Monday, August 25, 2014

OPI Ski Slope Sweetie with Born Pretty Water Decals

היי לכולם,
מאז שחזרתי לארץ מתחשק לי להחליף לק כל יום או אפילו פעמיים ביום כדי לנסות את כל הלקים החדשים שקניתי, אבל לצערי אני לא לגמרי בחופש ואין לי זמן להתעסק עםהלקים כמו שהייתי רוצה... נשארו עוד כמה עבודות להגיש בשבועיים הקרובים שאחריהן אני באמת אהיה חופשייה עד שיתחילו הלימודים באוקטובר (אימאל'ה - איך כבר הגיעה שנה ג'???)

Ski Slope Sweetie של OPI הוא לק לבן שקפקף עם שימר זהב מולטיכרומי: ברוב המקרים הוא נראה לבן מוזהב, אבל בזוויות מסויימות הצבע הזהוב משתנה קצת לורוד וירוק. מאוד מיוחד ומאוד עדין ויפה.

בעיניי הוא לא יפה כשמורחים אותו בפני עצמו. ניסיתי למרוח שלוש שכבות שלו ולא הגעתי לאטימות, והמראה שהתקבל היה צהבהב ולא מחמיא. אפשר להשתמש בו כטופ קואוט מעל כל צבע שתרצו. לדעתי הכי יפה מעל לבן.
אפשר לנסות מעל לבן אטום או מעל לבן שקפקף חלבי - למראה עדין יותר.

אני מרחתי שכבה אחת עבה של Ga-de Purity #489 (לבן שקפקף חלבי) ומעליה הוספתי שתי שכבות של Ski Slope Sweetie. 
אמא שלי ראתה את הלק הזה וממש התלהבה אז מרחתי גם לה. היא ביקשה רק שכבה אחת מהשימר וגם ככה זה נראה מהמם. לצערי אין תמונה אבל תצטרכו להאמין לי :)

יום אחרי המריחה החלטתי לשדרג את את המראה ולכן הוספתי לקישוט קעקועי מים מBorn Pretty*. העיצוב הספירלי הזה כל כך עדין ואלגנטי שהרגשתי שהוא ממש מתאים ללק הזה. בגלל שהעיצוב מוזהב וגם הלק מוזהב, לפעמים בכלל לא רואים אותו, ואז כשמטים את הידיים בזוויות שונות פתאום הוא צץ. זה אפקט מגניב שאני ממש אוהבת.

החוויה שלי עם המדבקות האלה של בורן פריטי הייתה טובה יותר מאשר עם המדבקות הקודמות שלהם שניסיתי. אני לא יודעת אם זה בגלל שהמדבקות איכותיות יותר או בגלל שאופן השימוש שלי קצת השתנה: הפעם החלטתי לעבוד כמה שפחות עם הידיים ולהשתמש בפינצטה, כדי לא להרוס את העיצוב, וגם החלטתי להשרות את המדבקה במים מעט יותר זמן, כדי שתהיה רטובה מאוד ויהיה לי זמן לשחק עם המיקום שלה על הציפורן לפני שהמים יתייבשו והיא תתקבע ללא יכולת הזזה.


המדבקות מגיעות בשתי צורות (ריבוע ועיגול) ובשני גדלים. יש 10 עיגולים קטנים (שבהם אני השתמשתי) ועוד 12 מדבקות משלושת הסוגים האחרים עיגוים קטנים וריבועים משני הגדלים).
השימוש פשוט מאוד, ממש כמו קעקועים של ילדים: מסירים את הפלסטיק המגן, גוזרים את המדבקה הרצויה ומשרים בכלי עם מים למשך כ-10 שניות. לאחר מכן מרימים את המדבקה מהמים ומפרידים אותה מהנייר עליו היא נמצאת. כדאי לעשות את זה עם פינצטה כי המדבקות נוטות להידבק לידיים. ממקמים את המדבקה על ציפורן יבשה (עם או בלי לק) וממתינים לייבוש. לאחר מכן ניתן למרוח טופ שקוף להארכת העמידות.


 מי שמעוניינת לקנות את המדבקות האלה, או מדבקות אחרות מהמגוון של החנות, מוזמנת להשתמש בקוד שלי ולקבל 10% הנחה: YAEX31. אני שוב חייבת להזהיר שהמשלוח יכול לקחת המון זמן, וזה משהו שצריך לקחת בחשבון. לפעמים מקבלים את החבילה תוך שבועיים ולפעמים מחכים גם חודשיים.

*גילוי נאות: מוצרי Born Pretty התקבלו לסקירה

8 comments:

  1. נראה מקסים! השימר הזה, וואו!

    ReplyDelete
  2. ממש מגניב! רוצה גם מדבקות מים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה ממש קל וכיפי, כדאי לך!

      Delete
  3. וואו אין על הלק הזה הוא פשוט אחד ההורסים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי! אני מה זה שמחה שסופסוף יש לי אותו

      Delete
  4. הגוון לא ממש כוס התה שלי, אבל השילוב עם המדבקה מושלם

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...