Friday, August 16, 2013

OPI San Francisco - Haven’t The Foggiest: Swatches & Review

היום יש לי לק מיוחד להראות לכן: Haven’t The Foggiest* מקולקציית סן פרנסיסקו, קולקציית סתיו חורף 2013-14 של OPI.

כשראיתי לראשונה את הלק הזה בבקבוק חשבתי שהוא ממש לא הסגנון שלי, וקיוויתי שאולי הוא ישמש אותי מדי פעם בתור אצבע מורדת, או כלק לקישוטים. אני בדרך כלל מתחברת יותר ללקים קרמיים ואם בא לי לשדרג אני מורחת גליטר או מוסיפה חותמת. נדיר מאוד למצוא אותי עם לק מטאלי על כל הציפורניים, וזה מחזה נדיר עוד יותר בקיץ.

Haven’t The Foggiest הוא לק כסוף מעט מחוספס - עם חתיכות קטנטנות של גליטר גרוס דק-דק. בOPI מגדירים אותו "כסף מעורפל". 

ברגשות מעורבים ניגשתי ללק הזה ומרחתי שכבה ראשונה. להפתעתי הרבה - הלק היה אטום לגמרי בשכבה אחת, וללא סימני מברשת!

ואם כבר מדברים על מברשת - הדבר הראשון ששמים לב אליו בלקים של OPI זו המברשת. יש כאלה שמשוגעות עליה ויש כאלה שממש לא מסתדרות עם הרוחב שלה. אני מהקבוצה הראשונה :)
בדרך כלל אחרי שאני מורחת לקים אני צריכה לנקות קצת מסביב לציפורן עם מקלון אוזניים או מברשת דקה טבולה באציטון כדי לוודא שהמריחה תיראה אחידה ומסודרת. עם המברשת הרחבה של OPI לא הייתי צריכה לנקות בכלל! אני מניחה שזה גם עניין של אימון, וגם משתנה מאחת לאחת בהתאם לרוחב הציפורן, אבל אני באופן אישי מאוד נהניתי מחוויית המריחה של הלק הזה.

למרות האטימות המושלמת, החלטתי להוסיף שכבה נוספת בשביל העמידות ובשביל שכל הציפורניים ייראו אחידות. צילמתי תמונות של הלק בשכבה אחת ובשתי שכבות, אבל בגלל שהלק היה כל כך אטום כבר בשכבה הראשונה, כשהעברתי אותן למחשב שמתי לב שאני פשוט לא מצליחה להבחין בין התמונות! 
התמונות הראשונות כאן הן שכבה אחת ובתמונות הבאות יש 2 שכבות, אבל אני באמת לא יודעת להגיד לכן מתי נגמר החלק של השכבה האחת ומתי עוברים לתמונות של 2 שכבות. הכל נראה לי אותו דבר :)






 הלק הזה התייבש מהר מאוד ובהתחלה חשבתי לוותר על שכבת טופ, אבל הייתי צריכה לצאת מהבית וחששתי שהוא ייהרס, אז מרחתי בכל זאת שכבה דקה של מייבש לק, וככה הוא נראה עם השכבה המבריקה:


 בגלל שהוא היה כזה אטום, חשבתי שהלק יתאים לחותמות, וניסיתי להחתים כמה דוגמאות מהדסקיות של Bundle Monster על נייר.
התוצאה שהתקבלה מזכירה לי קצת את ההחתמה שעשיתי עם Holy Grail של A-England: שני הלקים דומים במרקם שלהם: מטאליים מחוספסים עם חתיכות קטנטנות של גליטר גרוס. כשמחתימים איתם מתקבלת תוצאה עדינה ומלאה בגליטרים פצפונים.
בפוסט הבא אראה לכן איך הוא נראה כשמחתימים איתו על הציפורניים.



את הלק הזה, ואת שאר הלקים מהקולקצייה ניתן להשיג בנייל סטודיו, במכוני הטיפוח המקצועיים בכל הארץ וגם ברשת "אפריל", תמורת 65 שקלים.
לפירוט על הגוונים הזמינים בארץ אפשר להסתכל באתר החדש של OPI ישראל : www.opi-israel.co.il

 *הלק התקבל לסקירה 

2 comments:

  1. רואים שהפורמולה ממש איכותית
    באופן אישי אני לא התחברתי ככ לגוון

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם אני לא חשבתי שאתחבר אבל הוא היה עליי יומיים וחצי! (זמן שיא בהתחשב בעובד שאני בינתיים בחופש ומתחילה לעבוד רק בשבוע הבא, אז יש לי המון זמן פנוי להחליף לקים חחח)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...