Friday, April 18, 2014

Fun With Studs!

בזמן האחרון הצטברו לי בתיקיות המוני מניקורים שאני פשוט לא מספיקה לפרסם כאן, אז החלטתי לעשות ניסיון קטן ולאחד בפוסט אחד כמה עיצובים בעלי מכנה משותף.
הכנתי כמה פוסטים כאלה שיעלו בימים הקרובים ואני אשמח לשמוע מה דעתכן. אתן נהנות מפוסטים ארוכים שמשלבים כמה עיצובים או מעדיפות שכל עיצוב יזכה לפוסט משלו?

את שלושת העיצובים בפוסט הזה הכנתי בעזרת ניטים (studs) ולמרות שהם מאוד דומים, הם גם שונים מאוד ואני לא בטוחה איזה מהם יותר מוצא חן בעיניי. הפרטים המלאים ועוד תמונות אחרי הקפיצה...



I've recently gathered tons of unpublished designs and I never get around to posting them, so I decided to combine a few similar looks in one post. I've prepared several posts like this and I'd love to hear your opinion. Do you prefer it when I combine the looks or do you like it better when each look gets its own post?

The three designs in this post all have studs, and though they're really similar they are also very different and I don't know which I liked better.
More details and photos after the jump...


הבסיס לעיצוב הראשון היו 3 שכבות של Essie Fiji - ורוד בהיר בהיר, כמעט לבן, שחשקתי בו המון זמן וסופסוף החלטתי לקנות אותו.
כשהלק היה חצי יבש הדבקתי עליו שלישיית ניטים ניאוניים בצבעים ורוד וכתום ולאחר מכן הוספתי שכבה עבה של המייבש האהוב עליי - Poshe.

For my first design I started with 3 coats of Essie Fiji - an extremely light pink, almost white, that I've had on my wishlist for a very long time. When the polish was half dry I stuck three pink/orange neon studs and finished off with my favorite fast drying topcoat - Poshe. 


בזכות השכבה העבה של המייבש הניטים לא זזו מהמקום ונשארו עליי במשך כמה ימים טובים. להפתעתי, כשהגיע הזמן להסיר את הלק הניטים נשארו במקום! הצבע ירד מהם אבל הם נדבקו לציפורן חזק וסירבו לרדת.
האמת שממש התלהבתי מהלוק הזה וכמעט השארתי אותו כמו שהוא, אבל הייתה לי חתונה באותו ערב ורציתי להתאים לק לשמלה הכחולה שלבשתי, אז הורדתי את הניטים ומיחזרתי אותם במניקור הבא.

Thanks to the thick layer of topcoat, the studs stayed put for a few days until I decided it was time to change my manicure. I was so surprised to see the studs refused to get off my nails after I removed the polish! The color got off but they still stayed there. 
I actually really liked how it looked and I even thought I'd leave it on for another day or two but eventually I had to take it off since I had a wedding to go to that evening and I wanted my nails to match my blue dress. I decided to reuse the studs in my blue mani...


לעיצוב הזה השתמשתי בשתי שכבות של butter LONDON Lady Muck והדבקתי על הלק הרטוב שני ניטים כסופים בקצה הציפורן. סיימתי בשכבה עבה של מייבש וגם הפעם הניטים נשארו במקום עד שהחלטתי להוריד אותם.

For This design I started with 2 coats of butter LONDON Lady Muck and added 2 silver studs on to the wet polish. I topped it all with topcoat and again, the design stayed put until I decided it was time to take it off.


את העיצוב האחרון עשיתי בהשראת הבלוגרית קמיל, הלא היא Pshiiit המוכשרת. בזמן שעבדתי על פוסט הלקים הניודים שלי ראיתי שגם היא פירסמה פוסט כזה, אבל היא לא הסתפקה בסווצ'ים אלא הלכה על ניילארט. היא מאוד אוהבת לשלב לק ניודי עם לק שחור וגם אני התלהבתי מהסגנון אז החלטתי לעשות משהו דומה.
התחלתי עם שלוש שכבות של Ga-de Angelina, מעליהן הוספתי פס שחור בעזרת לק מס' 393 של וואו ושתי חתיכות סלוטייפ. לסיום הוספתי ניטים בצבע ירוק-ליים ניאוני ושכבה עבה של מייבש.

The last design is inspired by the talented Camille from Pshiiit. While I was working on my nude polish comparison I noticed she has also released a similar post, but she didn't only do swatches, she also added a lovely nailart look for each polish. I really love how she combines new nude with black so I did something inspired by that.
I started with 3 coats of Ga-de Angelina, added a black stripe using Wow #393 and striping tape, and finished with lime-green neon studs and a topcoat. 

18 comments:

  1. העיצוב האחרון מדהים לטעמי. תוכלי לחדד איך בדיו' יצרת את הפס השחור? ואיך לא נהרס לך הלק עם הסלוטייפ במיוחד עם מרחת 3 שכבות (כמה זמן המתנת?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה :)
      אחרי 3 שכבות של לק מרחתי מייבש והמתנתי בערך חצי שעה, אני לא בדיוק זוכרת כמה שיותר תמתיני יותר טוב :)

      אני השתמשתי בסטרייפינג טייפ (סלוטייפ דק שאפשר לקנות בביוטיקר/וואו/איביי) והדבק שלו קצת יותר חלש משל סלוטייפ רגיל, אבל זה מחייב דיוק במריחה כי אם את יוצאת מהקווים זה מלכלך את הציפורן

      עדיף לחכות לייבוש מוחלט ולהשתמש בסלוטייפ רגיל:
      מדביקים בצורה מקבילה שתי חתיכות סלוטייפ משני צידי הציפורן כשביניהן יש רווח שאותו נמלא בלק שחור. אחרי שמורחים את הלק מקלפים מייד את הסלוטייפ, לפני שהלק מספיק להתייבש, כי אם הוא מתייבש הוא יגרור איתו חוטים כשנרים את הסלוטייפ.

      אחרי הכל הוספתי את הניטים ומרחתי מייבש.

      Delete
    2. תודה יקירה על התשובה המפורטת. אני בדר"כ נוטה לייבש המון זמן לפני הדבקת סלוטייפ ובכל זאת לעיתים נהרס לי. תוכלי אולי לצלם איך נראה בסטרייפינג טייפ שנמכר בוואו או בביוטי קייר. יש לי מאיביי אבל זה ממש ממש דק (מילימטר)

      Delete
    3. גם שלי בעובי מילימטר, בגלל זה אמרתי שיהיה יותר קל עם סלוטייפ רגיל
      פשוט תדביקי אותו על כף היד כמה פעמים כדי להחליש את הדבק ואז את מקטינה את הסיכוי שהוא יהרוס את הלק שמתחתיו

      בפוסט הזה יש תמונה של הסטרייפינג טייפ שקניתי בוואו:
      http://paintthemall.blogspot.co.il/2013/10/retro-skittle-with-milani-retro-glam.html

      Delete
  2. מגניב. הכי אהבתי את השני. אבל גם הראשון לטעמי. אני מאוהבת בגוון בגוון הזה של אסי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. !תודה מותק! גם אני :) הוא מושלם

      Delete
  3. מקסים! אהבתי את הלק תכלת ג'ינס ואת העיצוב הניוד ניאוני שעשית עם הלק של ג'ייד. חג שמח :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. !תודה בובי :) חג שמח

      Delete
  4. הכל כ"כ מקסים, כמו כל דבר שאת עושה!
    כל הכבוד וחג שמח :-)

    ReplyDelete
  5. לבחור זה לא הצד החזק שלי, ואני ממש אוהבת את המניקורים הללו! מצד אחד הם פשוטים יחסית, מצד שני הם כ"כ יפים!

    ReplyDelete
  6. גם אני הכי אהבתי את העיצוב האחרון :)
    באופן כללי הניטים מגניבים ממש, למרות שהם בולטים הם עדיין מאוד עדינים... עכשיו עשית לי חשק ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! מחכה לראות מה תעשי איתם :)

      Delete
  7. יפה מאוד. אהבתצי במיוחד את הראשונים, מראה נקי כזה.

    ReplyDelete
  8. תתחדשי על אסי פיג'י!
    והעיצוב השני פשוט הורסססס אני מתה עליו אני הולכת לשחזר אותו! :) חיחי

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!!!
      חחח מצחיק שכולם התלהבו דווקא מהשני, זה העיתוב שהכי פחות השקעתי בו מחשבה

      מחכה לראות מה תעשי :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...