Sunday, September 29, 2013

31DC2013: Inspired by Fashion + Video Tutorial


my post for today is only going to be in Hebrew and I also made a video tutorial in Hebrew, I think you can still watch it and understand the steps and if you have any questions feel free to ask.

האתגר של היום מתבסס על התמונה הזו שמצאתי בפינטרסט:


ניסיתי לשחזר את המראה על הציפורניים וזה מה שיצא:



 קודם כל יצרתי מניקור "חצי ירח" ועליו הוספתי טיפות של צבעים שונים בטכניקת הwater color - מדללים את הלקים באציטון כך שהם נראים שקופים כמו צבעי מים.
פחות אהבתי את הגירסא הורודה אז הורדתי את הלק שהיה על האצבע והאמה שלי והתחלתי מחדש, הפעם צילמתי גם מדריך וידאו. הוידאו קצת ארוך (10 דקות בערך) אבל זה one take - לא עצרתי באמצע, ככה שכל העיצוב הזה לקח לי בערך 10 דקות, לא נורא בכלל, ואם תעשו את זה רק על ציפורן אחת או שתיים זה יהיה קלי קלות :)



מקווה שתאהבו את הסרטון, זו הפעם הראשונה שאתן שומעות את הקול שלי :)
יש בסרטון את פירוט כל המוצרים שהשתמשתי בהם, וגם בתיבת המידע ביוטיוב צירפתי את שמות כל המוצרים. אם יש שאלות תשאלו ואני אשתדל לענות, עדיף לשאול כאן כי אני לא מקבלת התראות על הסרטים ביוטיוב.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...