Sunday, August 31, 2014

Essie Travel Exclusive Set

הי בנות!
הפוסט הזה הוא הסנונית הראשונה בסדרת פוסטים שאני מתכננת להעלות כאן בזמן הקרוב שיסכמו את הטיול שלי בארה"ב ובקנדה עם כל החוויות, הקניות וההמלצות.

היום אני רוצה להתמקד ביום הראשון של הטיול, או יותר נכון - רגע לפני שהטיול התחיל. כמו כל מכורת לקים טובה הגעתי לדיוטי ואצתי רצתי לעבר סטנד הלקים של Essie, לראות אם מחכות לי שם מציאות מעניינות.

מבחינת הגוונים אין חידוש - בדיוק אותם גוונים שנמכרים בסופר פארם בארץ. אני מאוד אוהבת את הלקים של אסי אבל לצערי כמעט ולא חל שינוי במגוון שלהם מאז שהתחילו למכור אותם כאן. הקולקציות החדשות מגיעות לארץ מאוד באיחור,  אם בכלל, ואת רוב הגוונים שרציתי מהמגוון של אסי בארץ כבר הספקתי לקנות לעצמי כך שאני אפילו לא מתעכבת ליד הסטנד שלהם בסופר פארם יותר.
ובכל זאת, קשה לעמוד בפיתוי של המבצעים בדיוטי, ולמרות שידעתי שאני טסה לארה"ב - שם המחירים זולים הרבה יותר - החלטתי בכל זאת לראות מה יש להם להציע.

פרט ללקים הבודדים שתומחרו ב9.90$, ניתן היה למצוא בדיוטי כמה מבצעים משתלמים: 3+1 או 2+5, וכמו כן - שני מארזים שתומחרו כל אחד ב29$. 
המארז הראשון מכיל שני צבעים קלאסיים (אדום וניודי), טופ מבריק ושמן לקוטיקלות; המארז השני מכיל פצירה וחמישה צבעים קלאסיים (ורודים, אדומים, ואפרפר-סגלגל נייטרלי). כאמור, שניהם תומחרו ב29$ - מחיר הוגן, וזול גם יחסית למחירים בחו"ל.

את הסט הראשון תוכלו לראות בבלוג של בת חן (וגם להשתתף בהגרלה השווה כדי לזכות בו) ואת הסט השני אני אראה לכן היום.

משמאל לימין: Merino Cool, Muchi Muchi, Status Symbol, Forever Yummy, Thigh High.


הפוסט הזה עמוס מאוד בתמונות, לחצו כאן למעבר להמשך הפוסט.


Merino Cool הוא צבע אפרפר-סגלגל-טאופי שמאוד מאוד מתאים לתקופת הסתיו-חורף. זה צבע אלגנטי מאוד שיחמיא לנשים בכל הגילאים והפורמולה שלו מצויינת. הוא אטום כמעט בשכבה אחת, אבל אני תמיד ממליצה למרוח שתיים בשביל האחידות וכדי לשפר את עמידות הלק.

מצולם בשתי שכבות ללא טופ.





Muchi, Muchi (שבעבר נקרא Guchi Muchi Puchi) הוא צבע ורוד חלבי, סמי-שקוף. ניתן להגיע איתו לאטימות בשלוש שכבות, אך הוא אינו "טיפקסי", וגם כשהוא מגיע לאטימות מירבית עדיין ניתן לראות את הקו הלבן של הציפורן כמעט מבצבץ מתחתיו. צבע יפההפה שיתאים לכל אחת ולכל עונה. קלאסי ועל זמני.

מצולם בשלוש שכבות ללא טופ.



האמת היא שכבר היה לי את Muchi, Muchi בבית אבל החלטתי שזה לא נורא לרכוש אותו שוב משתי סיבות: הראשונה היא שכבר עברתי את החצי והוא עומד להיגמר לי, השנייה היא שהייתי לי הרגשה שהלק שבסט נראה מעט שונה מהלק שיש לי בבית והסתקרנתי לבדוק את העניין.

מימין: הבקבוק הישן שלי (בן כשנתיים, נקנה באתר אינטרנט אנגלי). משמאל: הבקבוק החדש שנמכר בדיוטי. ניתן לראות שקיים הבדל משמעותי. אסי ככל הנראה שינו את הפורמולה של הגוון הזה מתישהו בשנתיים האחרונות.
הפורמולה הישנה בהירה יותר ונוטה לגוון חמים, בעוד שהחדשה כהה יותר (לכיוון של ורוד בזוקה) ונוטה לתת גוון קר יותר.


מבחינת האטימות - שתי הפורמולות זקוקות לשלוש שכבות אבל החדשה אטומה יותר וכהה יותר מהישנה.
הלק בפורמולה הישנה יכול לשמש כבסיס לפרנץ' מניקור בעוד שהלק מהפורמולה החדשה לא יתאים למטרה הזו, וייראה טוב יותר לבדו.


Status Symbol הוא לק ורוד חם (שמצטלם כאן מעט קר יותר). הוא לא ניאוני אבל בהחלט בוהק וקייצי. הצבע קלאסי יחסית אבל אני חייבת להודות שהוא לא ממש הטעם שלי (אני מעדיפה ורודים קרים יותר). הגימור שלו נע בין קרמי לג'לי, שזה נחמד...

מצולם בשתי שכבות ללא טופ.



 ניסיתי להשוות אותו לכמה מהורודים האחרים באוסף שלי כדי לראות אם יש לי דיופ. הכי קרוב שמצאתי אליו הוא Flirty Fuscia (השגיאה במקור) של e.l.f. למרות שהלקים של אלף הרבה יתר זולים מאסי, אם חשקה נפשכן בדיוק בגוון הזה הייתי מציעה לכן ללכת על האסי, למרות המחיר. הלקים של אלף... איך לומר בעדינות... פשוט... מסריחים! הריח שלהם כל כך נוראי שלא משנה כמה הצבע יהיה יפה, אני לא מסוגלת להתגבר על זה. הם יושבים אצלי במגירה כאבן שאין לה הופכין ובטח תמישהו ייזרקו או ייתרמו למישהי שתצליח ליהנות מהם.


Forever Yummy הוא אדום קר מהמם! אטום בשכבה אחת, נמרח כמו חמאה, מחמיא מאוד לצבע העור שלי. פשוט האדום המושלם מבחינתי!

אני ממש שמחה שקיבלתי אותו כחלק מהקיט, כי זה לק שבחיים לא הייתי שוקלת לקנות בנפרד. כשעומדים מול סטנד הלקים של אסי קשה מאוד לבחור לק אדום. יש להם כל כך הרבה כאלה שממבט ראשון נראים פשוט זהים אחד לשני ואף פעם אין לי מושג במה כדאי לבחור. תמיד יוצא שאני קונה את אותו אדום-קורלי משעמם שכבר יש לי בבית 1000 גירסאות אחרות שלו. הפעם סופסוף נפלתי על אדום קר ומעניין שכמוהו עוד לא יצא לי לנסות. בהחלט יאמי!

מצולם בשתי שכבות ללא טופ.



Thigh High הוא בורדו שימרי מהמם שאטום כבר בשכבה הראשונה, אך עם מריחת השכבה השנייה הצבע מתעצם ומעמיק. עוד צבע שיתאים בעיקר לעונות הקרות, עם פורמולה מדהימה - לא דלילה ולא סמיכה מדי, שבשילוב עם המברשת הרחבה והאהובה של אסי הובילו למריחה נטולת טעויות וללא כל תיקונים.

חשוב לציין שלאחר ההסרה הוא משאיר הכתמה ורדרדה על הציפורניים שאינה מאוד מורגשת, ועם עוד קצת שפשוף במסיר לק הבעייה נפתרת.

מצולם בשתי שכבות ללא טופ.



אני חייבת לתת לאסי ציון לשבח על המארז הזה ועל בחירת הגוונים: כל הלקים במארז יתאימו הן לפדיקור והן למניקור, הצבעים הם קלאסיים ואוניברסליים - כאלה שיתאימו לכל עונות השנה, לכל גווני העור ולכל הגילאים. הפורמולות של כל החמישה מעולות (שלושה מתוכם אטומים בשכבה אחת!), כולם מבריקים גם ללא טופ והייבוש של כולם פרט לMuchi Muchi מהיר יחסית.

ספרו לי, מה הגוון האהוב עליכן מהסט הזה?
הייתן שוקלות קנייה שלו בביקור הבא בדיוטי?

12 comments:

  1. בדיוטי או באיטליה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. בדיוטי
      באירופה הלקים של אסי לא זולים. משתם לקנות אותם בדיוטי או בארה"ב

      Delete
  2. פוסט מהמם ותמונות מדהימות! ללא ספק ארנה את הסט הזה בטיסה הבאה. תודה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שאהבת! ותתחדשי חח

      Delete
  3. גוונים מהממים! אהבתי במיוחד את הראשון

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! גם אני מתה עליו!

      Delete
  4. ממש משתלם!
    אני מאוהביבים בהחלטת במרינו קול, אבל גם השאר חב

    ReplyDelete
    Replies
    1. מרינו בהחלט אחד המוצלחים! הוא נמצא אצלי במקום שני אחרי האדום המושלמי

      Delete
  5. סט מעניין מאוד! עוד לא יצא לי להתנסות ביותר מדילקים של אסי (נראה לי שיש לי אולי 3 מהם) אז הסט הזה יהיה תוספת מעניינת לכשאגיע לדיוטי בחודש הבא :)

    ReplyDelete
  6. אני מאוהבת בגוונים האלו! לאחרונה בדיוטי פרי בארץ רכשתי את מוצ'י מוצ'י בבודד.. אבל.. אחותי רכשה את הסט הזה של אסי, והתהדרתי בגוון מרינו קול בפדיקור האחרון שעשיתי. מאוהבת! :) גם פוראוור יאמי האדמוני עושה לי עיניים ;)
    אחלה סקירה יקירתי! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ראיתי אצלך את מוצ'י, הוא נראה מעולה עלייך!
      תודה רבה :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...