Tuesday, October 8, 2013

Nautical Nails With Bundle Monster 407


Those of you who follow me on instagram have probably seen that I got some nailmail from Bundle Monster today. The shipping was super quick! I placed my order on the 26th and it was waiting for me yesterday. I was so excited and happy to receive it, and I couldn't wait to try it out already. 

אלה מכם שעוקבים אחריי באינסטגרם בטח ראו שקיבלתי משלוח מבאנדל מאנסטר היום. המשלוח מהוואי הגיע ממש מהר! הזמנתי ב26.9 והפתק מהדואר חיכה לי כבר אתמול. כל כך התרגשתי ושמחתי לקבל את החבילה, ולא יכולתי לחכות עד שאנסה את הדסקיות. 


I knew I was going to try plate 407 first, because it's my favorite one. I've used 1 coat of Seche Wonderfully Witty as the base color for most of my nails, then I stamped the anchor using China Glaze Passion. I also added a thin coat of Orly Prisma Gloss Silver to add some shine. 

The base color on my ring finger is 1 coat of Milani White On The Spot, and the stamping was done using Seche Wonderfully Witty and Essie Too Too Hot. It was really hard to get this stamp right where I wanted it, and I had to redo it over and over until I got a result that was good enough, but it was totally worth it.
I can't wait to use some more images from the collection, and I think it's the best one from Bundle Monster.

ידעתי שאני רוצה להשתמש קודם בדסקית מס' 407, כי היא האהובה עליי. השתמשתי בשכבה אחת של Seche Wonderfully Witty על רוב הציפורניים שלי, והחתמתי את העוגן בעזרת China Glaze Passion. אחר כך הוספתי שכבה דקה של Orly Prisma Gloss Silver כדי להוסיף קצת ברק. 

על הקמיצה מרחתי שכבה אחת של Milani White On The Spot, והחתמתי עם Seche Wonderfully Witty ועם Essie Too Too Hot. היה לי ממש קשה למקם את החותמת בצורה ישרה בדיוק במקום שרציתי, והייתי צריכה נסות שוב ושוב עד שהתוצאה נראתה טובה מספיק, אבל המאמץ היה שווה את זה. אני לא יכולה לחכות עד שאשתמש בשאר הדסקיות שקורצות לי מהאוסף הזה!


מי שלא מכירה את המותג, מדובר בחברה שממוקמת בהוואי ומייצרת בין השאר דסקיות להחתמה. הדסקיות מגיעות באוספים (21-26 דסקיות בכל אוסף). זה האוסף החמישי שלהם, ובשונה מהקולקציות הקודמות, הפעם כל העיצובים נוצרו ע"י הגולשות ששלחו רעיונות. אני חושבת שזה האוסף הכי טוב שלהם - גם כי הפעם העיצובים נוצרו ע"י הגולשות שידעו בדיוק מה חסר להן, וגם כי המחיר הפעם הרבה יותר זול מהאוספים הקודמים.
בדרך כלל הם מוכרים אוסף של 25 דסקיות ב22$, הפעם הם מוכרים אוסף של 26 דסקיות ב16.5$
יש דמי משלוח של 8.5$, אז כדאי לקחת את זה בחשבון לפני ההזמנה, ואולי להזמין יותר מסט אחד (או לקנות משהו אחר מהמגוון האדיר שיש להם באתר).
גם אם מזמינים רק סט אחד - המחיר פר דסקית יוצא ממש ממש משתלם (כמובן שזה משתלם רק בתנאי שאהבתם את רוב הדסקיות, אבל הסט הזה כל כך יפה ואין לי בכלל ספק שכולם יצליחו להתחבר אליו ולמצוא שם משהו שיתאים להם).

לא לשכוח להזין אחד משני הקודים האלה כדי לקבל 10% הנחה: thanks, UDABEST (אני לא חושבת שאפשר להזין שני קודים ולקבל הנחה כפולה, אבל אם מישהי מנסה ומצליחה אשמח לקבל על כך עדכון)

 

12 comments:

  1. ממש יפה! אהבתי את העיצוב. מתחבר לי ממש עם
    essie-go overboard :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! הוא באמת מתאים לצבע הזה :)

      Delete
  2. איזה סט זה? 2013?

    ReplyDelete
    Replies
    1. כן, שמתי גם קישור בגוף הפוסט :)
      http://www.bundlemonster.com/nails-4/nail-stamping/2013-create-your-own-nail-stamping-plate-collection.html

      Delete
  3. I just nominated you for the Liebster award. :)
    http://nemonails.blogspot.co.il/2013/10/liebster-award.html

    ReplyDelete
  4. These look super cute! I love the blue base color :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I really like it too...

      Delete
  5. I've been considering getting this set! I have their 2011 set and I love it, but maybe I should get this one too, it's got so many adorable designs :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should totally get it, it's awesome!

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...