Sunday, March 2, 2014

Come As You Are - Sheer Nude Polishes (Swatches and Comparisons)

האמת שהפוסט הזה היה אמור לעלות הרבה יותר מאוחר, כי הצטברו לי די הרבה פוסטים בצנרת, אבל הלקים האלה כל כך יפים שהחלטתי לקדם אותו לראש התור, אפילו שיש לפניו עוד עשרה פוסטים שמחכים לתורם בסבלנות ;)

נכחתי לא מזמן בהשקת הקולקצייה החדשה של OPI בקניון רמת אביב (סווצ'ים יגיעו בקרוב) ואחרי האירוע המשכתי להסתובב עם נטלי (Nailz Craze) בקניון. כמובן ששתי מכורות לקים שכמונו לא יכולות לוותר על גיחה קצרה לסופר פארם, שם מצאנו את אלכס, אלטר ופיצ'ה שלא יכלו לוותר גם הן על מנת הדאגסטור השבועית :)

בחרתי לי שלושה לקים, ששניים מהם אני אראה לכן היום בפוסט. 
כפי שאפשר להבין מהכותרת, הפוסט עוסק בלקים ניודים, כאלה שהם בבחינת "ללכת עם ולהרגיש בלי", לימים הלה שלא מתחשק לנו להגזים עם הצבעוניות על הציפורניים. הלקים האלה יכולים להתאים לעבודה, לחתונה, או כבסיס לגליטר או ניילארט אחר.

הפוסט הזה עמוס מאוד בתמונות, אז את ההמשך תוכלו לקרוא אחרי הקפיצה...

To my English readers, this will be a Hebrew only post as it is too long and mostly discusses Israeli brands... You can still use Google Translate or ask me in the comment section if you need some more information.



את הלק הראשון קניתי בהמלצתה של נטלי. Nude Luxe של ג'ייד הוא לק חלבי במרקם crelly (משהו בין לק קרמי ללק במרקם ג'לי).
הפורמולה יחסית סמיכה (כמו של רוב הלקים במרקם ג'לי) אבל נוחה לעבודה.
הצבע שלו נע בין אוף וויט לורוד בהיר מאוד, הוא יפה כבר בשכבה הראשונה, וניתן להגיע איתו לאטימות טובה בשתי שכבות (אפשר גם שלוש, אם אתן ממש מתעקשות על אטימות מוחלטת).
בשכבה אחת הוא יכול להיות בסיס מעולה לפרנץ' מניקור, ובשתי שכבות הוא מעניק כיסוי כל כך יפה ואטום. 



את הלק השני קניתי אחרי שקראתי עליו בבלוג של לאה. מסתבר שג'ייד הוציאו לאחרונה לק לבן במרקם ג'לי, שמו בישראל הוא Purity וכשמו כן הוא - מדובר בלבן טהור, נקי ומושלם. משהו חלומי! 
אני מחפשת כבר המון זמן לק ג'לי לבן שיוכל להוות תחליף לאחד הלקים האהובים עליי שכבר כמעט נגמר - Essie Waltz, ונראה לי שסופסוף מצאתי את הדיופ המושלם! 

הפורמולה מצויינת, לא סמיכה מדי או דלילה מדי. 

בשכבה אחת המריחה לא אחידה. קצת קשה לראות בתמונות, אבל רוב החומר התרכז בתחתית הציפורן (באיזור חצי הירח), בעוד שהחלק העליון קיבל כיסוי שקפקף למדי.
בשכבה שנייה המצב משתפר, אבל המריחה עדיין לא אחידה ויש סימני מברשת.
בשכבה השלישית מתרחש הקסם! הוא מגיע לאטימות מלאה, הצבע שלו לבן מאוד (לא אוף וויט ורדרד כמו Nude Luxe) ואין סימני מברשת בכלל. 




אני יודעת שלרוב האנשים שני הלקים האלה נראים די זהים, אבל אם הגעתם עד הנה כנראה שגם אתן מכורות לקים כמוני שמסוגלות להבחין בהבדל הקטן (אך המאוד משמעותי) בין השניים האלה.

מצאתי באוסף שלי עוד כמה לקים דומים לשני אלה והחלטתי להשוות ביניהם:
על הזרת מרחתי את Angelina של ג'ייד, על הקמיצה את Waltz של אסי, על האמה את Purity של ג'ייד ועל האצבע המורה את Nude Luxe של ג'ייד.
אנג'לינה הוא ורוד-אפרסקי שלא ממש דומה לשלושת האחרים. בשכבה אחת הוא השקוף ביותר מכולם, אבל המריחה אחידה.
Waltz דומה מאוד לPurity, אבל טיפה פחות בוהק ממנו. הפורמולה שלו הייתה הסמיכה ביותר, אבל הוא גם הלק הוותיק ביותר באוסף שלי וכמעט הגעתי לסוף הבקבוק. אני לא זוכרת איך הייתה הפורמולה שלו כשהוא היה חדש, אבל אני מניחה שהיא הייתה נוחה, אחרת לא הייתי משתמשת בו כל כך הרבה :)


בשכבה שנייה ניתן לראות שNude Lux מגיע לאטימות נאה.
גם Purity כמעט אטום, אבל לא לגמרי אחיד.
Waltz שקוף יותר מPurity, אבל המריחה שלו אחידה יותר וניתן להסתפק בשתי שכבות
Angelina הוא השקוף מכולם, אבל המריחה אחידה וגם כאן ניתן להסתפק בשתי שכבות אם הולכים על המראה העדין. בניגוד לשלושת הלקים הקודמים, אנג'לינה הוא לא ג'לי וגם לא crelly, הוא לק שקפקף במרקם רגיל.


בגזרת הורודים הוספתי להשוואה את Life 204 ואת Essie Muchi Muchi. אף אחד מהם לא נראה טוב בשכבה אחת, אז צילמתי אותם בשתי שכבות ובשלוש שכבות.

בשתי שכבות, הלק של לייף הוא השקוף ביותר מכולם. בזמן שצילמתי את הלקים כתבתי לעצמי הערות בפנקס קטן, כדי שלא אשכח מה רציתי להגיד על כל אחד מהם. ההערה היחידה שהצלחתי למצוא לגבי הלק של לייף היא "meh"... לק משעמם... לא ג'לי, לא אטום במיוחד, סתם ורוד שקוף ולא מעניין. הוא יוכל להתאים כבסיס לפרנץ' למי שמחפשת, אבל אני אישית מעדיפה את הפרנצ'ים שלי עם בסיס בז' או לבן.
Muchi Muchi הוא האטום ביותר, הורוד ביותר, והקרמי ביותר. אין בו קמצוץ מאפקט הג'לי האהוב.


הוספתי שכבה שלישית כדי לתת ללק של לייף הזדמנות להוכיח את עצמו אבל הוא נשאר שקוף ולא מרגש. שלושת הלקים האחרים הגיעו לאטימות מוחלטת ונראו פשוט יפהפיים!


לסיום- תמונות של כל החבורה העדינה שלי:


יש עוד המון לקים בסגנון למגוון חברות, ריכזתי כאן כמה המלצות ללקים נוספים שאני אוהבת:

OPI מוציאים בכל שנה את קולקציית הSoft Shades שלהם. אני ממליצה במיוחד על קולקציית NYC Ballet וקולקציית הקוסם מארץ עוץ. לOPI יש גם את Bubble Bath הנפלא, ואת Funny Bunny ועוד המון המון גוונים נהדרים. 

גם לEssie יש המון גוונים בסגנון: Allure, Mademoiselle, Ballet-Slippers, Spaghetti Strap, Marshmallow, וגם Limo-Scene שהוא דיופ מצויין לNude Luxe של ג'ייד.

אם בחברות ישראליות חשקתן, אני ממליצה על מס 310 של קרליין (בז' נפלא לפרנץ') ועל מס' 366 של קרליין (דומה מאוד ל204 של לייף אבל יותר יפה לטעמי)

אם אתן מחפשות משהו אטום יותר, נסו את Essie Sand Tropez, OPI Don't Bossa-Nova Me Around, OPI My Vampire Is Buff (ללק הזה יש דיופ מצויין של חברת וואו הישראלית - מס' 363).

ואם אתן מחפשות רעיונות לניילארט עדין שיתאין ללקים האלה, pshiiit המהממת העלתה ממש לא מזמן פוסט מעולה עם ההמלצות שלה.

אשמח לשמוע לאיזה מבין הלקים האלה הכי התחברתן, ועוד יותר אשמח לקבל מכן המלצות ללקים הניודים האהובים עליכן...

14 comments:

  1. טוב עכשיו אני חייבת את Angelina, הוא מהמם! אולי גם Nude Luxe. אחד שאני ממש מתה עליו מאת ג'ייד הוא Champagne Tulle שהוא קצת יותר לכיוון הבז' מאלה אבל גם עדין מאוד. הוא מסדרת הייבוש מהיר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow that came out all mixed up. I'll write it in English in case you can't figure out the order the words SHOULD be in :P I said that I should really buy Angelina and Nude Luxe- and another polish I liked was Chamagne Tulle from the Quick Dry series, it's a little more beige than these but still very delicate.

      Delete
  2. פוסט מעולה!
    משעשע שהכי אהבתי כמובן את Nude Luxe בסופו של דבר :)
    הוא נראה ממש אטום עליך, והגוון + המרקם פשוט מעולים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם אני הכי אהבתי אותו
      צבע מושלם! איזה כיף שהמלצת לי עליו, אחרת בחיים לא הייתי חושבת לקחת אותו

      Delete
  3. אנג'לינה הולך להצטרף לאוסף מאוד מאוד בקרוב. גם הפוסט בא לי בדיוק בזמן- עם הלק שעשיתי היום הבנתי שאני חייבת בדיוק את הסוג לק הזה של 'להיות עם להרגיש בלי' בדחיפות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אנג'לינה מהמם :) שמחה שמצאת לעצמך חבר חדש לאוסף חח

      Delete
  4. פוסט כלבבי! הלקים מקסימים ועכשיו יש לי אפשרות לבחור בצורה הגיונית יותר. מאוד בענייני ניודים לאחרונה...

    ReplyDelete
  5. רציתי להגיד לך תודה על פוסט מדהים!!! כבר מלא זמן שאני מחפשת מחליף לפאני באני של OPI,
    רכשתי בזכותך עכשיו את פיוריטי של ג'ייד והוא מושלם!!! בתור לובשת מדים הפוסט הזה כל כך מה שהייתי צריכה, שמרתי אותו במועדפים, שוב תודה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בכיף, אני ממש שמחה לשמוע
      כשאני הייתי בצבא היו לי 2-3 בקבוקי לק שהייתי חורשת עליהם, שלושתם היו כמעט באותו צבע ורדרד משעמם וממש שנאתי אותו ככל שהזמן עבר, עד שהפסקתי למרוח לק במשך תקופה מסויימת...
      לקח הרבה זמן עד שהבנתי שלפעמים הצבעים האלה הם הכי יפים ומחמיאים

      Delete
  6. עשית לי חשק לניוד לוקס, ולפיוריטי :) בא לי!

    ReplyDelete
  7. בגללך הלכתי לקנות את גייד 489 אפילו שהוא 3 שכבות, שווה את ה-12 שקל, מהמם!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף לך :) לגמרי שווה את הכסף

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...