Thursday, July 17, 2014

חופש חופש חופש חופש חופש חופש חופש חופש

סוף סוף יצאתי לחופשי!!!!!!!

אחרי ארבעה וחצי שבועות (שהרגישו כמו חודשים ארוכים), 13 מבחנים, ומשהו כמו 30 נקודות זכות סמסטריאיליות, אני סוף סוף יכולה להגיד שסיימתי שנה ב'!
אם הייתי צריכה לשרטט גרף של רמת המוטיבציה שלי במהלך תקופת המבחנים הוא היה הולך בערך ככה:


לשמחתי המבחן האחרון (שהיה ממש לפני כמה שעות) היה במקצוע האהוב עליי, עם המרצה האהובה עליי. זה אמנם מקצוע לא קל, אבל אחרי למידה אינטנסיבית ורציפה לתוך הלילה במשך כמה שבועות רצופים, נחמד לסיים במשהו שבאמת מעניין אותי, ועוזר להעלות את המוטיבציה ולתת פוש אחרון לקראת הסוף.
תקופת המבחנים הזו הייתה מוזרה במיוחד. זו תקופת המבחנים הרביעית שלי באוניברסיטה והיא הייתה העמוסה מכולן. לא עזרה במיוחד העובדה שמדי פעם באמצע הלמידה למבחן (או, רחמנא ליצלן, ממש באמצע המבחן עצמו) אזעקה הקפיצה אותנו מיד לעבר המרחב המוגן וקטעה את חוט המחשבה.

במהלך תקופת המבחנים די נעלמתי מהבלוג ואפילו לא הספקתי לכתוב פוסט פרידה קצר, אבל אני שמחה לחזור עכשיו ולעדכן אתכן קצת במה שעבר עליי במהלך התקופה האחרונה.

כבכל תקופת מבחנים, אני דואגת לפנק את עצמי בכמה רכישות אונליין שיגיעו אליי במהלך המבחנים וישמחו אותי. הפעם לא קניתי המון דברים, ורוב הדברים שקניתי הגיעו מוקדם מהצפוי ככה שלא ממש הצלחתי "להפתיע את עצמי" כמו שאני עושה בדרך כלל.
אבל אל דאגה, פיציתי את עצמי בקצת פינוקים שרכשתי בפארמים מקומיים, וגם קיבלתי כמה מוצרים לסקירה כך שהיו לי די והותר התחדשויות כיפיות במהלך התקופה הקשה הזו.

בפוסט הזה אני אראה לכן את כל ההתחדשויות שלי ובפוסט הבא תראו את כל עיצובי הציפורניים שעשיתי בזמן האחרון. זה הולך להיות פוסט קצת חופר, אבל מקווה שתמצאו אותו מעניין ומועיל :)

מוזמנות ללחוץ כאן ולקרוא את הפוסט המלא


נתחיל (איך לא) בלקים:


קניתי שלישיית לקים מהממים של ג'ייד: לק לבן קרמי - Whitest White, מס' 497 ושני לקים טורקיזיים מסדרת הסוכר - Twinkling Sugar מס' 57 (טורקיז כהה מנצנץ) וTeal Sugar מס' 58 (צבע קרמי בעל גימור מחוספס).



בניגוד לPurity השקפקף, הלק הזה של ג'ייד הוא לבן טיפקסי אטום. הוא מושלם כבסיס לניילארט, כלק לבן לפרנץ', או סתם למי שאוהבת לק לבן ומחפשת אחד איכותי. הלק הזה בעל פורמולה נהדרת, הוא נמרח בקלות ומעניק כיסוי נאה בשתי שכבות. מומלץ בחום!


 תשמעו, הטורקיזי המנצנץ הוא אחד הלקים המושלמים שיצא לי לראות בזמן האחרון. הוא פשוט מהמם! אני חושבת שהוא ייראה אפילו יותר יפה עם טופ מבריק, כי לפני שהוא סיים להתייבש למרקם המחוספס הוא הרגיש לי אפילו יותר מיוחד. אני אנסה בהזדמנות ואדווח לכן...


והוספתי לאוסף גם את הלק ההורררררס הזה של מותג האינדי האוסטרלי Picture Polish. הם מייצרים לקים די יקרים אבל מאוד מיוחדים, ומדי פעם יוצא להם שת"פ עם בלוגריות מפורסמות מרחבי העולם שמעניקות השראה לגוונים חדשים. הלק הזה הוא אחד משיתופי הפעולה הראשונים של המותג, והוא נעשה יחד עם הבלוגרית האהובה עליי בעולם כולו - קאמיל מהבלוג Pshiiit. בפוסט הבא תראו סווץ' שלו, ומי שאין לה סבלנות לחכות מוזמנת להציץ כבר עכשיו באינסטוש שלי :)

נעבור לציוד לניילארט:

דיברתי כבר כמה פעמים על חברת סקארה, אני חושבת שיש להם מבחר מצויין של ציוד לניילארט, ואני אוהבת לעבור שם מדי פעם ולהתחדש בכל מיני קשקושים לקופסת ההפתעות שלי, שמלאה בציוד לקישוט הציפורניים.
הפעם התנסיתי במוצר חדש שלהם: ספריי לייבוש לק Quick Dry Spray*. אף פעם לא ניסיתי ספריי כזה בעבר והיו לי ציפיות די גבוהות. קיוויתי שאוכל להשתמש במוצר הזה כדי לייבש במהירות ניילארט שאני לא רוצה למרוח מעליו את הטופ המייבש הרגיל שלי, כי הוא נוטה לפעמים למרוח קצת את הציור על הציפורן.

אני חייבת לציין שבשימוש הראשון התאכזבתי. המוצר לא מייבש את הלק, והרגשתי שהוא אפילו יוצר בועות קטנות מעל הלק הרטוב.
בניסיון שני ניסיתי למרוח מעל הלק שכבת טופ (לא מייבש מהיר, טופ שקוף פשוט) ומעליו ריססתי את המייבש. הפעם התוצאה הייתה טובה יותר והלק אכן התייבש די מהר.
אבל - אני לא ממש רואה את הטעם להשתמש בטופ לא מייבש ומעליו לרסס ספריי. אם כבר משתמשים בטופ, עדיף לקנות טופ מייבש ולגמור עם הסיפור בפעולה אחת.

אז לסיכום - מה שאהבתי במוצר: ריח מעולה, משאיר לחות נעימה ומזינה מסביב לציפורן, בקבוק יפה שנחמד להציג על שידת האיפור :)
מה שלא אהבתי: עובד רק מעל לשכבת לק שקוף, וגם אז לא מייבש מהר כמו הטופ הרגיל שלי (Poshe).

הספריי הזה עולה 24.90 לכמות של 100 מ"ל. אם יוצא לכן לעבור בסקארה ויש טסטר למוצר, הייתי מנסה אותו, כי יכול להיות שעל הציפורניים שלכן התוצאה תהיה טובה יותר.
כנראה שעניין הייבוש הוא אינדיבידואלי כי שמעתי מהרבה בנות שמשתמשות בספריי ייבוש לק ומאוד מרוצות, אבל כנראה שעל הציפורניים שלי זה פשוט לא עובד.

קיבלתי גם משלוח מהאתר Born Pretty*: שני סטים של קעקועי מים לציפורניים, וספוגית חותמות. בפוסט הבא אראה לכן איך השתמשתי בקעקועים (שוב, אם אין לכן סבלנות לחכות התמונה כבר נמצאת באינסטוש או בעמוד הפייסבוק של הבלוג)
בינתיים, אם תרצו להזמין מBorn Pretty אתן מוזמנות להשתמש בקוד ההנחה שלי YAEX31 ולקבל 10% הנחה על כל הקנייה, ומשלוח חינם! http://www.bornprettystore.com/


התחדשתי גם בקצת איפור וטיפוח:

הזמנתי מאתר HQ Hair הבריטי שלישיית שפתונים מסדרת Rouge Edition Velvet של בורז'ואה וגם את קרם הcc שלהם, בגוון מס' 32.

השפתון שאני חורשת עליו הכי הרבה בזמן האחרון הוא Nude-ist (מס' 07). הוא לא באמת ניודי - יותר בכיוון של ורוד עתיק עם נגיעה של סגול. הגוון הזה מחמיא מאוד, ויחסית לשאר הקולקציה הוא העדין מכולם, והלביש ביותר ליומיום.
הגוון Framborjoiuse (מס' 02) הוא סוג של צבע דובדבני, ורדרד-אדמדם. הוא טיפה נועז לי ליומיום, אבל הוא מחמיא ומתאים ליציאות בערב.
את הגוון Peach Club (מס' 04) אני לא אוהבת. קשה לי מאוד עם איפור כתום ואני לא יודעת מה עבר עליי כשהזמנתי אותו. הנחתי אותו פעם אחת על השפתיים ומייד הורדתי כי הוא היה נראה לי מזעזע.


עם הקרם יש לי יחסי אהבה-שנאה. מצד אחד, אני מאוד אוהבת את הכיסוי הקליל והריח הנעים שלו. מצד שני, הגעתי למסקנה שהוא טיפה צהוב לי מדי, וגם קצת מציק לי שהוא יותר מדי "רטוב". אני לא אוהבת מראה מאט מדי באיפור, אבל גם לא נוח לי לגעת בפנים ולהרגיש שחלק מהמייקאפ יורד על האצבעות או על מסך הטלפון.
כנראה שאמשיך להשתמש בו בקיץ כשאצטרך כיסוי קליל לזמן קצר, כי בשעות הראשונות הפודרה כן מצליחה להשתלט על הרטיבות שלו.

להלן: קרם cc צהוב מדי...
חוץ מעניין הגוון והרטיבות, הסיבה שהחלטתי לזנוח את הקרם היא שלאחרונה אני מגלה שאני מעדיפה כיסוי כמה שיותר עדין וטבעי. כבר מזמן זנחתי את הקולורסטיי והדאבל וור, ובזמן האחרון אני פשוט אני מורחת מעט קונסילר מתחת לעיניים, מסביב לאף ועל האיזורים האדמומיים בפנים, ולאחר מכן מפזרת מעט מייקאפ מינרלי של איל מקיאז' על כל הפנים כדי להגיע לגוון אחיד ולשמור על עמידות הקונסילר.

קנייה נוספת שאני קצת מתחרטת עליה היא ג'ל הגנה שקוף לפנים של קרליין, מסדרת Skin Gard (לא ברור לי למה Gard ולא Guard אבל שיהיה :-P). המוצר עצמו מצויין, וקניתי אותו בעקבות המלצות של מרינה ויאנה. הסיבה שאני מתחרטת היא שקניתי אותו במשביר במחיר "מבצע" של 50 שקלים. לאחר מכן גיליתי שהוא נמכר בסניפי שופרסל במחיר רגיל של 50 שקלים, ויחד עם הנחה נוספת של 25% ניתן לקנות אותו ב37.5 שקלים!!!! ממש מעצבן.
בכל מקרה, המוצר מצויין. הוא קצת מזכיר את הפריימר הסיליקוני של סמאשבוקס ומשאיר את העור חלק וקטיפתי למגע, ואני חושבת שהוא גם משפר במעט את עמידות האיפור (לא שיפור דרמטי כמו הפריימר של סמאשבוקס, אבל כן הבחנתי בשיפור מסויים).
החיסרון היחיד הוא הריח המאוד לא נעים שיש לו, שמזכיר לי קצת ריח של כלור בבריכת שחייה.

ונסיים בציוד משרדי, כי בכל זאת, תקופת מבחנים וזה... 

הייתן מאמינות שסיימתי את כל המרקרים הצהובים האלה בחודש וחצי???? יחד איתם חוסלו גם מרקר ורוד ומרקר כתום, ומרקר אחד ירוק שנמצא כעת בשלבי גסיסה מתקדמים.
קניתי לי גם מספריים מיוחדים, שבמקום לחתוך בקו ישר מבצעים חיתוך אומנותי משהו... המטרה הייתה להשתמש בהם לניילארט (כפי שתראו בפוסט הבא), אבל האמת שהספקתי גם להשתמש בהם כדי לקשט קצת את הסיכומים שלי בעזרת פתקיות Post it צבעוניות בשלל צורות וגדלים.


עד כאן ההתחדשויות שלי!
מקווה לחזור אליכן בקרוב מאוד עם הפצצת ניילארט רצינית, ועד אז תמשיכו ליהנות מהקיץ ומהחופש :)

* מוצרי סקארה וBorn Pretty התקבלו לסקירה


8 comments:

  1. הלק הלבן פשוט מושלם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. נכון??? אני מתה עליו

      Delete
  2. POSHE טופ נהדר בעיני
    עכשיו מאוהבת קשות בטופ של ANNY וגם בלקים שלהם סדרת ה"סוכר" שלהם מושלמת.
    הטורקיז המנצנץ נכנס לוויש ליסט
    יש לי ספריי יבוש לק של לייף ואני ממש מרוצה. 25 שקלים לרכישת מותר בסקארה זה ממש יקר לא?
    גם אני רוכשת בבורן פריטי ובמחירים ממש שוים אבל לוקח זמן רב עד שמשמלוח מגיע
    מרקרים זה כלי הכתיבה הכי אהוב עלי, קונה תמיד סט של כל ה 6 ועוד צהובים בלי סוף.
    תהני מהחופש :)

    .


    ReplyDelete
    Replies
    1. האמת שאף פעם לא קניתי ספריי ייבוש אז אין לי מושג כמה זה אמור לעלות בדרך כלל
      יש לי על הכוונת לק סוכר אחד של אנני, אבל אני חושבת שהם עדיין לא הגיעו לכל הסניפים כי הייתי לא מזמן במשביר ולא ראיתי אותם. חבל, דווקא יש לי גיפט קארד שאני רוצה לנצל :)
      בורן פריטי בהחלט מאכזבים מבחינת המשלוח, אבל בגלל שמדובר בסכומים ממש קטנים זה לא נורא כל כך

      תודה רבה יקירתי!!!

      Delete
  3. איזה כיף! שיהיה בהצלחה בכל המבחנים.. שנגמרו..! :) אני ממליצה מאווד על ספריי ייבוש לק של פלורמר.. השבוע מרחתי לק ועל השכבה השנייה התזתי את הספריי.. לאחר פחות משעה אולי אפילו פחות מחצי שעה הלכתי לישון ובבוקר קמתי לגלות שבכלל אין סימני "סדין" על אף אחת מהציפורניים! :) הישג אדיר עבורי..
    מבחינת השפתונים של בורזואה יש לי גם את גוון 02 והוא מדהים בעיניי! :) אם כי חזק מידיי ליומיום ;)
    תתחדשי על הכל xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא ייצא לי לעבור בפלורמר בזמן הקרוב אז בינתיים אני אשאר נאמנה לפושה שלי :)
      תודה רבה רבה!

      Delete
  4. כיף שאת שוב כאן! מתה על הסקירות שלך! עכשיו תהני לך מהחופש כמה שאפשר :)
    את ואלכס גרמתן לי לקנות את הטורקיזי החולי המדובר של ג'ייד כבר באותו השבוע :)
    הזמנתי איזה סט מדבקות לציפורניים מאיביי שמישהי המליצה עליו באחת הקבוצות, זה היה כזה זול שלא חשבתי יותר מידי אבל הם הגיעו אתמול והמדבקות התבררו כממש לא יפות...קעקועי המים שלך הרבה יותר מוצלחים והנייל ארט שיצרת איתן הורס! מחכה כבר לראות את כל שאר היצירות!
    רק לי המרקרים האלו מזכירים את קולקציית הניאונים של OPI..? :P

    ReplyDelete
  5. מספרי זיגזג! איזה מגניב :)
    זה מצחיק, אבל אני מסוגלת להוציא יותר כסף בחנות של מוצרי כתיבה לעומת חנות של איפור...

    הלקים החדשים מגניבים לגמרי :) הרעיון של ספריי ייבוש בשביל נייל ארט נשמע לי ממש פרקטי, אני חושבת שהספריי של לייף זכה לביקורת חיובית, אבל לא יצא לי לנסות אותו

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...