Saturday, October 19, 2013

New Kid on the Block

הבטחתי לפרם את הפוסט הזה לפני כל כךךך הרבה זמן, ופשוט לא הספקתי להגיע לזה. בהתחלה הייתי עסוקה באתגר 31 הימים, כשהוא נגמר התחלתי להתכונן לקראת החזרה ללימודים, ועכשיו אני שקועה בלימודים ובקושי מספיקה לפרסם כאן  (שנה ב' איז אה ביצ', ואת זה אני יכולה להגיד כבר על השבוע הראשון). 

בכל מקרה, אני סופסוף כותבת כאן את הביקורת על סדרת הלקים החדשים של ניו פארם - New. אמנם קניתי אותם לפני קצת יותר מחודש, בשבוע בו הם הושקו, אבל עדיין לא יצא לי לקרוא עליהם ביקורת בבלוגי איפור וטיפוח מהארץ, ואני שמחה להיות הראשונה שסוקרת אותם.

נתחיל קודם כל הפרטים היבשים: המחיר הרשמי שלהם הוא 20 ש"ח, ותמיד יש עליהם מבצעים. אני קניתי אותם ב1+1 לחברי מועדון, כאשר הייתה גם אפשרות לרכוש אותם ב-15 ש"ח למי שאינו חבר מועדון. מחיר הוגן לכל הדעות, בשונה מלקים של חברות ישראליות אחרות (ג'ייד וקרליין, אני מסתכלת עליכם), שמחירם הרשמי עומד על 35-50 ש"ח, אבל נדירה הבחורה שתקנה אותם במחיר הזה, שכן כמעט תמיד הם נמצאים במבצע, והמחיר המומלץ עליהם נע בין עשרה לעשרים שקלים.


בכל מקרה, נחזור לנושא הפוסט. כפי שניתן לראות בתמונה העליונה, הגוונים של מותג New סטנדרטיים למדי. לא נרשמו גליטרים מפתיעים או גימורים מיוחדים. רוב הגוונים היו קרמיים,ומצאתי גם כמה שימריים נחמדים. ולמרות זאת, למי שמרגישה שבדיוק חסר לה צבע קלאסי ושימושי - אני בהחלט ממליצה לבדוק את המותג הזה, גם בזכות המחיר, וגם בזכות רשימת המרכיבים, שלא מכילה את 5 הרעלים.


הלקים האלה מיוצרים בארה"ב, במפעל בעיר הרקולס שבקליפורניה. באותה עיר מיוצרים גם הלקים של חברת Le Chat ושל קסטרו, ולא מן הנמנע ששלושת המותגים מיוצרים באותו המפעל בדיוק.
אין לי לקים של קסטרו וLe Chat אז אני לא יכולה להשוות בין הפורמולות, אבל אני מרוצה משני הלקים של ניו פארם שדגמתי.

הבקבוקים זהים בגודלם לבקבוקים של ג'ייד וגם מכילים כמות זהה של לק - 13 מ"ל. 


המברשת נוחה לשימוש, והיא מעט רחבה. פחות רחבה מהמברשת הרחבה של Essie וOPI, ויותר רחבה מהמברשת של ג'ייד, China Glaze, והגירסא האמריקאית של Essie.


צילמתי את המברשת בהשוואה למברשת הדקה של אסי, המברשת של ג'ייד, והמברשת הרחבה של אסי:


מכיוון שרוב הגוונים היו באמת סטנדרטיים ולא רציתי לקנות משהו שכבר יש לי באוסף, בחרתי לקנות שני לקים ניאוניים. הכתום נקרא Cocktail Party והורוד נקרא Shocking Pink. אני לא מתלהבת כל כך מלקים ניאוניים ולכן עד עכשיו לא היו לי כאלה באסף שלי, אבל בתור מכורת לקים הייתי חייבת לנסות פעם אחת ולהבין על מה ההתלהבות.


הלקים אטומים בשתי שכבות, ואין צורך למרוח אותם מעל שכבה של לק לבן, כי הם מספיק בולטים ובוהקים גם בפני עצמם.


הרגשתי שמאוד קשה לתפוס את הצבע האמיתי שלהם על הרקע הלבן, אז ניסיתי לצלם גם על רקע שחור:


והנה הם על הציפורניים שלי, בשתי שכבות (אני לא זוכרת אם מרחתי טופ או לא). התמונות צולמו לפני חודש, כשהציפורניים שלי היו הרבה יותר קצרות ממה שהן עכשיו.


השתמשתי בלקים האלה לעיצוב השבטי שעשיתי במסגרת האתגר, ולכן לא יצא לי לבדוק את העמידות שלהם, אבל פרט לכך אני בהחלט ממליצה לבדוק אותם.


יצא לכן לנסות לקים של New? אשמח מה חשבתן עליהן...

2 comments:

  1. יפה מאוד מאוד מאוד, אהבתי את ההשוואה של המברשות. מחר אני מתכננת ללכת לניו פארם בגן העיר, אולי יהיו שם לקים

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! מקווה שמצאת משהו שאהבת :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...