Monday, October 28, 2013

My Halloween / Día de los Muertos Sugar Skulls Skittle Manicure


כבר המון זמן שאני רוצה לעשות מניקור שיככבו בו גולגלות סוכר - sugar skulls - הסמל של החג Día de los Muertos (יום המתים, המקבילה הלטינית לליל כל הקדושים). בשבוע שעבר ראיתי את היצירה המדהימה של טל פלג שחברה לדוגמנית היפהפייה טל מהבלוג Phoenix Black וזה הזכיר לי שהגיע הזמן להוציא לפועל את המניקור הזה.
התחלתי את העיצוב עם 2 שכבות מכל לק. הלבן הוא 237 של לייף, הקורלי הוא Trout Pout של butter LONDON והטורקיז הוא 389 של קיקו שהיה בוויש ליסט שלי המווון זמן, והשגתי אותו הודות לחברה שטסה לברצלונה לא מזמן. 

I've been wanting to do a design like this for a very long time. Last week I saw Tal Peleg's amazing creation on Phoenix Black's face , and decided it's the perfect time to finally try it out.

I started with 2 coats of each polish. The white is life 237, the coral is butter LONDON Trout Pout and the turquoise is Kiko 389 that has been on my wishlist for a really long time, and luckily enough a friend that recently visited Barcelona got it for me. 


יש המון מדריכים באינטרנט, מסובכים יותר ופחות, ליצירת מראה כזה. אני הלכתי על סרטון של cutepolish שמראה איך ליצור את העיצוב בעזרת מנקדים. בנוסף לטורקיז והקורלי, השתמשתי גם בLemon Lime של ג'ייד ובSomething Sweet של צ'יינה גלייז כדי ליצור את הנקודות שמסביב לעיניים. הלק השחור הוא 393 של וואו.

כמובן שלא יצא לי יפה כמו היצירה של טל&טל, וגם לא כמו הגירסא המהממת של Pshiiit, אבל קיבלתי המון מחמאות על העיצוב הזה, ומישהי אחת אפילו זיהתה שמדובר בsugar skulls!

There are many tutorials online for this look, and I chose this simple one by cutepolish, and used 2 sized dotting tools for it. I added Ga-de Leomon Lime and China Glaze Something Sweet, along with the coral and the turquoise, for the decorations around the eyes. The black is Wow #393

Of coarse this didn't come out as perfect as what Tal&Tal did, nor does it look as flawless as Pshiiit's version, but I got many compliments on this, and one person even recognized the sugar skull theme (not something I'd expect here in Israel)



חוץ מזה אני חייבת להראות לכן את הקנייה המוצלחת שלי מאסוס: 4 "טבעות חצי", שמתיישבות על החלק העליון של האצבע במקום על החלק התחתון שלה. נכון שהן יפות?!

Also, I just have to show you the great rings I purchased from asos.  Aren't they beautiful?



4 comments:

  1. Cute mani! Love the rings too ;)

    ReplyDelete
  2. ממש מגניב! וואי אני מחפשת בנרות איפה משיגים נאקל רינגס! :) איך ידעת שהמידה תהיה טובה לכך? ראיתי כל מיני באורבן אאוטפיטרס ובאיביי ואני לא בטוחה שזה טבעות "נאקלס" ולא רגילות... :/
    העיצוב ממש מגיב! משום מה עיצובים כאלה תמיד מזכירים לי את הפרק של "גרים" על יום המתים..

    ReplyDelete
    Replies
    1. בעיקרון קניתי סט של 4 טבעות שהיה כתוב עליהן וואן סייז אז לא ממש הייתה בחירה
      האמת שהאצבעות שלי יחסית קטנות והן מתאימות לי בדיוק, אז יש מצב שזה לא יתאים לכולן

      קניתי גם טבעת בודדת במידה סמול והיא טיפה קטנה לי (היא עולה עליי אבל זה נראה כאילו האצבע שלי ממש שמנה חחח)
      כתוב שם מה הקוטר בס"מ אז אפשר לגזור חתיכת נייר בגודל המתאים ולהדביק אותה כטבעת כדי לראות אם זה יושב בסדר :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...