Sunday, August 17, 2014

Flowers In My Window // אצל הדודה והדוד

היי לכולם!!! מה שלומכם?
עבר קצת (הרבה) זמן מאז העדכון האחרון שלי ואני חושבת שראוי לפתוח את הפוסט הזה בהסבר קטן לגבי ההיעלמות שלי.
אם עקבתן אחריי באינסטגרם ובעמוד הפייסבוק של הבלוג אתן יודעות שלא נעלמתי סתם ככה, אבל לטובת הקוראות שלי שלא מחוברות לרשתות החברתיות, רציתי לפתוח בהקדמה הזו ולהסביר קצת את ההיעלמות שלי.

זה התחיל עם תקופת המבחנים שמילאה לחלוטין את לוח הזמנים שלי ובקושי השאירה לי זמן לנשום. התכנון היה להעלות שני פוסטים לסיכום תקופת המבחנים מיד לאחר שהיא תסתיים, ולאחר מכן להעלות איזשהו פוסט פרידה קצר לקראת הטיסה שלי.

את הפוסט הראשון העליתי ממש כמה שעות אחרי המבחן האחרון, והפוסט השני תוכנן לעלות מיד אחריו ואפילו כבר נכתב, אבל אז חלה הסלמה במצב הבטחוני והחלטתי להוציא את הבלוג לחופשה.
כמה ימים לאחר מכן כבר הייתי על המטוס בדרכי לביקור משפחתי בקנדה וארה"ב וידעתי שלא ממש יהיה לי זמן פנוי או יותר מדי גישה לאינטרנט אז החלטתי להאריך את חופשת הבלוג עד שאחזור לארץ (בתקווה שהמצב יירגע עד אז).

אז האמת שאני עוד לא בארץ, אבל הטיול כמעט הסתיים ואנחנו נחים עכשיו בבית של דוד שלי במונטריאול. בימים הקרובים נפגוש כמה קרובי משפחה, נחגוג יום הולדת לסבתא שלי ונטייל עוד קצת בעיר, ולקראת סוף השבוע נחזור סופסוף לארץ. הבאתי איתי את הלפטופ ואני שמחה שסופסוף יש לי אפשרות לעדכן קצת את הבלוג ולהעלות את הפוסט ההוא שהבטחתי לכן.

אני גם מבטיחה לספר לכן הכל על הטיול שלי ולהראות גם את כל הרכישות וההתחדשויות, אבל זה יקרה רק כשאחזור לישראל. 
בינתיים אני מעלה את הפוסט ההוא לסיכום תקופת המבחנים ממש כמו שהוא, בלי שינויים:



אני חוזרת בפוסט סיכום נוסף לתקופת המבחנים, הפעם כולו יוקדש לעיצובי הציפורניים השונים שהיו עליי בחודשיים האחרונים. כפי שבטח הבנתן מהכותרת, אני הולכת לדבר היום על פרחים.
לא תיכננתי את זה, אבל יצא שרוב העיצובים שהיו עליי בתקופה הזו היו פרחוניים משהו...

נדיר מאוד למצוא אותי עם לק חלק על הציפורניים ואני תמיד אוהבת לשדרג עם איזה עיצוב כייפי. בתקופת המבחנים לא היה לי זמן להשקיע עם חותמות או ציורים מסובכים מדי, ובכל זאת לא רציתי שישעמם לי על הציפורניים.
מפאת חוסר הזמן, נאלצתי לחפש את העיצובים הכי פשוטים ומהירים שאני יכולה לעשות, ויחד עם זאת רציתי לשמור על מראה מוקפד ומושקע.
לחצו כאן למעבר לפוסט המלא עם פירוט החומרים והדרכות קצרות על כל אחד מהעיצובים


פרחים

הניילארט הכי פשוט שאני יכולה לעשות הוא פרחים. מאוד מאוד קל לעבוד עם מנקד וליצור את הפרחים האלה. התהליך מהיר מאוד (משהו כמו 5-10 דקות לשתי הידיים עבור העיצוב הפשוט ביותר) והתוצאה בהחלט משמחת אותי כשאני מסתכלת על הציפורניים :)

נתחיל בעיצוב הפשוט ביותר: צובעים את הציפורן בשתי שכבות של לק בסיס ומחכים לייבוש. לאחר מכן בוחרים שני צבעים נוספים שאיתם ניצור את הפרחים. בעזרת מנקד לקים ואחד הצבעים מנקדים חמש נקודות בצורת עיגול, ובמרז מנקדים נקודה נוספת עם הצבע השני. אפשר לעשות כמה פרחים שרוצים, על כמה ציפורניים שרוצים. מסיימים בטופ מייבש, ואם רוצים אפשר גם להוסיף טופ מאט לשדרוג המראה.

בעיצוב הסגול השתמשתי בשתי שכבות של China Glaze Lotus Begin כצבע הבסיס. את הפרחים ציירתי בעזרת China Glaze Spring In My Step ואת הנקודה הפנימית בעזרת China Glaze Grass Is Lime Greener. לסיום מרחתי טופ מייב ומעליו הוספתי טופ מאט של OPI.

בעיצוב האדום השתמשתי בEssie Peach Daiquiri כצבע הבסיס, ואת הפרחים יצרתי בעזרת China Glaze Petal To The Metal וChina Glaze Metro Pollen-Tin. לסיום מרחתי טופ מייבש של חברת Poshe.


בעיצוב הבא קצת עולים בדרגת הקושי. התחלתי בשתי שכבות של Ga-de Nude Luxe (מס' 80) ולאחר שהתייבש השתמשתי בלק הסגול מסדרת הSheer Tints של OPI כדי ליצור גושים רנדומליים של צבע על הציפורן. לאחר מכן השתמשתי במנקד ובלק שחור של חברת וואו (מס' 393) וציירתי פסים מעוקלים בתוך גושי הצבע, כדי להפוך אותם לפרחים. לסיום הוספתי עלי כותרת בעזרת לק ירוד בהיר, והוספתי טופ מייבש.


שוב עולים בדרגת הקושי. העיצוב הבא לא היה עליי בתקופת המבחנים אלא שבוע-שבועיים לפני כן ולא הספקתי להראות אותו כאן בבלוג. התחלתי במריחת לק בצבע מנטה (China Glaze At Vase Value), לק ורוד בהיר (Essie Fiji) ולק כחול כהה (Essie No More Film). לאחר מכן יצרתי על האצבע הבהירה שלושה פרחים קטנים בעזרת שני הלקים האחרים, לפי אותה טכניקה שתיארתי למעלה. על הזרת הדבקתי שני ניטים זהובים ולסיום יצרתי עיצוב מנומר על האצבע והאמה. העיצוב הזה רק נראה מסובך אבל הוא מאוד מאוד פשוט. אני מצרפת לכן כאן מדריך מצולם כדי שתוכלו לשחזר אותו בקלות.


העיצוב הפרחוני האחרון הוא המסובך ביותר ולכן הסתפקתי בשתי ציפורניים מקושטות ואת השאר השארתי רק עם צבע הבסיס. התחלתי עם שלוש שכבות של China Glaze Spring In My Step כצבע הבסיס, ואת הפרחים יצרתי בעזרת שני הלקים הכחולים ששימשו אותי בעיצוב המנומר. מעל הפרחים הוספתי טיפה גליטר הולוגרפי (Orly Prisma Gloss Silver) ולסיום הוספתי עלים בעזרת שני לקים ירוקים.


בטח שמתן לב שרוב העיצובים הפרחוניים שלי כוללים לקים מקולקציית City Flourish של צ'יינה גלייז שהראיתי כאן לא מזמן. אני ממש אוהבת את הקולקציה הזו וחורשת עליה המון. אני בד"כ מזמינה צ'יינה גלייז מהאתר צ'רי קולצ'ר. אני קניתי סט של שישה לקים והוספתי עוד שני לקים בודדים מהקולקציה. משתלם להזמין שם רק בכמויות גדולות (7-8 לקים לפחות) כי עלויות המשלוח יקרות מאוד, אבל כשזה מתחלק על כמות גדולה של לקים המחיר יוצא ממש סביר, אפילו זול. הזמנתי מהם כבר 3-4 פעמים וההזמנה מגיעה בד"כ תוך כשבועיים, ארוזה בקפידה. יש להם גם מוצרי איפור אבל זה פחות מעניין אותי ובינתיים כל ההזמנות שעשיתי מהם היו של לקים.
שווה גם להמתין למבצעים שהם עושים מדי פעם ולהנחות על מוצרים מקולקציות ישנות (10-40% הנחה, משתנה ממבצע למבצע). עכשיו למשל הסטים מקולקציית City Flourish עולים 21$ במקום 28$. ממש ממש משתלם לשישה לקים, והרבה יותר זול מהמחיר שאני שילמתי (קניתי במחיר מלא כי לא הייתה לי סלבנות להמתין למבצע, ממש רציתי את הלקים האלה!)

גילוי נאות: הלינקים לאתר צ'רי קולצ'ר הם לינקים עם אפיליאציה - כלומר אם תקנו באמצעות הלינק הזה אני אקבל עמלה קטנה מהאתר. זה לא מייקר את ההזמנה שלכן כלל וכלל, רק מקטין מעט את הרווח של האתר :)

גליטר

חוץ מפרחים, כשאני מחפשת רעיון מהיר לקישוט הציפורניים אני בדרך כלל מושיטה את היד למגירת הלקים ושולפת משם לק מנצנץ. זה שידרוג שמיד מקפיץ את המראה של כל לק פשוט, וכשממש לא היה לי זמן להשקיע בצביעת הציפורניים, זה מה שהייתי עושה.


מימין למעלה, בכיוון השעון:
  • China Glaze Peonies & Park Ave (ורוד), Ga-de Purity #489 (לבן), Polish Me Silly Freckles (גליטר צבעוני).
  • Ga-de Whitest White #497 (לבן), Ga-de Twinkling Sugar #57 (טורקיז מנצנץ), Ga-de Teal Sugar #57 (טורקיז מחוספס).
  • OPI Push & Shove (כסף), OPI Don't Violet Me Down (סגול שקוף מסדרת Sheer Tints), Polish Me Silly Clowning Around (גליטר צבעוני).
  • ANNY Scandalous Lives of N.Y # 173 (ורוד כהה), Milani Sprinkles (גליטר שחור-לבן)
למי שלא הספיקה לראות ולמי שצריכה תזכורת: זו השיטה הקלילה שלי להוריד לק גליטר עקשן במהירות ובלי עצבים :)

פרנץ'

עוד דרך פשוטה ומהירה לקשט את הציפורניים היא פרנץ' מניקור. הוא לא חייב להיות בצבעים הקלאסיים ואפשר להתפרע עם שילובים מעניינים, כמו שעשיתי כאן עם לק ורוד אטום (Essie Fiji) בתוספת פס מטאלי כסוף (Laka #161).


אני מודה שעיצוב כזה הוא לא משהו שיהיה קל לכל אחת ליצור בבית. צריך לדייק עם הפס הישר, אבל עם הניסיון זה נהיה ממש פשוט ואני לא משתמשת בסלוטייפ או במדבקות כדי ליצור קו ישר ואסתטי. ברגע שלומדים את הטריק אפשר ליצור את העיצוב הזה בפחות מעשר דקות ולהגיע לתוצאה מושלמת. הסוד הוא להשאיר את המברשת יציבה ולסובב רק את הציפורן.
הכנתי פעם מדריך וידאו. הוא אמנם ישן וקצת מטושטש, אבל אני מקווה שזה יעזור לכן להבין איך אני יוצרת את הפרנץ' שלי.



מדבקות

לקראת הסוף הלחץ טיפה ירד והייתה לי הזדמנות לנסות את קעקועי המים שקיבלתי מBornPretty וגם יצרתי מדבקות משלי בעזרת המספריים החדשים שקניתי. הלחץ ירד לא כי היו פחות מבחנים, אלא כי לי היה פחות כוח ללמוד והייתי חייבת לשחרר קצת קיטור בעזרת הריפוי בעיסוק האולטימטיבי - קישוט הציפורניים!

נתחיל בקעקועי המים:
העיצוב הזה רק נראה מסובך אבל הוא קל מאוד לשחזור. כל מה שתצטרכו זה לק לבן, כלי עם קצת מים ואת קעקועי המים האלה מהאתר Born Pretty. בחרתי את המדבקות האלה כי אני מאוד מאוד אוהבת עיצובים גיאומטריים על הציפורניים, וכבר הרבה זמן רציתי לעשות משהו בסגנון הזה.
יש המון מדריכים ביוטיוב לשימוש במדבקות מים, הנה אחד לדוגמא.


עכשיו כשהשתכנעתן עד כמה זה קל, אתן מוזמנות לשוטט באתר ולבחור לעצמכן את קעקועי המים שמוצאים חן בעיניכן. יש לי גם קוד הנחה של 10% על כל המוצרים באתר, והמשלוח חינם: YAEX31. את הקוד מכניסים בעת התשלום, לאחר שסיימתן למלא את סל הקניות בכל טוב.
אני חייבת לציין שגם כאשר קניתי מהאתר בעצמי וגם כאשר קיבלתי מהם מוצרים לסקירה, המשלוח היה איטי מאוד. לקח משהו כמו חודשיים עד שקיבלתי אותו. מצד שני, הדברים שם מאוד מאוד זולים, וגם אם חלילה המעטפה הולכת לאיבוד או מתעכבת המון זמן, ההפסד לא גדול.

לסיום אראה לכן עוד עיצוב פשוט עם מדבקות תוצרת בית.
בפוסט הקודם ראיתן את המספריים המיוחדים שקניתי, וכך משתמשים בהם ליצירת עיצוב זיג-זג מגניב וקליל: התחלתי בשתי שכבות לק בסיס שקפקף (Ga-de Angelina) ונתתי להן להתייבש לחלוטין.
בינתיים לקחתי רצועת סלוטייפ והדבקתי על נייר אפייה. בעזרת המספריים גזרתי ארבע רצועות זיג-זג. קילפתי את הרצועות מנייר האפייה והנחתי בצד. לאחר שהלק הניודי התייבש לחלוטין, הדבקתי את רצועות הסלוטייפ על הציפורן במרווחים שווים זו מזו, ומרחתי את הלק Pshiiit של Picture Polish. קילפתי מיד את הרצועות וכך נוצר העיצוב: במקום בו היו רצועות הסלוטייפ נשאר הלק הניודי ובמרווחים נשאר הלק הירוק.


עד כאן חברות. אני חוזרת בקרוב מקנדה ומקווה לפרוק מהר את המזוודות לשוב ולעדכן כאן בבלוג בתדירות גבוהה יותר. בינתיים השארתי לכן כאן מאגר אדיר של ניילארט שיספיק לכן בוודאי עד שאני אחזור :)

ואם התחלתי עם פרחים אז גם נסיים עם פרחים. אני משאירה לכן שיר פרחוני משהו שאני מאוד אוהבת ומאחלת לכן שבוע שקט ורגוע עד כמה שאפשר.

4 comments:

  1. אילו עיצובים מעלפים! ממש אהבתי את העיצוב השני והרביעי, חייבת לנסות מתישהו (בזמן האחרון אין לי ממש סבלנות)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      מבינה אותך לגמרי לגבי הסבלנות. אחרי חודש לש מבחנים וחודש בחו"ל לא השקעתי בכלל בציפורניים וקצת ירד החשק. מקווה שזה יחזור לי בקרוב

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...