Monday, September 1, 2014

All That Glitters

היי בנות!

אומרים שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה. אני אומרת שגליטרים הם חבריה הטובים ביותר של מכורת הלקים!
אם חשקה נפשכן בניילארט מגניב אבל אין לכן כוח (או זמן) להשתגע עם חותמות, מדבקות וציורים - לק גליטרי הוא הפתרון המושלם לשדרוג כל לק עייף וליצירת "תכשיט" של ממש על הציפורניים.

רציתי לספר לכן היום על שלושה גליטרים יפים של OPI שהתחדשתי בהם לאחרונה, אבל לפני כן רציתי לספר על חידוש מרענן מבית OPI: מסתבר שהתחילו למכור אותם גם בדיוטי פרי! חברה מקבוצת מכורות הלקים עידכנה שמוכרים החל מהיום את הלקים מהמגוון הקבוע של OPI ב12.5$ לאחד - כ44 שקלים. שווה! אז למי שלא מסתפקת בחמישייה המעולה של אסי שהמלצתי עליה בפוסט הקודם - אתן מוזמנות בהחלט להתחדש גם בכמה OPI בטיסה הבאה שלכן!


לחצו כאן כדי להמשיך לקרוא ולראות את שאר התמונות של הגליטרים היפים שעיטרו את ציפורניי בימים האחרונים!



So Elegant* הוא גליטר בבסיס שקוף שמורכב ממשושים בשני צבעים: שחור מאט וגרפיט מטאלי. הגליטרים המטאליים מגיעים בשני גדלים: גדול ובינוני, והגליטרים השחורים מגיעים בגודל קטן, קטן יותר וקטנטן.

הלק הזה ממש חדש ואפילו הבלוגריות בחו"ל עוד לא שיתפו סווצ'ים שלו, אז אני ממש שמחה שהוא מגיע לארץ באותו תזמון כמו היציאה שלו בחו"ל! הוא משתייך לקולקציית החגים של 2014 בשיתוף עם הזמרת גוון סטפאני, זו הקולקציה השנייה של OPI עם הזמרת.

בארץ הקולקצייה תימכר ברשת אפריל, בנייל סטודיו, במכונים המקצועיים ובבוטיק של OPI בשרונה, וכל לק מתומחר ב65 שקלים. הייתי היום בסניף של אפריל בעיר מגוריי ועדיין לא ראיתי את הקולקציה, אך היא צפויה להגיע ממש בקרוב למדפים בארץ, ואולי כבר הגיעה לסניפים מסויימים.

כאן מרחתי שכבה אחת של הגליטר מעל הלק French Quarter for Your Thoughts של OPI מקולקציית Touring America - קולקציית הסתיו של OPI לשנת 2011.


Which is Witch? הוא גליטר כסוף הולוגרפי שמורכב ממקלות ומשושים בגדלים שונים, ששוחים בבסיס שקוף. הגליטר הזה משתייך לקולקציית "הקוסם מארץ עוץ" של OPI - קולקציית הצבעים הרגועים של המותג מהשנה שעברה.

קניתי אותו בחנות בעיר התחתית במונטריאול במבצע של 3 לקים ב20$. האמת שלא ממש רציתי אותו ולקחתי אותו רק בגלל המבצע, אבל כשהגעתי הבייתה וניסיתי אותו ממש התלהבתי ואני שמחה שצירפתי אותו לאוסף!

כאן מרחתי שכבה אחת של הגליטר מעל הלק Rock The Boat של אסי מקולקציית הקיץ של השנה שעברה (סווצ' שלו יגיע בפוסט נפרד).


Lights of Emerald City הוא לק בבסיס שקוף עם ריבועים גדולים בצבע לבן מאט וריבועים קטנים יותר בצבע שקפקף שמתחלפים בצבעי הקשת. גם הוא משתייך לקולקציית "הקוסם מארץ עוץ" וגם אותו קניתי במבצע 3 ב20$ בחנות ההיא בקנדה.

כאן מרחתי אותו מעל Purity של ג'ייד (אצבע מורה וזרת) וFiji של אסי (אמה וקמיצה).


חוץ מגליטרים, קניתי לאחרונה גם כמה קישוטים נוצצים לציפורניים בחנות וואו. את הקישוטים האלה מוכרים גם באתרי אינטרנט כמו Born Pretty ואיביי, אבל כל כך התרגשתי לראות משהו כזה לראשונה בארץ שהחלטתי לקנות אותם כאן למרות המחיר המופרז: 9.90 ש"ח לשלישיית צ'ארמים כאלה, ואותו מחיר עבור 20 ניטים מטאליים בצבע זהב.

עדיין לא יצא לי לנסות אותם אבל אני אעדכן כאן או באינסטגרם שלי כשייצא לי ליצור איתם עיצוב :)


יש לי עוד כמה גליטרים מעניינים שקניתי וקיבלתי לאחרונה, והם יחכו לפוסט משלהם כי הפוסט הזה כבר נהיה ארוך מדי :)

אשמח לשמוע מה חשבתן! מי מהשלושה האלה הוא האהוב עליכן? או שאולי התלהבתן יותר מהצ'ארמים המגניבים?


*הלק So Elegant התקבל לסקירה

4 comments:

  1. פוסט מקסים! תתחדשי על הלקים היפים :)

    ReplyDelete
  2. איך אני אוהבת גליטרים קונפטי! :) הם כאלה משמחים :)
    הצ'ארמים ממש מגניבים, אני לא כל כך רואה אותם משתלבים אצלי..
    פוסט מקסים!

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...