Sunday, September 21, 2014

The Many Faces of Essie Penny Talk

שלום שלום!
אני חייבת לחלוק איתכן היום לק שנמצא אצלי קצת פחות מחודשיים ובזמן הקצר הזה הספיק לטפס גבוה במעלה רשימת הלקים האהובים שלי. אין ספק שמדובר בלק שכובש בקלילות מקום של כבוד בחמישיית הלקים האהובים עליי*, ואני מאמינה שגם אתכן הוא יכבוש באותה הקלילות שבה הוא כבש אותי.

*אני באמת צריכה להכין רשימה כזאת... אני יודעת שהלק הזה בוודאות יהיה בה, אבל יהיה מענין לצמצם את כל 250 הלקים שלי לרשימה של חמישה אהובים :)



Penny Talk של Essie היה ברשימת המשאלות שלי כבר המון זמן, וכשהייתי בחו"ל הייתי חייבת לקנות אותו בפעם הראשונה שנתקלתי בו. אני לא זוכרת אם הוא נקנה בקנדה או בארה"ב, אבל אני כן זורת שהוא עלה לי קצת יותר מ8$ בחנות וולמארט.
כפי שכבר סיפרתי באחד הפוסטים הקודמים שלי, המחירים בארה"ב ובקנדה מאוד מטעים. על המדף כתוב מחיר מסויים וכשמגיעים לקופה מתווספים עוד כמה אחוזי מס לחישוב הסופי. מילא אם האחוזים הללו היו קבועים והייתי יכולה לחשב את העלות הכוללת לפני ההגעה לקופה, אבל בכל מחוז בקנדה/מדינה בארה"ב החישוב שונה.

לו הייתי מתאפקת קצת כנראה שהייתי יכולה לשלם עליו קצת פחות, כי במדינת ניו המפשייר, שאליה הגענו ממש לקראת סוף הטיול, אין מס. ממש כמו באילת, מדובר במדינה תיירותית מאוד ולכן הוחלט לא לגבות שם מסים נוספים פרט למחיר הנקוב על המדף.

בכל מקרה אני מאוד שמחה שקניתי אותו וגם עם המסים הנלווים המחיר לא היה עד כדי כך נוראי, והקנייה בהחלט הצדיקה את עצמה - השתמשתי בו כבר 4 פעמים בתקופה הקצרה שהוא אצלי!

זהו לק מטאלי בעל צבע נחושת / Rose Gold מיוחד מאוד. הוא נמרח באחידות ובקלילות ומספק אטימות מושלמת כבר בשכבה הראשונה - מה שהופך אותו ללק מושלם להחתמות!
במקור קניתי אותו כלק להחתמות אחרי שראיתי אותו בבלוג של נטלי, אבל האמת היא שהוא כל כך יפה שאני משתמשת בו גם בפני עצמו ולא רק כקישוט ללקים אחרים.

לצערי הרב סדרת הלקים המטאליים של אסי לא נמכרת בארץ, אבל  ניתן להשיג אותה באיביי או בחנויות הפארם בארה"ב ובקנדה (יכול להיות שגם באירופה, שם לא יצא לי לבדוק).

רציתי להראות לכן היום שלושה עיצובים שונים שיצרתי עם הלק הזה, כדי להראות עד כמה ורסטילי הוא יכול להיות וכמה הוא משתלב יפה עם המון גוונים ומרקמים שונים של לקים.

לחצו כאן כדי להמשיך לקרוא ולראות תמונות של הלק ההורס הזה



כאן השתמשתי בו יחד עם צ'ארם לציפורניים שקניתי בוואו (שלישיית צ'ארמים זהים נמכרת בעשרה שקלים. יקר וניתן בהחלט למצוא מציאות טובות יותר אונליין)



לאחר מכן השתמשתי בו כמחווה לשחקן הבייסבול האהוב עליי (שלא לומר שחקן הבייסבול היחיד שאני מכירה) הלא הוא דרק ג'יטר, ה-קפטן ה-כוכב בהא הידיעה של הניו יורק יאנקיז שפורש בקרוב אחרי קריירה מדהימה של 20 שנה.
אני חייבת להודות שאני לא מבינה גדולה בבייסבול ולמדתי את חוקי המשחק רק במהלך הטיול, אבל אני חוללללה על דרק ג'יטר ומתבאסת שעד שסופסוף למדתי להכיר את המשחק הוא פורש ואני לא אזכה לראות אותו יותר :(

היוש :) מי הפכה הרגע לאוהדת של היאנקיז?....
בכל מקרה, העיצוב הזה היה עליי במהלך הDerek Jeter Day (כן, הוא קיבל יום על שמו) וכדי ליצור אותו השתמשתי בNo More Film האהוב של אסי (עוד מתמודד לרשימת החמישייה האהובה שלי) ובהחתמה מדסקית מס' 021 של Bundle Monster. את החותמת יצרתי בעזרת Penny Talk כמובן.



את העיצוב האחרון יצרתי בעזרת שילוב מיוחד שאני מאוד אוהבת: לק קרמי שמעליו לק גליטרי, ומעל הכל החתמה לקינוח. המראה הסופי נראה כאילו החותמת צפה מעל הגליטרים וזה ממש מגניב בעיניי. 
הבסיס הוא In A Lily Bit של צ'יינה גלייז והגליטר הוא Ice Queen של סאלי הנסן. מעליהם החתמתי את העיצוב מדסקית 315 של Bundle Monster בעזרת הלק Penny Talk. 
התוצאה הסופית מזכירה לי קצת בנדנה משנות ה-90 :)



מה דעתכן על הלק Penny Talk? הצלחתי לגרום לכן להתאהב בו? או שאולי התמונות של ג'יטר הסיחו את דעתכן?...

10 comments:

  1. אמנם התמונות של ג'יטר איימו להסיח את דעתי.. LOL..
    אבל עדין לא הפסקתי להתפעל מיצירותייך כתמיד. איזה יופי של עיצובים עשית ♥
    אהבתי במיוחד את החתמת הכוכבים!
    מחכה בקוצר רוח לראות מי היו חמשת הלקים הזוכים מתוך אוסף של מאתים חמישים לקים (!) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירתי! האמת שגם אני מחכה לדעת מה התצאות חחח
      ניסיתי קצת לחשוב על זה והצלחתי להרכיב רשימה של ארבעה לקים, אני ממש מתקשה להחליט מי יהיה החמישי :))))

      Delete
  2. אני רוצה את הלק הזה, אפילו שהוא ממש ממש לא הסגנון שלי.
    ושלום לג'יטר!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם אני חשבתי שהוא לא הסגנון שלי אבל הוא מהמם!!!
      והוא גם יחסית עמיד! אז כשנפגשנו הוא היה עליי יומיים והוא החזיק עוד יום שלם אחרי זה בלי צ'יפים בכלל

      Delete
  3. העיצוב הורס את הבריאות!! מאוד אהבתי :)

    ReplyDelete
  4. פחות התחברתי לגוון בפני עצמו, אבל בשביל החתמות הוא מקסים, ואני שוקלת אם לקנות אותו גם :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. כדאי לך :) או שתנסי את הסדרה החדשה של סאלי הנסן, אמור להיות גם להם גוון דומה

      Delete
  5. הכי אהבתי את העיצוב האחרון! שנה טובה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מתוקה! שתהיה שנה טובה ומנצנצת!

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...