Thursday, January 9, 2014

Polish Me Silly Freckles over Sinful Colors Cinderella


I started this week with Sinful Colors Cinderella. It's such a beautiful color, but a crappy formula. I knew that when I bought it and I didn't care because it really is very pretty. This is 3 thick coats.

התחלתי את השבוע עם Sinful Colors Cinderella. זה צבע כל כך יפה, אבל הפורמולה נוראית. ידעתי את זה כשקניתי אותו וזה לא הפריע לי כי מאוד התלהבתי מהצבע. הוא דורש 3 שכבות לאטימות.

 
After wearing it for two days I got the most awesome nailmail from Polish Me Silly (formerly known as Lush Lacquer). I orderd two of my biggest lemmings: Freckles and Clowning Around. I've been wanting them for so long but they are pretty expensive. I finally decided to buy them as a treat to myself before my exams started, and I'm so happy I did! They are stunning!

אחרי שהייתי איתו במשך יומיים קיבלתי חבילה מרגשת במיוחד מPolish Me Silly (לשעבר Lush Lacquer). הזמנתי שניים מהלקים שהכי רציתי בעולם:  Freckles וClowning Around. רציתי אותם במשך המון זמן אבל תמיד הרגשתי שהם יקרים מדי. בסוף החלטתי לקנות אותם כדי לפנק את עצמי לקראת תקופת המבחנים שמתחילה ממש בקרוב ואני כל כך שמחה שעשיתי את זה כי הם מדהימים!


I had to try Freckles right away so I just swatched  it over Cinderella and it actually turned out to be a pretty nice combo so I kept it for a few more days.

הייתי חייבת לנסות את Freckles מיד, אז פשוט מרחתי שכבה אחת ממנו מעל הלק שכבר היה עליי, וזה נראה כל כך יפה שפשוט השארתי את העיצוב עליי במשך כמה ימים. 

Polish Me Silly - Freckles
Polish Me Silly - Clowning Around

8 comments:

  1. זה מהמם על חלל!! אני רוצה גם! מאיפה הזמנת וכמה עולה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מתוקה!
      הזמנתי מחנות האטסי שלהם
      https://www.etsy.com/il-en/shop/PolishMeSilly

      הלקים לא זולים, אבל מה שבעיקר מייקר את העסק זה המשלוח הרשום לארץ. אני החלטתי להזמין 2 בקבוקי מיני (שהם בכלל לא כאלה קטנים, 9 מ"ל לבקבוק זה כמעט כמו ה10 מ"ל של הבקבוקים של לייף).
      יצא ששני בקבוקי מיני עלו לי כמו בקבוק אחד גדול והמשלוח אותו דבר

      אם את מוצאת לך עם מי להזמין זה עדיף - תזמינו כמה בנות ביחד ותחסכו את עלויות המשלוח היקרות

      בקרוב אני אעלה פוסט עם אחיו הגדול של הלק הזה - הם זהים מבחינת הצבעים, אבל בלק השני יש חתיכות גליטר גדולות יותר
      בינתיים את יכולה למצוא מלא תמונות ברשת :)

      Delete
  2. הם בהחלט מהממים! עשית לי חשק לפנק את עצמי גם לקראת "חופשת" המבחנים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה חופשה ואיזה נעליים :-P
      יומיים אחרי המבחן האחרון כבר חוזרים במלוא המרץ לסמסטר ב
      אני דאגתי להזמין מלא פינוקים קטנים מאיביי כדי שיגיעו לי במהלך תקופת המבחנים וישמחו אותי באמצע כל הבלאגן :)

      Delete
    2. גם אצלי! המבחן האחרון ביום האחרון של תקופת המבחנים. המבחן הראשון היה יום אחרי סוף הסימסטר. כיף.

      Delete
    3. וואו מסתבר שיש יותר מסכנות ממני! המבחן הראשון שלי היה היום והאחרון ביום חמישי שלפני סוף הסמסטר... יאללה, אחד עבר, עוד 9 למניאק :(

      Delete
  3. Anonymous11/1/14 23:06

    מהממים ביותר!
    ואני זוכרת שהתלבטת בקבוצה לגבי ההזמנה שלהם,
    אז אני שמחה שפינקת את עצמך, כי זה חשוב :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      ביום שהזמנתי היה מבצעון קטן, הנחה של דולר. לא שזה באמת משמעותי, אבל זה היה הרמז הסופי מהיקום שאומר לי שאני חייבת להוסיף אותם לאוסף שלי במיידי :-P

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...