Sunday, July 5, 2015

Sinful Colors - Summer Highlights

הייי בנות!
בפוסט היום אציג לכן שלושה לקים מקולקציית הקיץ של Sinful Colors. טוב, האמת שלא בדיוק מדובר בקולקציה, אלא בשישה גוונים מהליין הקבוע שנבחרו ע"י חברתי הבלוגרית גולדי פורמן מGoldNails כצבעים הקייציים האולטימטיביים.

אז שנתחיל? לחצו כאן למעבר לפוסט המלא


Easy Going* הוא לק ורוד בייבי בהיר עם תת גוון חם ונגיעה של צבע אפרסקי, בגימור אטום-טיפקסי. הפורמולה שלו סמיכה מאוד אך נוחה לעבודה. נדרשות שלוש שכבות לאטימות ולמריחה חלקה ללא סימני מברשת.
אתן יודעות כבר כמה אני אוהבת לקים ניודים, אז בטח לא תופתעו לשמוע שלטעמי זהו הלק היפה ביותר בקולקציה, ואחד הגוונים המוצלחים של המותג.

מצולם כאן בשלוש שכבות, ללא טופ:


בתאורה חמה יותר להדגשת הגוון האפרסקי
Cinderella הוא לק תכלת עם פלייקים קטנטנים בצבע צהוב-אדום-ורוד. הוא דליל מאוד, לא נוח למריחה ונדרשות שלוש שכבות לאטימות, אך זה שווה את זה. כשמורחים אותו על הציפורן מתקבל צבע עמוק עם נצנוץ מיוחד ביותר. את הלק הזה כבר היה לי באוסף, וזה הלק הראשון של Sinful Colors שרכשתי אי שם בתחילת ההתמכרות ללקים.

טיפ קטן ממני אליכן: כשאתן מורחות אותו, חשוב מאוד להקפיד על ייבוש מלא בין שכבה לשכבה, כי אחרת הלק ייגרר ויתקבל גימור לא אחיד עם סימני מברשת.

מצולם כאן בשלוש שכבות, ללא טופ:




Boogie Nights* הוא לק קורלי כתמתם. בשכבה ראשונה הוא די שקוף, וגם אחרי שתיים-שלוש שכבות עדיין רואים קצת את הפס הלבן של הציפורן, כיוון שמדובר בלק בעל גימור Creally.
הלק הזה כתום מדי בשבילי וכמו שאתן יודעות, אני לא מתה על לקים כתומים, אבל למי שאוהבת גוונים כאלה הוא אחלה, והגימור שלו מבריק מאוד גם ללא שימוש בטופ.

מצולם כאן בשלוש שכבות, ללא טופ:




השתמשתי בלק הורוד ובלק הקורלי ליצירת עיצוב Water Marble, אבל אני חייבת לציין שהיה לי די קשה והייתי צריכה כמה וכמה נסיונות. אני לא יודעת אם זה בגלל שאני גרועה בWater Marble או כי הלקים האלה פחות מתאימים לסוג הזה של ניילארט...



מה דעתכן על שילוב הצבעים? יותר יפה עם הקורל או עם הורוד?

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

6 comments:

  1. The watermarble is gorgeous!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! איזה כיף לקבל מחמאות מאלופת המארבל, אני ממש גרועה בזה חח

      Delete
  2. היי מאיפה משיגים את הלקים הללו???

    ReplyDelete
    Replies
    1. הם נמכרים בסופר פארם :)

      Delete
  3. לא ראיתי אותם בסופר פארם...אני אבדוק שוב..תודה

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...