Saturday, February 1, 2014

Ga-de Crystal Glitters - Swatches, Review and Nailart

שבוע טוב!
לכבוד יציאת סדרת הגליטרים החדשה והמהממת של ג'ייד, החלטתי, לראשונה בתולדות הבלוג, להקדיש את כל השבוע הזה לג'ייד. כן כן, במהלך השבוע יפורסמו בבלוג שלי רק פוסטים שקשורים לחברה הנהדרת הזו. אתן כבר יודעות שג'ייד היא חברת הלקים הישראלית המועדפת עליי, אז בהחלט יש למה לצפות!

אני פותחת את שבוע ג'ייד עם שלישיית הגליטרים החדשה שנחתה ממש עכשיו ברשתות הפארם. בפעם האחרונה שבדקתי (לפני שבוע וחצי בערך) היא עדיין לא הגיעה לחנויות באיזור שלי, אבל שמעתי מחברות בתל אביב וחיפה שהיא כבר נמצאת על המדפים. 
כמו כל הלקים של ג'ייד, המחיר המלא עומד על 50 ומשהו שקלים, אבל תמיד יש מבצעים וניתן לקנות אותם ב12-20 ש"ח, תלוי לאיזה פארם נכנסתן ;)

הסדרה מורכבת משלושה לקים: *Crystal Galaxy 826*, Crystal Cascade 827*, Crystal Berry 828. הלקים מכילים חלקיקים מרובעים בצבע כסוף עם נצנוץ הולוגרפי, חלקיקים משושים קטנים בצבע כסוף הולוגרפי, וחלקיקים משושים קטנטנים בצבעים טורקיז / כסוף / ורוד. היכנסו לפוסט כדי לראות איך הם נראים עליי!

Hello everyone!
In honor of the new gorgeous glitter collection releaed by Ga-de (pronounced JADE, but spelled with a G), I've decided, for the first time on my blog, to dedicate the entire week to Ga-de! Throughout the week I'll only post about this great brand, that happens to be my favorite Israeli one. 

Ga-de week on the blog will start with the new glitter trio. 
The collection consists of 3 polishes: Crystal Galaxy 826*, Crystal Cascade 827*, Crystal Berry 828*. Each polish contains holographic silver square glitter, small holographic silver hex glitter, adt tiny colorful glitter, in turquoise / silver / pink. The swatches are right after the jump!


בכל הסווצ'ים שלי מרחתי שתי שכבות של Ga-de Angelina 386 כבסיס. על הקמיצה והאמה מרחתי שכבה אחת מהגליטר, ועל האצבע והזרת הדבקתי כוכב שיצרתי מהלקים האלה בטכניקה מיוחדת, שאותה אסביר בסוף הפוסט.

All of my swatches were done over 2 coats of the lovely Ga-de Angelina 386. On my middle&ring fingers I've applied 1 coat of the glitter, and on my pointer and pinkie I've added a star decal that I made from the same polishes (I'll explain the technique in the end of the post)

הראשון שבחבורה הוא Crystal Galaxy 826, עם חלקיקים קטנטנים בצבע טורקיז.
First up is Crystal Galaxy 826, with tiny turquoise glitter. 



הבא בתור הוא Crystal Cascade 827, שמכיל חלקיקים קטנטנים בצבע כסוף. אני חושבת שהלק הזה הוא דיופ לIn True Stephani Fashion מקולקציית גוון סטפאני של OPI, אבל אין לי את הלק של OPI אז אני לא יכולה להשוות ביניהם.

Next is Crystal Cascade 827, that contains tiny silver glitter. I think this one is a dupe to In True Stephani Fashion by OPI, but I don't have the OPI so I can't be sure.



אחרון חביב, Crystal Berry 828, עם חלקיקים קטנטנים בצבע ורוד.
Last but not least, I have Crystal Berry 828, with tiny pink glitter. 



ערכתי השוואה בין שלושת הלקים. גם כאן הבסיס הוא 2 שכבות של אנג'לינה, עם שכבה אחת מכל אחד מהגליטרים. אתן מוזמנות להסתכל גם בבלוג Just For Fun כדי לראות עוד סווצ'ים של הלקים היפים האלו.

I've done a quick comparison of the three. The base is the same nail polish (2 coats of Angelina by Ga-de). More swatches of these pretties are available on my friend's blog, Just For Fun


לסיום אראה לכן איך יצרתי את הכוכב. בפוסט הקודם הראיתי לכן שיטה בה מורחים את הלק ישירות על שבלונה בצורת כוכב שהכנו מראש, אבל זה לא מתאים לכל הלקים, אלא רק ללקים שהם אטומים מספיק בשכבה אחת. הלק שהשתמשתי בו בפוסט הקודם היה אטום ולכן יכולתי למרוח אותו ישירות על הציפורן. כפי שניתן לראות בתמונות, הגליטרים של ג'ייד קצת יותר מפוזרים, ואני רציתי לקבל כוכב עם כיסוי מלא, אז עבדתי בטכניקה קצת שונה.
מרחתי שלוש שכבות של לק על שקית ניילון ונתתי להן להתייבש במשך כמה שעות טובות (שעתיים-שלוש לפחות). לאחר מכן קילפתי את החתיכות היבשות, וחוררתי בעזרת המחורר המיוחד שקניתי באיביי. את הכוכבים הדבקתי על הלק הרטוב, וכיסיתי בשכבת טופ מבריק.
למי שרוצה מדריך קצת יותר מפורט, הכנתי פעם סרטון שמסביר טכניקה דומה. אתן מוזמנות להסתכל כדי לראות איך אני מקלפת את הלק היבש מהניילון מבלי לקרוע אותו.

Finally, I want to show you guys how I created the Star. In my previous post I've shown a technique to apply the polish directly to the nail, using a special stencil that we made, but that doesn't work for all nail polishes, it only suits opaque colors. As you can see in the pictures. these glitters are more sparse, so in order to get a full coverage star, I had to do something a bit different. 
I applied 3 coats of the glitter on a plastic bag, and let it dry for a while (at least 2-3 hours).  Then, I pealed the dry nail polish and punched the star shapes using this puncher I got on Ebay. I applied the stars on top of the wet polish and finished of with a glossy topcoat
I've previously shown a similar technique in a video I made, so you can go check it out to see how I peel the dry polish without ripping it off.


 עד כאן להפעם. בואו לבקר אותי גם בהמשך השבוע, כדי לראות את שאר העיצובים שיצרתי עם לקים של ג'ייד!
That's it for now. Be sure to visit me throghout the week to see more designes I've created with Ga-de polishes!

*הלקים התקבלו לסקירה
*Products provided for review

16 comments:

  1. אני מתה על הבלוג שלך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! אני ממש שמחה לשמוע :)

      Delete
  2. הם נורא דומים אחד לשני, אבל נורא יפים אז אני סולחת להם..

    ReplyDelete
    Replies
    1. הם באמת מאוד דומים, אבל במחיר הזה לא ממש אכפת לי :-P

      Delete
  3. Yeah, I saw these in the store and I screeched like a little girl :D it's about time we got crazy holo gliltter around here! I tried to swatch them but they were too crazy for my camera to handle- gotta improve my photography I guess.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've been looking for them for so long! My camera isn't all that great, I think it's mostly about finding the right lightning. I shot them indoors with a white light, and the bottle shots were taken outside, in the shade

      Delete
  4. הם באמת מאוד דומים, קצת קשה להבחין בהבדלים בניהם. הוורוד הוא המועדף עלי...הפוסט מקסים כרגיל ואת הורסת אותי עם הכוכבים בכל פעם מחדש ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!!! קני לך גם מחורר כזה, נראה לי שאפשר לעשות איתו דברים מגניבים עם צלליות קרם לכבוד פורים :)

      Delete
  5. יפה מאוד, במיוחד הכוכב. איך ההסרה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ניסיתי הסרה רגילה ולא כל כך הלך, אז עטפתי את הצמר גפן בנייר כסף וירד בקלי קלות

      Delete
  6. אני מודה של התחברתי הפעם לגליטרים האלה , זו פעם ראשונה שלק מנצנץ נשאר אחר כבוד בפארם כי צריך צפיפות גבוהה בשביל ליצור מראה יפה ו.....אין סיכוי רק מהמחשבה על ההסרה של הדבר הזה.
    הרעיון של הכוכב מהמם בעיניי ומוסיף [אהבתי על המניקור הכחול של אסי בתמונות שהעלית]
    מקסימה כהרגלך :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בעיני הם נותנים כיסוי מכובד ויפה כבר בשכבה הראשונה, בשביל הכוכב רציתייותר אטימות אז עשיתי שלוש
      וההסרה באמת מעצבנת, אבל בשיטת נייר הכסף זה ממש פשוט

      Delete
  7. מסכימה עם מורן וביב.. הם נורא ומים בסוואטצ' ובאמת רק בבקבוק ראיתי הבדל.. אוי אבל כמה שאני אוהבת גליטרים! לא לכל הציפורניים אבל.. חחח
    מחכה לראות את פוסט ג'ייד הבא ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הכי כיף על כל הציפורניים :-P

      Delete
  8. באופן אישי קצת פחות התלהבתי מהגליטרים, חשבתי שהם יהיו קצת יותר צפופים משום מה...
    אהבתי מאוד את הטכניקה של הכוכב! אני כל הזמן אומרת לעצמי שאני צריכה לנסות את השיטה הזו של עבודה על ניילון ואז העברה לציפורניים, ובסוף אני פשוט לא עושה את זה.
    אנג'לינה הוא פשוט לק מושלם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמעתי באמת את התגובה הזו מהרבה בנות, אבל בעיניי זה נחמד שהכיסוי ניתן לבנייה
      בשכבה אחת אפשר לקשט איתו את לק הבסיס ובשתיים-שלוש שכבות אפשר להסתפק בו בפני עצמו

      ככה או ככה ההסרה סיוטית ומחייבת נייר כסף, אז ממש לא אכפת לי אם מדובר בשכבה אחת או שלוש :)

      ואנג'לינה אכן מושלם!

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...