Wednesday, February 18, 2015

FedoraHarp - Purim Collection (Clowning Around + Masquerade)

היוש!

תקופת המבחנים כמעט הסתיימה, אבל הלחץ ממש לא נגמר, כי עדיין ניצב בפניי האתגר הגדול מכולם - המבחן הכי קשה והכי מייגע של הסמסטר :(
אז כמו כל מכורה טובה, אני מוצאת קצת רוגע ושלווה במריחת לק. לצערי בתקופה הזאת של השנה ממש אין לי זמן לניילארט, וזה גם קצת בעייתי בגלל העבודה, אז אני מסתפקת במריחת לקים במרקמים מעניינים עם טאצ' קטן של ניילארט לקראת הסופ"ש.

היום בבלוג מתארחים שני הלקים החדשים שיצאו לכבוד פורים במותג הלקים הצעיר FedoraHarp*. למי שלא מכירה, מדובר במותג אינדי ישראלי. כלומר לקים שמיוצרים ונמכרים ע"י בחורה ישראלית באופן עצמאי, ולא דרך החניות והרשתות הגדולות.

מותגי אינדי הם לא תגלית חדשה, וכבר קיימים די הרבה זמן בעולם הלקים, אבל אין הרבה מותגים ישראלים כאלה ותמיד נחמד לתמוך בעסקים מקומיים.
העובדה שהלקים מיוצרים בישראל מגניבה במיוחד, כי לאה מקפידה להוציא קולקציות מיוחדות לכבוד החגים והמועדים שלנו. למה שרק הבנות מעבר לים ייהנו מקולקציות מיוחדות לכבוד חג המולד ו4th of July?.... גם לנו מגיע לקים מיוחדים משלנו :)


אם תרצו לראות את המשך הסווצ'ים והסקירה על צמד הלקים של קולקציית פורים, פשוט תמשיכו לקרוא :)

Clowning Around הוא לק גליטר בבסיס שקוף. בתוך הנוזל צפים להם מגוון גליטרים מטאליים בצבעים, צורות וגדלים שונים: עיגולים גדולים בצבע אדום, עיגולים קטנים בצבע פוקסיה, ריבועים קטנים בצבעים ירוק וסגול ומשושים בצבע טורקיז.

מה שהרשים אותי במיוחד בלק הזה הייתה הצפיפות של הגליטרים. הרבה פעמים טופים גליטריים שכאלה דורשים מניפולציות מיוחדות במריחתם, כיוון שאם נמרח אותם ישירות מהבקבוק על הציפורן, נקבל מעט גליטר והמון נוזל שקוף.
במקרה של Clowning Around, מספיקה שכבה אחת כדי להעביר בקלות לציפורן כמות נאה של גליטרים עם מעט מאוד נוזל.

גם הגליטרים שסקרתי מקולקציית חנוכה של FedoraHarp ניחנו בפורמולה דומה ועשירה בגליטרים שלא מצריכה מאמץ מיוחד בעת המריחה.

עוד דבר שמאוד אהבתי בפורמולה של הלק הזה היה הנוזל עצמו. הלק היה סמיך בדיוק במידה הנכונה. לו היה מדובר בלק קרמי רגיל שאמור להעניק כיסוי מלא לציפורן, הייתי אומרת שהפורמולה סמיכה וצמיגית מדי. אבל עבור טופ גליטרי זו בדיוק הסמיכות הנחוצה! מכיוון שהפורמולה לא הייתה דלילה ומיימית, הגליטרים ישבו יפה על הציפורן ולא בלטו החוצה. לא הייתי צריכה למרוח שכבת טופ שקוף כדי "לשטח" אותם, והגימור שהתקבל ממריחת שכבה אחת של הלגיטר על הציפורן היה חלק למגע. זה משהו שממש לא קורה בדרך כלל עם לקים גליטריים, וזו הייתה הפתעה משמחת במיוחד.

בתמונות: 3 שכבות דקות של Essie Fiji, מעליהן מרחתי שכבה אחת של FedoraHarp Clowning Around, ללא שכבת טופ.




Masquerade הוא לק מטאלי בגוון teal, כלומר איפשהו בין ירוק בקבוק לטורקיז. הלק מכיל בתוכו שימר ירקרק הולוגרפי וגליטרים כחולים קטנטנים. הלק אטום בשתי שכבות ומתייבש בגימור מחוספס ומגניב!

אני לא בטוחה אם זו הייתה כוונת המשוררת, אבל הגימור הזה ממש מגניב ומיוחד!
חשוב להקפיד על מריחת שתי שכבות דקות ואחידות כדי לקבל את הגימור המחוספס. ניתן לראות שעל האצבע המורה מרחתי שכבות עבות מדי והגימור שהתקבל הוא פחות מיוחד.

המברשת של הלק ממש מעולה, היא גמישה ומתפרשת בקלות על רוחב גדול יחסית, כך שקל מאוד להשיג בעזרתה קו נקי ומדוייק סביב בסיס הציפורן. לא הייתי צריכה לנקות שום לכלוכים אחרי המריחה, וזה פלוס ענקי מבחינתי.

אני חייבת להגיד שאני בד"כ לא אוהבת איך שלקים ירוקים נראים עליי, אבל הלק הזה ממש חמוד ונהניתי "לענוד" אותו.

בתמונות: 2 שכבות של FedoraHarp Masquerade, ללא שכבת טופ.



אם תעדיפו גימור מבריק אין בעייה כמובן להוסיף טופ שקוף אחרי המריחה, וכך תיראה התוצאה:



לסיום רציתי לנסות לשלב את שני הלקים מהקולקציה יחד, ואני חושבת שהתוצאה הסופית ממש מגניבה ומיוחדת. בהחלט מזכיר את הרוח הצבעונית של חג הפורים :)



מה דעתכן על הקולקציה? אני אישית ממש אהבתי אותה :)
הלקים של FedoraHarp נמכרים בחנות האטסי שלה: https://www.etsy.com/shop/FedoraHarp

* הלקים התקבלו לסקירה

2 comments:

  1. הגימור של הלק הטורקיזי פשוט אדיר!
    ותמיד כיף לראות מותגים קטנים שצומחים בארץ :)

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...