Thursday, October 1, 2015

FedoraHarp - Tishrei Holiday Collection

היייי! בפוסט הקודם הבטחתי סקירה של שני מותגי לקים ישראליים, ואני מתחילה עם המותג הראשון - הלא הוא מותג האינדי FedoraHarp של חברתי הבלוגרית ליאה.

מי שעוקבת אחרי הבלוג כבר הרבה זמן יודעת שליאה משחררת קולקציות לקים בהתאמה לחגי ישראל, והפעם הגיע תורם של חגי תשרי. בהמשך הפוסט תוכלו לראות סווצ'ים ולקרוא על שלושה מהלקים של הקולקציה המקסימה הזאת!





Book of Life* הוא לק לבן בגימור ג'לי חלבי, שבתוכו צפים חלקיקים לבנים, חלקיקים שקופים דמויי זכוכית וגליטרים זהובים קטנטנים. כפי שאפשר להבין מהשם, זה לק שנוצר בהשראת יום כיפור והוא בהחלט מתאים לאווירה הלבנה והנקייה של החג.
הפורמולה שלו סמיכה וצריך למרוח שלוש שכבות דקות כדי להגיע לכיסוי אופטימלי. הוא מתייבש מבריק אבל בגלל החלקיקים יש צורך להוסיף שכבת טופ מבריק כדי להחליק אותו.

מצולם כאן בשלוש שכבות + שכבת טופ מבריק:



It's Apples, Honeyהוא לק אדום חם בגימור ג'לי שקפקף, שבתוכו נמצאים גליטרים קטנים בצבע זהב וגליטרים גדולים בצבע אדום מטאלי וזהב/נחושת.
זה לק שנוצר כמובן בהשראת התפוח בדבש של ראש השנה, והוא בהחלט מזכיר תפוח אדום ששוחה בדבש מבריק. אני מאוד אוהבת את גימור הג'לי המבריק והחגיגי, שמזכיר לי קצת גם את חג המולד :)

מצולם כאן בשלוש שכבות, ללא טופ:



Under the Stars* הוא לק כחול כהה בגימור ג'לי שבתוכו צפים גליטרים לבנים וכסופים עם נגיעה של ניצוץ הולוגרפי. זה לק מהמם שמזכיר את הלק האלמותי והנדיר Starry Starry Night של Essie.
הלק הזה נוצר בהשראת חג הסוכות והכוכבים שמציצים מבעד לסכך, והוא הלק האהוב עליי מהקולקציה. אני ממליצה עליו בחום!

מצולם כאן בשלוש שכבות + שכבת טופ מבריק:



מי שרעבה לעוד קצת מהגליטר ההורס הזה מוזמנת לראות את הסרטון שלי, שבו יצרתי את העיצוב הבא:


את הלקים של FedoraHarp ניתן להשיג בחנות האינטרנטית שלה:
https://www.etsy.com/il-en/shop/FedoraHarp?ref=l2-shopheader-name



* המוצר התקבל לסקירה

3 comments:

  1. אנדר דה סטארס משגע!!
    קולקציוטת חגים ישראליים- לייק!

    ReplyDelete
  2. Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Аппарат для гальваники и это Аппарат ультразвуковой терапии. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

    ReplyDelete
  3. Given article is very helpful and very useful for my admin, and pardon me permission to share articles here hopefully helped :

    Cara Mengatasi Perih Di Ulu Hati Secara Alami

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...