Sunday, January 19, 2014

Hauling Around

As some of you may already know, I am a second year B.A student, and exams are filling every spare moment of my life right now.
I sort of started a weird tradition in order to reduce some pressure from myself and bring some small moments of joy in this oh so dreadful time.
A couple of weeks before the exams begin I make some online purchases and wait for them to arrive during my exams period. This way I can make sure I have something fun to look forward to, besides studying like crazy.
It also helps because sometimes when I try to distract myself from work I can wonder around on the Internet looking for goodies, but if I buy all the goodies before the exams I won't waste my time on online shopping when I'm supposed to be studying.
I usually treat myself with a couple of "expensive" goodies, and a lot of cheap ones. 
 I also treat myself to some shopping in real stores, because I know that during the exams I will rarely go out.
So here are some of the stuff I got. I'm still waiting for a few more things to arrive in the next couple of weeks, I'll try to share them with you guys here or on my Instagram page when they arrive.

כפי שחלקכם אולי כבר יודעים, אני סטודנטית שנה שנייה לתואר ראשון, שנכנסת ממש ברגעים אלה לתקופת הבחינות. 
בשנה שעברה התחלתי מעין מסורת מוזרה שממשיכה איתי גם עכשיו, במטרה להפחית קצת מהלחץ ולהביא לעצמי רגעים קטנים של אושר במהלך התקופה הנוראית הזו. 
בערך שבועיים לפני הבחינה הראשונה אני מתחילה להזמין לעצמי כל מיני מתנות קטנות ביאנטרנט, ממקומות שונים בעולם, והם זורמים אליי במהלך החודש. ככה אני יודעת שיש לי משהו נחמד במחכה לי בבית, חוץ מללמוד כמו משוגעת למבחן הבא.
זה גם עוזר כי הרבה פעמים כשאני מנסה להתחמק מעבודה אני מוצאת את עצמי משוטטת באינטרנט בחיפוש אחר ממתקים חדשים. כשאני מזמינה הכל לפני תקופת הבחינות - הממתקים כבר בדרך אליי ואין לי תירוצים לדגור על האינטרנט ולחפש עוד ועוד שטויות :-P
אני בדרך כלל מפנקת את עצמי ברכישה "יקרה" אחת או שתיים, ושאר הקניות הן של דברים קטנים יחסית. 
אני גם מפנקת את עצמי בקניות בחנויות אמיתיות,כי אני יודעת שבמהלך המבחנים אין לי זמן לצאת מהבית.
הנה כמה מהדברים שקיבלתי בינתיים. אני עוד מחכה לכמה הפתעות נוספות וכשהן יגיעו אשתף כאן או באינסטגרם שלי.

I'll start with the big purchase: These are Freckles and Clowning Around by Polish me Silly. I wanted them for a really long time and I'm thrilled to finally have them

נתחיל עם הרכישה הגדולה שלי: תכירו את Freckles וClowning Around מאת חברת האינדי Polish me Silly. רציתי אותם במשך המון זמן ואני כל כך שמחה שהם כאן איתי.
החברה הזו לא שלחה לישראל במשך המון זמן ועכשיו הם סופסוף מבצעים לכאן משלוחים. המשלוח לא זול וגם הלקים די יקרים, אבל בעיניי הם לגמרי שווים את זה. מומלץ להזמין לידידים או משפחה בארה"ב אם יש לכם כאלו, או להזמין 2-3 לקים בבת אחת, מה שמוזיל את העלות עבור כל בקבוק. אני הזמנתי שני בקבוקי מיני (שכל אחד מהם מכיל 9 מ"ל - כמות מכובדת ביותר) במחיר של בקבוק גדול אחד, ואני חושבת שזו דרך מעולה לדגום כמה שיותר לקים בעלות סבירה יחסית.


Next are these cute neon studs I got on e-bay. They came mixed together and I had to sit down and reorganize them... not fun :/

הבאים בתור - הניטים הניאוניים האלה שהזמנתי באיביי בכמה גרושים. הם הגיעו ממש מבולגנים כי הגלגל שלהם היה שבור, והייתי צריכה לשבת ולמיין אותם אחד-אחד, ואז להעביר לגלגל אחר (מזל שהיה לי גלגל ספייר בבית). לא כיף :/


Moving on, to some stuff I got from my local shops, here in Israel. 3 Ga-de polishes, 1 polish by Life, and a chocolate bar. I'll write separate posts on the Ga-de polishes so I won't name them right now. The one by Life is #204, a sheer pink that I was hoping to be more opaque.

נעבור לכמה רכישות מקומיות: שלישיית לקים מבית ג'ייד, לק אחד של לייף, ושוקולד שיעשה לי טוב על הנשמה. אני אכתוב פוסטים נפרדים עבור הלקים של ג'ייד אז אני לא אציים כרגע מה השמות שלהם. הלק של לייף הוא מס' 204 - ורוד שקוף פשוט, שקיוויתי שיהיה אטום יותר.


And finally, some nailart goodies I got from a new local beauty supply store called Sacara. hey sell cheap (some prefer the term affordable) make-up, nail stuff and hair stuff. I went there one morning before work so I didn't have much time to spend. I went directly to the nail art supply section and picked some stuff out: I got metal studs (first time I saw these in Israel), 2 rolls of striping tape, 3 packs of french manicure stickers in different shapes, and a pack of 12 glitters.
I must say that most of these things can be found online, sometimes for a better price, but the difference isn't that big and I find it more satisfying to get my stuff immediately, rather than waiting 2 months for my order to arrive from China.

ולסיום - קניתי כמה שטויות לציפורניים ברשת Sacara. מדובר ברשת חדשה מבית Golbary, בסגנון וואו וביוטיקר. הלכתי לשם בוקר אחד לפני העבודה ולצערי לא היה לי יותר מדי זמן לבזבז, אז ניגשתי ישר לעמדת קישוטי הציפורניים ובחרתי לי כמה דברים: ניטים מטאליים (זו הפעם הראשונה שאני רואה כאלה בישראל), 2 גלילים של סלוטייפ דק, 3 חבילות של מדבקות פרנץ' בצורות שונות (משולש, עגול, ועוד צורה לא ברורה), וחבילה של 12 נצנצים בצבעים שונים. כל הטוב הזה עלה לי 32.60 ש"ח.
אני חייבת לציין שאת רוב הדברים ניתן למצוא בחנויות אונליין כמו איביי או bornpretystore (קבלו 10% הנחה עם הקוד HNL91).
לפעמים המחירים אונליין זולים יותר (למשל הסלוטייפ) ולפעמים יקרים יותר (למשל מדבקות הפרנץ')
כל אחת תעשה את השיקולים שלה, אבל אני חושבת שהבדל של כמה שקלים בודדים הוא בהחלט נסבל, וזה עדיף על לחכות חודשיים להזמנה מסין, כמו שכבר קרה לי בעבר.


The store offered a large variety of nail polish but I didn't see anything that I didn't already have a dupe for so I didn't buy anything. I do have to say that it's great to see the nail polishes have testers, that's a pretty rare sight in most of our local beauty shops.

היו בחנות גם לקים, אבל רובים היו סטנדרטיים ולא מצאתי משהו שאין לי כמוהו באוסף שלי. אציין לטובה את העובדה שלכל הלקים היו טסטרים, וכך גם לחלק ממוצרי האיפור.


13 comments:

  1. Anonymous19/1/14 21:12

    נחמד ביותר :)
    קודם כל שיהיה לך מלא בהצלחה במבחנים!
    גם אני נוהגת לעשות בדיוק את אותו דבר לפני מבחנים, כדי להתחיל אותם בתחושה טובה (פחות חשבתי על להתרכז בלהזמין מחו"ל כך שהתחושה הטובה תימשך כל עוד ההזמנות יזרמו), וגם כשאני מסיימת את תקופת המבחנים (בואי נגיד שמנהל הבנק שלי אוהב אותי).
    מאוד מעניין אותי לקפוץ לביקור ברשת sacara אז מזל שהולך להפתח סניף קרוב לבית שלי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      האמת שגיליתי את זה במקרה כשהזמנתי כמה דברים לפני המבחנים בשנה שעברה והיה לי נורא נחמד לקבל אותם באמצע כל הלחץ, אז החלטתי להפוך את זה למנהג קבוע :)

      Delete
  2. תתחדשי! אני סקרנית לראות מה עוד הזמנת חח :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה:) בעיקר דברים קטנים, אני אפילו לא זוכרת הכל חחח
      נחכה שיגיעו חחח

      Delete
  3. תתחדשי!!! נראה כיף!! אני מחכה כבר שיפתחו סאקארה ברחובות כדי ללכת ולהתחדש לי בקישוטים מגניבים כאלו! :)
    גם לי יש כמה סלילי סלוטייפ דק.. מסתבר שבאיביי זה מגיע בחבילה ענקיתתת ועולה רק 3 שקלים.. אחותי הזמינה לי אז אני לא יודעת אפילו מי המוכר.
    בכל אופן נראה שיהיה לך כיף בתקופה הקרובה! מחכה שתשתפי בעיצובים :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      כן, באייבי זה ממש זול, סתם לא הייתה לי סבלנות לחכות חח
      והאמת שהעיצובים כבר מוכנים, רק צריך שיהיה לי קצת זמן לערוך את התמונות ולכתוב כמה מילים :)

      Delete
  4. קודם כל תתחדשי על כל הדברים המגניבים!
    אני לא שמעתי אף פעם על החנות הזאת, איפה הם נמצאים? תמיד כיף לגלות מקום חדש. יש לי מלא נצנצים אבל אין כזה דבר יותר מידי נצנצים
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! מצחיק לראות אותך מגיבה בעברית :))
      יש כרגע סניפים בירושלים, כפר סבא, פתח תקווה ואילת, ואמורים להיפתח בעוד מלא מקומות בחודשים הקרובים

      Delete
    2. חחח היתה תקופה שניסיתי לתרגם את כל הפוסטים שלי לעברית גם, אבל עכשיו אני רק מתרגמת לאיתים רחוקות. אני פשוט מוטרדת כי אני עושה ה-מ-ו-ן שגיאות למרות שבדיבור אין לי שום בעיה.(אמרו לי שאין לי אפילו מבטא אבל אני לא יודעת אם זה נכון)
      אני גרה בפתח תקווה! עכשיו אני חייבת למצא את זה

      Delete
  5. איזה רעיון חמוד! אני לא חשבתי לפנק את עצמי ככה בתקופת הבחינות ;)
    לא ידעתי שהחנויות של sacara כבר נפתחו.. אני תוהה אם אני מתכוונת לטרוח ולהגיע במיוחד

    ReplyDelete
    Replies
    1. !אני בעד שתאמצי את זה לסמסטר הבא :) זה כיף

      Delete
  6. תתחדשי על הכל!
    אחלה של רעיון לפינוק לפני המבחנים.
    שיהיה לנו בהצלחה!

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...