Thursday, November 28, 2013

New Glitter Toppers by Wow Cosmetics - Swatches & Review



חג שמח! בתחילת השבוע ראיתי בבלוג של ירדן רביעיית גליטרים חדשים ויפהפיים מבית וואו. כפי אולי כבר שמתם לב, אני מאוד אוהבת את הלקים של וואו ולכן הזדרזתי לרכוש אותם בהזמנות הראשונה שהייתה לי.
כמו שקרה גם עם הגליטר הקודם שיצא להם, לא קדמו להשקה פרסומים בפייסבוק או באמצעי תקשורת אחר
יש בזה משהו קצת מרגש, להגיע לחנות ולמצוא פתאום משהו חדש ומגניב שלא ציפינו אליו, אבל מצד שני קצת חבל לי שלא היו יותר פרסומים, כי בקלות הייתי יכולה לפספס אותם, וחבל כי הם באמת מדהימים ושווים כל שקל. 

עוד דבר שקצת ביאס אותי היה מספרי הלקים. הייתי מצפה שיהיו להם מספרים עוקבים, אבל נראה כאילו המספרים ניתנו להם בצורה רנדומלית, בכלל לא נראה שהם משתייכים לאותה קבוצה. זה לא באמת קריטי וגם ככה אין מצב שאני אזכור את המספרים אם מישהו ישאל אותי, אבל בכל זאת - אם כבר וואו טורחים (ומצליחים) להישאר מעודכנים בטרנדים העולמיים בצורה מקצועית ואיכותית, אפשר היה גם ללכת עוד צעד קדימה ולמתג את הלקים בצורה אטרקטיבית יותר.

חוץ משני החסרונות שציינתי, הלקים האלה פשוט מעולים! הם נראים כמו לק אינדי (לק שמיוצר עצמאית ע"י בנות מוכשרות מרחבי העולם) אבל הם הרבה יותר זולים ונגישים. כמו כל הלקים של וואו, הם עולים שמונה שקלים וניתן למצוא אותם בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

הקולקצייה מורכבת משישה לקים חדשים, כולם מיועדים להימרח מעל צבע בסיס כדי לתת זריקה נוספת של צבע:
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים ורוד פוקסייה ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים סגול בוהק (כמעט ניאוני) ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים אדום ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים בצבעים טורקיז שקפקף ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים שחור ולבן
  • גליטר פסים בצבעים שחור, כסף ולבן

אני קניתי רק את ארבעת הצבעוניים כי כבר יש לי מספיק גליטר שחור לבן (כאן וכאן)

בתמונות האלה מרחתי שכבה אחת מכל גליטר על בסיס לק ורוד אטום של וואו (מס' 437, 2 שכבות) ועל בסיס לק שחור של וואו (מס' 393, שכבה אחות).
נעזרתי קצת בשיטת הdabbing כדי לוודא שהגליטרים יכסו את כל הציפורן באופן אחיד.

נתחיל עם הורוד, מס' 315. הוא ורוד די שגרתי, לא בטוח שהייתי קונה אותו בכל מחיר, אבל בשמונה שקלים בהחלט שווה להחזיק אחד כזה באוסף.


נעבור לטורקיז, מס' 317, האהוב עליי בקולקצייה הזו! הוא שקפקף ופסטלי, אבל לא נבלע ונעלם כשמורחים אותו מעל לק שחור. אחד הלקים היפים שיצא לי לראות לאחרונה!


 גם האדום, מס' 353, שגרתי יחסית ולא מי יודע מה מלהיב, אבל חמוד בהחלט. הוא מזכיר לי קצת את חג המולד.


ונסיים בסגול, מס' 368, לק יפהפה! הייתי איתו במשך יומיים וקצרתי המון מחמאות. אם הייתי צריכה לבחור רק שניים הייתי הולכת עליו ועל הטורקיז.


ורק עוד הערה אחת לפני סיום:
לקים מנצנצים הם אמנם מהממים אבל גם קצת קשים לעבודה. צירפתי בתחילת הפוסט סרטון שמסביר איך למרוח אותם בצורה יפה ואחידה, אבל לא רק המריחה היא בעייתי - קשה גם להסיר אותם. הנצנצים נדבקים לציפורן וצריך לשפשף המון כדי לגרום להם לזוז.
במקום שתצטרכו לעבוד קשה עם צמר גפן ואציטון (ולשרוט את הציפורן על הדרך), יש שיטה הרבה יותר מהירה ונעימה להסרת לקים עקשניים שכאלה: לוקחים עשר חתיכות של צמר גפן ועשרה ריבועים של נייר כסף. מספיגים את צמר הגפן במסיר לק (לאו דווקא אציטון) ומניחים על הציפורן. מכסים כל ציפורן בנייר כסף ומחכים 3-5 דקות. כשעובר הזמן, משפשפים בעדינות קצת ימינה ושמאלה ומחליקים את ה"כובע" מהציפורן.
אם לא הבנתן את התיאור המילולי שלי, אני מצרפת כאן סרטון להמחשה.

זה הכל להפעם, מקווה שנהניתן!

6 comments:

  1. בטח לא יפה להגיד, אבל בחיים לא הייתי חושבת שאלו גליטרים של וואו, מרוב שאני רגילה לראות רק גליטרים של מותגים. יצא מהמם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו בהחלט מפתיעים בזמן האחרון
      אני מאוד אוהבת את הלקים הקרמיים שלהם ולאחרונה הם התחילו להשקיע גם בדברים יותר מגניבים

      Delete
  2. I love your swatches! I went and bought these today, it's a pity the last two in the collection are things I have dupes for- I have Glitterbunny's Yo! Mamas! so I don't need more black-and-white matte glitter.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I also have dupes for these but they're pretty good for someone that doesn't have any :)

      Delete
  3. יצא מקסים!
    כל כך רואה איך אני משלבת אותם עכשיו בחורף על לקים כהים למרות שממש אהבתי אותם גם עלייך עם הלק הורוד
    תודה לך על ההשקעה התמידית והעדכונים ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! ממש משמח לשמוע :)

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...