Monday, April 7, 2014

Black & White - Ga-de Black Sugar & Pupa 107


השובע חגגתי יום הולדת 24, אז החלטתי לפנק את עצמי במתנה קטנה כמה ימים לפני היום הגדול. מכיוון שרכשתי את שני הלקים יחד, החלטתי להראות את שניהם בפוסט אחד משותף. אני מקווה שתהנו ממנו :)

I turned 24 this week , so I got myself a little birthday gift a few days before the big day. Since they were purchased together I decided to pair these two in one blog post. I hope you'll enjoy it :)



מאז שג'ייד הודיעו בעמוד הפייסבוק שלהם על התוספת החדשה לקולקציית הסוכר חיפשתי את הלק Black Sugar (מס' 56), וסופסוף מצאתי אותו בסופר פארם שנמצא ליד העבודה שלי.
Black Sugar הוא לק מחוספס שחור עם נצנצים כסופים. יש לו מברשת קצרה, רחבה ומעוגלת - שונה מאוד מהמברשת הרגילה של ג'ייד. אני בדרך כלל מעדיפה מברשות רחבות ולכן חשבתי שאני אהנה מהשינוי, אבל האמת שהמריחה הייתה לי קצת פחות נוחה הפעם. מעניין אם ג'ייד יכניסו את השינוי הזה גם ללקים הרגילים שלהם. 

I've been looking for Ga-de's Black Sugar (#56) ever since it was announced on their Facebook page, and I finally found it at a drugstore near my job. 
Black Sugar is a textured black polish with tiny silver sparkles. It has a short, wide, rounded brush - very different from Ga-de's regular brushes. I usually prefer wide brushes so I thought I'd like the change but I'm actually not a huge fan of it. I wonder if Ga-de are planing to implement this new brush on their regular cream polishes a  well.


בשכבה הראשונה הוא שקוף ויש צורך בשתי שכבות על מנת להגיע לאטימות. צילמתי גם כמה תמונות שלו עם 2 שכבות טופ מבריק של Poshe. בגימור המבריק הוא מזכיר קצת את Zoya Storm אבל לזויה יש נצנוץ הולוגרפי שאין לג'ייד. 

The first coat is sheer, and the polish is opaque is 2 coats. I also took some photos with 2 coats of Poshe top coat. With the shiny finish it reminds me a little of Zoya Storm, but Zoya has a holo spark that Ga-de doesn't.

   



קניתי גם את  Pupa 107, כי אני מחפשת דיופ לSki Slope Sweetie של OPI. ראיתי בבלוג של נטלי שהלק של פופה יותר פנינתי ופחות גליטרי, אבל הוא בכל זאת די דומה ועד שארכוש את המקורי הוא ישמש לי תחליף ראוי.
זה לק לבן פנינתי עם שימר זהוב עדין ויפהפה, ולהפתעתי הספיקו לו 2 שכבות על מנת להגיע לאטימות.

הוספתי קצת פרחים בעזרת טכניקה שראיתי במדריך באינסטגרם, אבל אני חייבת להגיד שזה ממש לא קל כמו שזה נראה בסרטון. הקיסם קצת שרט את הלק שמתחת לטיפות והרס את המראה, אז הייתי צריכה לעשות חלק מהציפורניים מחדש.

I also had to pick up Pupa 107, since I was looking for a dupe to OPI's Ski Slope Sweetie. I saw on Natalie's blog a while ago that Pupa's version is a bit more pearly and less glittery than OPI's, but it's okay for now, until I get the original.
This is a white pearly polish with lovely golden shimmer in it, and it was surprisingly opaque in just 2 coats!

I added some flowers using a technique I saw on Instagram, but I must say it's not as easy as it looks in the tutorial I followed. I had to redo some nails because the toothpick scratched the polish that was underneath the blobs.





אני אשמח לשמוע איזה משני הצבעים אהבתן יותר. אתן מעדיפות לק לבן או נוטות יותר לכיוון הצבעים הכהים?

I'd love to hear which of these colors you liked more. Are you a white-polish kind of girl or do you prefer the darker colors?

6 comments:

  1. אהבתי את שניהם! השחור הוא אדג'י כמו שאני אוהבת, והלבן מבריק כמו שאני אוהבת ;) אני ממש חצויה כאן!

    ReplyDelete
  2. שניהם מקסימים!
    את הג'ייד אהבתי הרבה יותר לבדו, בלי טופ.
    ולגבי הפופה, הוא יפה, אבל אין ספק ש SKI SLOPE SWEETIE
    יפה יותר :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם אני העדפתי את הג'ייד בגרסה המחוספסת, והפוסט שלך רק עשה לי יותר חשק לקנות את הלק של OPI!!!

      Delete
  3. לא ראיתי את הלק השחור בסופרפארם, דווקא ביקרתי השבוע. הלבן ממש יפה עליך, טוב זו לא חוכמה הכל מתאים לך
    אה והכי חשוב: מזט!

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...