חתיכות קטנות מהספוגית ולמרוח על החלקים הכי גסים ולא ישרים כמות ממש קטנה של לק. אחרי זה מספיגים את הלק על חתיכת נייר כדי שתישאר כמות ממש מינימלית על הספוגית, ואז טופחים קצת על הציפורניים באיזורים שונים. חשוב להשאיר קצת "קרחות" על הציפורן כדי שיהיה מקום ללקים האחרים, וכדי שיהיה מקום להוסיף גליטר בסוף התהליך.
3. אחרי שמסיימים לעבור על כל הציפורניים עם צבע אחד, לוקחים ספוגית חדשה (או חלק נקי של הספוגית הקודמת) ועושים את אותו התהליך עם הלק הבא). 
4. אחרי שמסיימים לטפוח את כל הלקים, מוסיפים נקודות לבנות באמצעות לק מנקד. למתקדמות - אפשר גם לצייר כוכבים על הציפורן באמצעות מברשת דקה.
5. שלב אחד לפני אחרון - על האיזורים שנשארו נקיים מוסיפים קצת גליטר הולוגרפי דקיק (אני השתמשתי בגליטר של אורלי, אבל אפשר גם להשתמש בFairy Dust של צ'יינה גלייז, או בגליטר ההולוגרפי של GK)
6. בשלב הזה המניקור מוכן, נשאר רק להוסיף טופקואוט שישמור על העיצוב ויבריק אותו. אפשר לנסות גם טופ מאט כמו זה של ESSIE או של שיק.

כל העניין לקח לי דקות בודדות, ואם אתן רוצות ליצור את הלוק הזה רק על ציפורן אחת או שתיים זה אפילו מהיר יותר, ולוקח לא יותר מדקה לכל ציפורן.


*polish provided for review 
*המוצר נשלח לסקירה

5 comments:

  1. הייתי בטוחה שזה מניקור שלוקח שעות! אבל אם זה קליל אני חייבת לנסות, זה בין הסגנונות האהובים עלי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. חוצמזה שיצא לך ממש ממש יפה :)

      Delete
    2. תודה רבה!
      גם אני הייתי ממש מופתעת מהמהירות של הדבר הזה

      ממש כדאי לך לנסות :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...