Friday, October 10, 2014

All That Glitters - Part 2

ולכבוד החג - פוסט נוסף בסדרת הגליטרים, כי כמו שאנחנו אוהבות לקשט את הסוכה שלנו, אנחנו אוהבות לקשט את הציפורניים בקישוטים יפים ונוצצים.

נתחיל ביהלום שבכתר, בעצם לא מדובר ביהלום אלא בזהב. זהב אמיתי. הלק הזה של OPI מכיל חלקיקי כסף וזהב לבן 18 קאראט. קוראים לו Pure 18K White Gold & Silver Top Coat. הוא יצא כחלק מקולקציית החגים של OPI מהשנה שעברה, בשיתוף פעולה עם מאריה קארי. זה לק מדהים ביופיו, שעלה לי 17$ קנדי בחנות במרכז הקניות Eaton Center בטורונטו. לא זול בכלל, אבל אם תשאלו אותי הוא שווה כל סנט. פשוט מדהים ביופיו!

כאן מרחתי שכבה אחת של הגליטר מעל Do You Have This Color in Stock-Holm וMy Dogsled is a Hybrid - שניהם מהקולקציה הנורדית של OPI


הבא בתור והפוך לגמרי על סקאלת המחיר - הגליטר הזה של סאלי הנסן, שנקרא Ice Queen. זה הלק הראשון שקניתי בטיול (לא כולל הלקים בדיוטי), והזול ביותר מכולם. הוא עלה 2$ קנדי בחנות Dollarama, שהיא ללא ספק חנות הדולר השווה ביותר שהייתי בה! זו רשת קנדית, ויש שם מציאות ממש מגניבות בתחום הלקים. אפשר למצוא שם לקים של OPI ואסי מקולקציות ישנות שמנסים להיפטר מהן במחירים מצחיקים של 2-3$.

הלק מכיל גליטרים הולוגרפיים קטנטנים בשני גדלים וגליטרים מטאליים בינוניים בצבע כחול ולבנדר. לא קל לדלות את הגליטרים הגדולים והייתי צריכה להתאמץ כדי להוציא אותם מהבקבוק, אבל בסך הכל הלק ממש חמוד ושווה את המחיר.
מרחתי את הגליטר מעל שתי שכבות של הלק In a Lily Bit של צ'יינה גלייז.


השילוב הזה היה ממש חמוד בעיניי והחלטתי להחתים מעליו עם הלק Penny Talk של אסי, כמו שהראיתי בפוסט הקודם.


לסיום, עוד לק שאולי כבר יצא לכן לראות עליי. זה הגליטר של אסנס שכבר הראיתי בפוסט האורח שלי בבלוג שקר החן והבל היופי.
שמו בישראל Twinkling Stars וברוח חגי תשרי, הוא ממש הזכיר לי זיגוג דבש.
כיום אסנס מוכרים בארץ רק בשמים, אבל בקרוב אמורים להגיע גם שאר המוצרים שלהם - וביניהם כמובן גם הלקים. אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר!


 אני אחזור בקרוב עם פוסט שלישי בסדרת הגליטרים - והפעם לקים שמספקים כיסוי מלא!
עד אז אני אאחל לכן שבת שלום והמשך חג שמח!

8 comments:

  1. אני כל כך אוהבת גליטרים ואלה שהצגת יפים במיוחד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. כמוני כמוך, אין על ציפורניים מנצנצו!

      Delete
  2. אני ממש אוהבת את העיצובים שלך. ספציפית הראשון ממש ממש אהוב עליי. מהמם

    ReplyDelete
  3. הכי אני אוהבת את הגליטרים במניקור הורוד והארגמן :)
    גליטרים תמיד עושים כיף! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הכי כיף! מעניין אם מתישהו יימאס לי חחח

      Delete
  4. אוי, הגליטר 18 קאראט של OPI.... כמה יפה וכמה יקר
    אהבתי מאוד את כל העיצובים, וזה מזכיר לי שאני צריכה קצת להעשיר את אוסף הגליטרים שלי ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם את צריכה המלצות לדברים מעניינים דברי איתי :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...