Sunday, March 1, 2015

חדשות עולם הלקים - צ'יינה גלייז מעתיקנים, ג'ייד מפתיעים ופיקצ'ר פוליש משיקים



חלקכן אולי נתקל כבר בסרטון הזה, שמכיל סווצ'ים בלעדיים לקולקציית הקיץ של צ'יינה גלייז, קולקציית Electric Nights.


תאריך ההשקה הרשמי של הקולקציה בארה"ב הוא אי שם בסוף אפריל-תחילת מאי 2015. הבחורה שצילמה את הסרטון קנתה את הלקים באופן עצמאי מאיזושהי חנות שמכרה לה אותם הרבה לפני תאריך ההפצה הרשמי, כך שבעצם כרגע אלה הסווצ'ים היחידים ברשת לקולקצייה הזו. ככל הנראה ייקח עוד זמן מה עד ששאר הבלוגריות בארה"ב יסקרו אותה.
ממבט ראשון הקולקצייה לא ייחודית – כמו בכל קיץ, צ'יינה גלייז משחררת כמות נאה של לקים ניאונים. זה תחום ההתמחות של החברה, ויש הטוענים שכבר אין מה לחדש בתחום.

האמנם?
אולי מבחינת גוונים אין יותר מדי מה לחדש, אבל מצפייה בסרטון נראה שהפורמולה של רוב הלקים הקרמיים מצויינת, בניגוד ל2-3 הקולקציות הניאוניות הקודמות של החברה. בשנים עברו צ'יינה גלייז יצאו עם לקים ניאונים חצי שקופים בגימור ג'לי, או ניאונים אטומים עם פורמולה לא נוחה למריחה. הפעם נראה שהמצב השתפר, ויש בהחלט למה לחכות. אבל זה לא ממש חידוש, סתם התייעלות.

החידוש כאן הוא אחר, והוא די מהפכני:
הפעם צ'יינה גלייז משלבים בקולקציית הניאוניים גם שלושה גליטרים ניאוניים מיוחדים! עד כה, את הסוג הספציפי הזה של גליטרים היה ניתן להשיג אך ורק אצל מותגי אינדי (מותגי בוטיק פרטיים). אחד הבולטים שבהם הוא המותג Polish Me Silly.

השנה, צ'יינה גלייז שאבו השראה (שלא לומר העתיקו באופן בוטה) משלושה לקים של Polish Me Silly: הראשון בהם הוא Freckles אהובי הצבעוני, והשניים הנוספים הם Monster Mesh ו-Chicks Rule.

שימו לב להשוואה בין המקור לחיקוי:

מימין – Point Me To The Party של צ'יינה גלייז, משמאל – Freckles של Polish Me Silly:

קרדיט תמונה ימנית: jessface90x באינסטגרם וביוטיוב
 (בתמונה שלי יש שכבה אחת דקה ובתמונה של צ'יינה גלייז שכבה עבה אבל שימו לב שהחלקיקים ושילובי הצבעים זהים, למרות שהצפיפות שונה)

מימין – Let The Beat Drop של צ'יינה גלייז, משמאל – Chicks Rule של Polish Me Silly:

קרדיט תמונות: jessface90x וmrslochness באינסטגרם

הלקים די זהים, פרט לעובדה שבלק של Polish Me Silly יש גם חלקיקים גדולים יותר.

מימין – Can I Get an Untz Untz של צ'יינה גלייז, משמאל – Monster Mash של Polish Me Silly:

קרדיט תמונות: jessface90x וmrslochness באינסטגרם
כאן יש עוד הבדל קטן. הלק של Polish Me Silly הינו בעל בסיס לבן וזה של צ'יינה גלייז מגיע בבסיס שקוף. חוץ מזה, הרכב הגליטרים נראה די זהה....

ומה יש ליצרניות Polish Me Silly לומר בנושא?
הבנות מספרות שהעניין בהחלט מבאס, אבל מחמיא להן שמותג כל כך גדול בחר לשאוב השראה מלקים שקיימים אצלם בליין כבר שנים רבות. הן גם מציינות שאמנם הלקים נראים זהים, אך חלקיקי הגליטרים הנמצאים בלקים של צ'יינה גלייז מגיעים מיצרן אחר ורק נראים דומים לגליטרים שלהן.


דרך אגב, למי שמתעניינת בנושא ורוצה לחפש עוד סווצ'ים של הלקים המקוריים, נסו לגגל במקום Polish Me Silly את שמו הקודם של המותג – Lush Lacquer.

למה? כי שמו המקורי של מותג הלקים היה Lush Lacquer, אך היצרניות נתבעו ע"י חברת Lush (המקבילה הבינלאומית של "ללין") בטענה שהשמות דומים מדי, ונדרשו למצוא לעצמן שם חדש.

ועוד קצת חדשות בקטנה:
ג'ייד מתחילים למכור בארה"ב! הסנונית הראשונה מגיעה בדמות חשבון אינסטוש אמריקני שנפתח לחברה. מעניין יהיה לראות איפה המוצרים יימכרו ובאיזה מחיר.


Picture Polish השיקו היום ארבעה לקים חדשים, ביניהם שיתופי פעולה עם כוכבות הבלוגספירה הרוסית - אנה גורלובה וסבטה סנדרס. אני צופה שהלקים האלה יאזלו מהמלאי מהר מאוד... מזל שאת לק "אנה גורלובה" שלי כבר הזמנתי ;)


עד כאן עלילות עולם הלקים להפעם... מקווה שנהניתן מהפינה :)

5 comments:

  1. פוסט מעניין בהחלט! חבל שצ'יינה גלייז די העתיקו את רעיון הגליטרים שלהם... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. כן... אבל מאוד מסקרן אותי לבחון את התוצאה מקרוב

      Delete
  2. אחלה פוסט, פיקטר פוליש מהממממים כרגיל!

    ReplyDelete
    Replies
    1. בא לי כבר שיגיע הלק שהזמנתי מהם!!

      Delete
  3. אני אוהבת את הגליטרים הצבעוניים הללו על לק לבן... ממש
    אבל צ'יינה בהחלט עיצבנו

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...