Tuesday, February 4, 2014

Ga-de Amber Blaze - Swatch, Review & Nailart

Welcome to the second post of Ga-de week!
In my haul post I showed you three new Ga-de nail polishes that I recently purchased. This is Amber Blaze, #401. A cute orange color with some golden and red shimmer. The shimmer is a little hard to see in the photos, but it's there, and you can see it in the last picture. It's opaque in 2 coats and dries pretty shiny. 
I also showed you some loose glitter I picked up on Sacara. When the polish was nearly dry I placed some orange glitter in a half moon shape and topped it off with my Poshe topcoat.


ברוכים הבאים לפוסט השני של שבוע ג'ייד!
בפוסט הקניות שלי הראיתי לכם שלושה לקים חדשים של ג'ייד שקניתי לאחרונה. זה Amber Blaze, מס' 401. כתום חמוד עם מעט שימר זהוב ואדמדם שלא כל כך רואים בתמונות, אבל הוא קיים במציאות (ניתן לראות אותו בתמונה האחרונה).
הוא אטום בשתי שכבות ומתייבש יחסית מבריק.
בפוסט הקניות הראיתי גם את הגליטרים שקניתי בSacara. כשהלק הכתום כמעט התייבש, השתמשתי בגליטר הכתום ויצרתי צורת חצי ירח בתחתית הציפורן. סיימתי כמובן עם שכבת טופ מבריק של פושה כדי לשמור על הכל במקום לאורך זמן. 



8 comments:

  1. וואווו! אני נדהמת מהיצרתיות שלך!!
    זה פשוט מהמם השילוב של שניהם ביחד
    והציפורניים שלך פשוט יפהפיות הלוואי עלי לשים ככה
    מושלם מושלם מושלם

    ReplyDelete
  2. הציפורניים שלך פשוט וואו ועיצוב שעשית ממש יפה

    ReplyDelete
  3. מגניב!! :) גילית עכשיו את הכתום בצורה שלא הכרתי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני בד"כ לא מתחברת לכתומים אבל משום מה התחשק לי לקנות תא זה :)
      ועכשיו ממש בא לי על הכתומים בקולקציית ברזיל של OPI

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...