Saturday, February 7, 2015

50 Shades of Grey

בדרך כלל אני לא מראה כאן את הקופסאות והמעטפות שבהן מגיעים אליי הלקים, אבל הפעם הייתי חייבת לשתף באריזה החמודה הזאת שבתוכה הגיעו אליי שני לקים מקולקציית "50 גוונים של אפור" של OPI*. הקופסא הייתה כל כך מתוקה שהחלטתי לשמור אותה ולאחסן בה את ציוד הצילום שלי, כפי שהראיתי לכן בפוסט הקודם שלי


אבל מספיק לדבר על הקנקן, בואו נדבר על מה שהיה בתוכו...
קולקציית 50 גוונים של אפור כוללת שישה לקים - חמישה מהם בגוונים וגימורים שונים של אפור ואחד בצבע אדום קרמי רומנטי. אני קיבלתי להתנסות את הלק האדום Romantically Involved ואת הלק האפור Embrace the Gray. יחד איתם הגיעו גם שני כרטיסים לצפייה בסרט - שכן על כל קנייה של לק מהקולקציה ברשת אפריל תקבלו כרטיס במתנה לסרט!


Embrace the Gray הוא האפור הבינוני בכהותו בקולקציה. זהו אפור פשוט וקלאסי, עם תת גוון קר, שיכול להתאים גם למי שמחפשת לק רגוע לעבודה. יש לו פורמולה נוחה למריחה, סמיכה בדיוק במידה הנכונה.

מצולם כאן בשתי שכבות ללא טופ.



למי שמעוניינת בגוון אפור בהיר יותר מומלץ לבדוק את Cement the Deal ואם חשקה נפשכן באפור כהה, כמעט שחור, נסו את Dark Side of the Mood. עוד בקולקציה: לק כסוף מטאלי (My Silk Tie) ולק גליטרי (Shine For Me).

הלק יוצא הדופן בקולקציה הוא Romantically Involved - צבע אדום כהה, כמעט בורדו, עם תת גוון חם שנראה לי שיתאים לכל גווני העור. הוא אטום בשכבה אחת אך אני מרחתי שכבה נוספת כדי לסייע לעמידות. זהו הOPI האדום הראשון שלי (פרט לCajun Shrimp) שנוטה יותר לכיוון הקורלי. OPI מאוד מפורסמים בלקים האדומים שלהם כך ששמחתי מאוד לצרף אותו לאוסף שלי.

מצולם כאן בשתי שכבות + שכבת טופ.



לסיום רציתי להראות לכן לק אפור נוסף שהתאהבתי בו לאחרונה. זהו Lakodom מבית Picture Polish. 
זו חברה אוסטרלית שלא שולחת לארץ, אבל ניתן לקנות את הלקים שלה מאתרים שכן שולחים כמו LLarowe וHarlow&Co. המחירים לא זולים כלל וגם המשלוח מייקר עוד את העסק, אבל היו להם כמה לקים שפשוט לא הצלחתי לעמוד בפניהם והייתי חייבת לצרף אותם לאוסף שלי.

כפי שנעשה עם רבים מהלקים של PP, גם הלק הזה נוצר בשיתוף פעולה עם נייליסטה מובילה. הפעם מדובר בפולינה, בעלת האתר Lakodom. עוד שיתופי פעולה מוצלחים של PP כוללים לקים שנוצרו יחד עם Pshiiit, The Nailasaurus, The Polishaholic ועוד רבות וטובות.

Lakodom הוא לק אפור בהיר מאוד עם חלקיקי גליטר כסוף הולוגרפי. זוהי הפורמולה הידועה של חברת Picture Polish שמייחדת ומסמלת אותה. יש להם המון צבעים בגימור זהה וכולם מהממים. בשל צבעו הבהיר, Lakodom דורש שלוש שכבות דקות על מנת להגיע לאטימות מלאה ולאחידות. למרות שהוא מכיל בתוכו גליטרים, הלק מתייבש בגימור חלק על הציפורן, אך דרושה תוספת של טופ מבריק להשלמת המראה. 

החלטתי להוסיף כקישוט קריסטלים קטנים שהזמנתי מהאתר Light in the Box. הדבקתי את הקריסטלים על הלק הרטוב ולאחר מכן סיימתי בשכבה עבה של הטופ האהוב עליי, Poshe




* המוצר התקבל לסקירה

6 comments:

  1. על אף שאני לא מתה על אדומים, האדום מהקולקצייה ממש לטעמי.
    לייקו-דום משגע!

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם לטעמי, אבל אני לגמרי אוהתב לקים אדומים :)

      Delete
  2. פוסט מקסים!

    ReplyDelete
  3. חשבתי שהאדום לא יחדש לי כלום.. אבל הוא אדום מיוחדף אדום כהה.. לייק איט!

    ReplyDelete
    Replies
    1. כן, הוא ממש טוב!
      מזכיר לי קצת את essie forever yummy
      אני צריכה בהזדמנות להשוות ביניהם

      Delete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...