Friday, May 2, 2014

Baby Pink And Mint Green - The Perfect Spring Color Combo


עקב עומס חריג בלימודים ובעבודה יצא שכבר שבועיים לא פירסמתי פוסט, אפילו שהיו לי פוסטים מצולמים ומוכנים... פשוט לא היה לי זמן לבלוג, אפילו לא לכמה דקות :-/ אני מקווה שהתקופה העמוסה עברה ואני אחזור השקיע כאן בתדירות קצת יותר נורמאלית...

בכל מקרה, כמו שכתבתי בפוסט הקודם שלי, הפוסטים הקרובים יוקדשו כולם לנושא משותף, ויהיה בהם יותר ממניקור אחד. הנושא של היום הוא שילוב צבעים שאני ממש אוהבת בזמן האחרון - ורוד בייבי וירוק מנטה. באופן כללי אני חושבת שאתן יודעות שאני ממש אוהבת צבעי פסטל, במיוחד בעונה הזאת, אבל גם בעונות הקרות יותר. 

Due to an overwhelming work load I barely had time for any blogging over the past two weeks... I really hope I'll get more time over the next week so I could return to the blog full time.

As I said on my latest post, a few of my next posts are going to have a theme, and today's theme is a color combination that I've been loving lately - baby pink and mint green. Generally I think you know I really love pastels, especially during this time of the year, but also during the cold seasons. 


ליחצו כאן כדי לראות את שני העיצובים ולקרוא איך יצרתי אותם...

Click here to see both manicures and reed all about how I created them...


לעיצוב הראשון השתמשתי בFiji (ורוד בהיר מאוד) וMint Candy Apple (ירוק מנטה) של Essie. מרחתי שלוש שכבות מכל אחד. 
לאחר מכן ציירתי נוצה בעזרת סטרייפר שחור ולבן והוספתי באמצע פס כסוף בעזרת Essie Beyond Cozy וOrly Prisma Gloss Silver.
פירסמתי בעבר מדריך ליצירת הנוצה, הנה הלינק למי שמעוניינת. הפעם במקום לצייר את כל הנוצה עם לק שחור ציירתי חצי ממנה בשחור וחצי בלבן. 

For my first design I used Essie Fiji (light pink) and Essie Mint Candy Apple (mint green). I applied three coats of each.
After that I painted a feather using a black and a white striper, and added a silver line using Essie Beyond Cozy and Orly Prisma Gloss Silver
I previously had a tutorial for the feather, here's the link if you're interested in it. This time instead of doing the feather all in black I did one half of it in white.


את העיצוב השני התחלתי עם שכבה אחת של China Glaze Passion (זהב) ולאחר שהתייבש לחלוטין הדבקתי שתי חתיכות של striping tape (סלוטייפ דק מאוד שניתן לקנות באיביי או באחת מרשתות האיפור המוזלות - וואו, ביוטיקר, סקארה).
עברתי על כל ציפורן בנפרד ומרחתי שלושה צבעים: China Glaze Something Sweet (ורוד), Revlon Dreaming (תכלת) וEssie Mint Candy Apple (ירוק מנטה). מכיוון שהלקים האלה לא לגמרי אטומים בשכבה אחת הייתי צריכה למרוח שכבה עבה מאוד, ומיד לאחר מכן הורדתי את הסלוטייפ, לפני שהלק הספיק להתייבש. לסיום כמובן מרחתי שכבה מהמייבש האהוב עליי - Poshe.

I started the second design with one coat of China Glaze Passion (gold) and after it was copletely dry I used two pieces of striping tape and colored in with three colors: China Glaze Something Sweet (pink), Revlon Dreaming (light blue) and Essie Mint Candy Apple (mint green). Since these polishes are not very opaque I had to use a very thick coat, after which I immediately removed the tape. To finish it off I added a coat of my favorite topcoat - Poshe.


אשמח שתספרו לי איזה משני העיצובים אהבתן יותר :) שבת שלום ושיהיה לכן שבוע מהמם וצבעוני!

I'd love to hear which of the two designs you liked better, and have an amazing weekend and a great week to follow it :)

14 comments:

  1. מוכשרת שכמותך! כל כך אוהבת את העבודות שלך ♥ אהבתי במיוחד את העיצוב עם הנוצה. שבת שלום

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מותק!
      שבת שלום :)

      Delete
  2. מהממת! העדפתי את הראשון, השני בעיני פחות מחמיא לציפורן.
    אבל שלוש שכבות מלק?! מזמן עברתי לאנני :-) נשיקות!

    ReplyDelete
  3. תודה בובה!
    גם אני בדרך כלל לא מוכנה להתפשר ככה, אל לא הצלחתי למצוא ורוד כזה אצל שום חברה אחרת אז נכנעץי :)

    ReplyDelete
  4. את אדירה!!
    אהבתי מאוד את שני העיצובים ובמיוחד את השני!
    גם אני מתה על פסטלים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      גם אני מעדיפה את השני :)

      Delete
  5. I love both designs a lot! I think I slightly prefer the second one with the gold stripes :) Your ring also looks really pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I prefer the second one too :)

      Delete
  6. ברגע הראשון הייתי בטוחה שהנוצה היא מדבקת מים! איזה מקסים :)
    באופן אישי יותר התחברתי לעיצוב הראשון עם הנוצה, אבל גם השני חמוד... ואני חייבת לקנות striping tape, זה יוצא כל כך יפה וזה בטח משהו שיהיה לי זמן וכוח לעשות ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      האמת שהעבודה עם הסטרייפינג טייפ קצת מייגעת כי צריך לעבוד על כל ציפורן בנפרד וזה לוקח זמן, אבל התוצאה שווה את זה ברוב המקרים

      Delete
  7. אהבתי את שניהם, אבל הראשון נראה לי משום מע עדין יותר! איך אני אוהבת את הגוון הזה של אססי.. משום מה עליי הוא נראה הרבה יותר בהיר :/
    השילובים כשלעצמם (במניקור השני) ממש מגניבים! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!
      הגוון של אסי ממש בהיר וטיפקסי, אולי בגלל שהעור שלי מאוד חיוור הוא משום מה נראה כהה יותר :)

      Delete
  8. וואי שניהם ממש ממש יפים,
    הנוצות מגניב ממש אני אוהבת :)
    ולגבי השני, אני מזדהה עם התסכול של הלקים הדלילים האלה, במיוחד כשמגלים את זה רק אחרי שמתחילים את העיצוב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מותק! :)
      ממש קיוויתי שאני אצליח לעבוד איתם כי מאוד התחשק לי שילוב צבעים פסטלי שכזה. בסוף יצא שהקווים לא הכי ישרים בגלל שהשתמשתי בהמון לק, אבל סה"כ נראה לי שיצא בסדר למרות הכל

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...