Tuesday, March 4, 2014

OPI Brazil CopacaBabies - Swatches & Review


As I told you in my previous post, last week I attended the OPI Brazil launch event in Tel Aviv.
The event was supposed to have a Brazilian vibe to it, so we found ourselves in the middle of a mini carnival, with half naked samba dancers... I must say, those tall amazonian ladies scared me a little bit, but it was fun to hear the Brazilian music, especially when they played one of my favorite singers, Ivete Sangalo.

בפוסט הקודם סיפרתי לכן שהוזמנתי להשקת קולקציית ברזיל של OPI בקניון רמת אביב.
האירוע עוצב כמו קרנבל ברזילאי עם רקדניות סמבה ומוזיקה מקפיצה, כדי שכל באי הקניון ירגישו את האווירה הטרופית. אמנם הרקדניות הענקיות האלה טיפהל'ה הפחידו אותי (בכל זאת, אני כולה 1.53), אבל ממש נהניתי מהמוזיקה המקפיצה, במיוחד כהשמיעו שירים של אחת הזמרות האהובות עליי, איווצ'י סאנגלו. 


The event took place in a crowded shopping mall, so that the customers would feel the tropical vibe as well.
Whoever bought an OPI polish that day, got a free manicure.
Here is one of my favorite youtubers, Yana, getting her nails painted in Don't Bossa Nova Me Around, a beautiful nude color with a pink undertone.

האירוע התקיים בקניון, וכל מי שקנתה לק של OPI זכתה גם למניקור בחינם. כאן בתמונה מורחים ליאנה המקסימה את הלק Don't Bossa Nove Me Around, לק ניודי יפה עם תת גוון ורדרד. 


When we got to the store, we also saw the Gwen Stefani collection. The lovely hand-model holding the swatches is Natalie from Nailz Craze.
כשהגענו לחנות שמחתי לראות גם את קולקציית גוון סטפאני. כאן בתמונה אתן בטח מזהות את היד של נטלי מהבלוג Nailz Craze.


The Brazil collection is consisted of 12 shades: 10 cremes, one shimmer and one duochrome. 
I received the mini set, called CopacaBabies* (such a cute name!) and surprisingly, after swatching these I totally changed my mind about the polishes I thought I'd end up liking.
All swatches are 2 coats, except for the duochrome that requires 3 coats for opacity.

קולקציית ברזיל כוללת 12 גוונים: 10 בגימור קרמי, אחד בגימור שימרי, ודואוכרומי אחד. 
אני קיבלתי את סט המיני, שנקרא CopacaBabies* (איזה שם חמוד!) ובאופן די מפתיע, אחרי שהסווצ'תי אותם ממש שיניתי את דעתי עליהם.
כל הסווצ'ים הם בשתי שכבות, פרט ללק הדואוכרומי שדורש שלוש שכבות על מנת להגיע לאטימות.

I'll start with Where Did Suzi's Man-Go? (again, love the name!)
I was sure I'd get a full bottle of this one because I totally loved it when I first saw the swatches. I was so disappointed to see that it just didn't work with my skin tone :(
I'm not sure you can really see it in the pictures but it looked awful on me in real life. I still think I'll give this one another try, perhaps with a different lighting I'll like it more.
I still think that this is a beautiful color that will look great on most people. I really don't know what went wrong with me, since I never have skin tone issues with any of my other nail polishes.

אני אתחיל עם Where Did Suzi's Man-Go? (שוב, מתה על השם!)
מהסווצ'ים שראיתי באינטרנט הייתי בטוחה שאני ממש אוהב את הגוון הזה וארצה לקנות אותו בגודל מלא, אבל לאכזבתי הוא לא מתאים לי. משהו בו מתנגש בצורה לא מחמיאה עם צבע העור שלי :( זה אף פעם לא קרה לי עם אף לק אחר ואני עוד אופטימית שאולי בניסיון נוסף ובתאורה אחרת הוא כן ימצא חן בעיניי.
בינתיים תיאלצו להאמין לי כשאני אומרת שהוא נראה עליי נורא, כי האמת שבתמונות הוא הצטלם נהדר, לא רואים עד כמה הוא מתנגש עם הצבע שלי. 
בכל מקרה, אני עדיין חושבת שמדובר בגוון יפהפה שעל אחרות בטוח ייראה טוב יותר מאשר עליי. 



Next up is Kiss Me I'm Brazilian, A beautiful bubblegum pink. I originally thought this was a boring regular pink, but I ended up really liking this one! It looked great with my skin tone and I don't have a similar shade in my collection. 
It's almost opaque in just one coat, but you still need a second one just to even things out. 
This is a warm toned pink that for some reason looks a little cool toned in my swatches.

הבא בתור Kiss Me I'm Brazilian, ורוד מסטיק יפהפה. בהתחלה חשבתי שזה סתם ורוד משעמם ושגרתי, אבל אחרי שמרחתי אותו הסתבר לי שאני ממש אוהבת אותו, והוא האהוב עליי מבין הרביעייה! הוא נראה מעולה עם צבע העור שלי וגם גיליתי שאין לי אף גוון שדומה לו באוסף שלי.
הוא כמעט אטום בשכבה אחת, אבל עדיין צריך שכבה שנייה בשביל האחידות והעמידות.
זה ורוד עם תת גוון חם שמשום מה מצטלם קצת יותר קריר ממה שהוא במציאות.



AmazON... AmazOFF is a crelly teal shimmery color. It's very sheer on the first coat but it looks great with a second one. The shimmer is really subtle and is mainly visible in direct sunlight. I'm not a big fan of teal polishes so I don't love it, but it's nice and I don't have anything quite like it.

AmazON... AmazOFF הוא משהו בין טורקיז לירוק בקבוק עם שימר עדין מאוד, במרקם crelly (בין קרם לג'לי). הוא מאוד שקוף בשכבה הראשונה אבל נראה מצויין בשתי שכבות. בצל השימר כמעט בלתי מורגש, ובשמש ניתן לראות את הלק הזה במלוא הדרו. למרות שירוק הוא הצבע האהוב עליי, אני לא כל כך אוהבת אותו בלקים, אז ידעתי שלא אתלהב במיוחד מהצבע הזה. בסך הכל הוא חמוד ומיוחד, ואין לי שום דבר שדומה לו. 



Finally, I have Next Stop... The Bikini Zone. This is a very sheer color, that need at least three coats to achieve good coverage. I'm not a big fab of duochromes so I can't say I loved this one, but it actually surprised me that I didn't hate it... It has a shimmery finish (not metallic like most duochromes) and Ilike that. It shifts from purple to green, and it also has some pink and gold shimmer.

האחרון שבחבורה הוא Next Stop... The Bikini Zone. הלק הזה מאוד שקוף וצריך לפחות שלוש שכבות על מנת להגיע לכיסוי טוב. אני לא מעריצה גדולה של דואוכרומים אז אני לא יכולה להגיד שאהבתי אותו, אבל האמת שהופתעתי מכך שלא שנאתי אותו... מדובר בלק בעל מרקם שימרי (ולא מטאלי כמו רוב הדואוכרומים) מה שכבר מקנה לו נקודות זכות אצלי. הצבע שלו משתנה בין סגול לירוק, עם שימר ורוד וזהוב. 





את קולקציית ברזיל של OPI (וגם את שאר הלקים של החברה) ניתן למצוא ברשת אפריל ובמכונים המקצועיים תמורת 65 שקלים, או אצל המוכר החביב עליכן באיביי.


* המוצר התקבל לסקירה
* Product provided for review

12 comments:

  1. יעל הציפורניים שלך מהממות ♥ סווטצ'ים נהדרים, בא לי נורא איזה לק מהקולקציה! האמת שהטורקיז הגותי והכהה הכי אני!

    ReplyDelete
  2. וואו, הצבעים משגעים! היחיד שלא אהבתי היה הדו כורמי בגלל אי האטימות שלו....

    ReplyDelete
    Replies
    1. כמוני כמוך :) והיו עוד כמה סיבות שגרמו לי לא לחבב אותו...
      אבל בסה"כ קולקציה נחמדה עם צבעים שימושיים

      Delete
  3. הירוק מזכיר את הורסטיל של סש!! לגבי הסגלגל, הא מדהיייים! עליי הוא היה אטום לחלוטין ב-2 שכבות (ורק עכשיו הסרתי אותו!!) ולדעתי הוא דווקא כן מטאלי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. באמת דומה...
      וידעתי שיהה כאלה שיאהבו את הסגלגל, הוא פשוט לא הטעם שלי :)

      Delete
  4. גם אני באופן מפתיע אהבתי את הורוד הזה ובאמת שאין לי דומה לו באוסף..
    למרות שכך חשבתי..
    אהבתי גם את המנגו.. אלו שני הצבעים שנראו משעממים באריזה וחשבתי שיש לי כבר גוונים כאלו אבל לא.. הם הפתיעו אותי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני מאוד ציפית למנגו וידעתי שאין לי משהו שדומה לו
      אני חייבת לנסות שוב ביום שמשי יותר ואולי אני אחבב אותו יותר

      Delete
  5. המנגו והטורקיז- יאמי!
    הסווטצ'ים שלך מושלמים!

    ReplyDelete
  6. אני מפתיע את עצמי - המנגו הזה - יאם יאם. הציפורניים שלך נראות נהדר... מקנאה כי שלי כולן נשברו השבוע שוב בגלל העבודה...

    ReplyDelete
  7. אוף איזה באסה...
    אבל אני לא מרשה לך להתבאס בזמן שאת נהנית לך מטיסות לכל העולם :))

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...