Wednesday, June 24, 2015

New From OPI: Coca Cola & Neon Collections

היייי!
לפני כחודש עידכנתי אתכן בפינת חדשות עולם הלקים על שתי קולקציות חדשות של OPI שהגיעו לאחרונה לארץ, והיום יש לי סווצ'ים לשני נציגים מהקולקציות האלה...

נתחיל עם My Car Has Navy-gation* מקולקציית הניאוניים. מדובר בכחול נייבי בגימור creally (חצי קרם-חצי ג'לי) שמתייבש קצת פלסטיקי, ולכן דורש תוספת טופ מבריק. האמת שהצבע לא כל כך ניאוני, אבל הוא מהמם ובוהק, ומתאים בהחלט לקיץ.

מצולם כאן בשתי שכבות, ללא טופ:



 כשהסתכלתי עליו ממבט ראשון חשבתי שהוא יהיה דיופ ללק Sapphire Blue של ג'ייד והם אכן דומים מאוד, אבל לא דיופים מדוייקים. הלק של ג'ייד קצת יותר מבריק ופחות אטום לעומת זה של OPI שמגיע לאטימות מלאה בשתי שכבות. בתמונות לא ממש רואים הבדל והם נראים די זהים, אבל במציאות הלק של OPI בגוון יותר קר והלק של ג'ייד בגוון חם יותר, עם נגיעה של צהבהבות.

אצבע וזרת: OPI, קמיצה ואמה: Ga-de

הלק You're So Vain-illa* מקולקציית קוקה-קולה של OPI הוא אחד מהלקים שכבר יצאו בשנה שעברה וחזרו השנה בהוצאה מחודשת. הלק בגוון ניוד צהבהב ויש לו פורמולה מצויינת. כשראיתי אותו בבקבוק חשבתי שהוא יהיה מכוער עליי בגלל הגוון הצהבהב שלו, אבל אחרי שמרחתי אותו דווקא ממש התלהבתי מכמה שהוא יפה ועדין.

מצולם כאן בשתי שכבות, ללא טופ:



ממש התלהבתי מהלק הזה והחלטתי ליצור בעזרתו שני עיצובי ניילארט:

לעיצוב הראשון מרחתי שתי שכבות מהלק והדבקתי מעט קריסטלים על הקמיצה והאגודל, לסיום מרחתי שכבה של טופ מבריק.


את העיצוב השני יצרתי בשיטת "אבן השיש" בעזרת הלק של OPI והלק Creamy Pistachio של Milani. על האצבע המורדת מרחתי את Sands of Time של L.A Girl.


בערוץ היוטיוב שלי תוכלו למצוא מדריך ליצירת העיצוב:


זהו להפעם, מקווה שנהניתן וניפגש בקרוב מאוד כאן בבלוג או בערוץ שלי :)

* המוצרים המסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה

Sunday, June 14, 2015

Come As You Are - Part 4 (Ga-de NUDE Collection - Swatches, Review & Comparison)

שלום שלום! מה שלומכן?

היום בבלוג יש לי פוסט מבוקש במיוחד, על אחת מהקולקציות הכי מצופות של השנה, קולקציית הניודים של ג'ייד! אי שם בחודש פברואר, חשפתי בעמוד הפייסבוק שלי שג'ייד מתכננים להוציא קולקציית לקים בגווני ניוד.
החודשים עברו חלפו להם, והקולקצייה בוששה להגיע למדפים... לאט לאט פורסמו טיזרים בעמוד הפייסבוק של ג'ייד וקהילת מכורות הלקים הישראליות פשוט לא יכלו להתאפק עד שתשוחרר הקולקציה המלאה!
במהדורה האחרונה של "חדשות עולם הלקים" הראיתי לכן פרומו קטן לקולקציה ועכשיו הגיע הזמן לחשוף אותה במלואה!

בהמשך הפוסט תוכלו לראות סווצ'ים של הלקים לצד השוואות ללקים אחרים וסקירה מקיפה של כל גוון וגוון.

Monday, June 8, 2015

Essie Professional - Swatches & Review

שלום שלום! מה שלומכן?

אין מכורת לקים שלא מכירה את הלקים של אסי. מדובר באחד המותגים הותיקים ביותר בשוק שאהוד הן ע"י מניקוריסטיות מקצועיות והן ע"י "פשוטות עם" שכמונו...

לפני מספר שנים רכש קונצרן "לוריאל" העולמי את המותג אסי, וביצע בו מספר שינויים. השינוי העיקרי היה פיצול הלקים לשתי סדרות: הסדרה האמריקאית והסדרה האירופאית.
הסדרה האמריקאית הינה למעשה הגלגול הנוכחי של הלקים המקוריים של אסי, עם סימן ההיכר העיקרי של המותג: מברשת דקה וגמישה שאהובה מאוד על מניקוריסטיות במכונים מקצועיים.
הסדרה האירופאית מתהדרת במברשת רחבה, משהו שמאפיין יותר דווקא את הלקים של החברה המתחרה OPI.

אבל ההבדל לא מתסכם רק בצורת המברשת. גם בפורמולה של הלק יש הבדלים. קצת קשה להכליל תחת מטרייה אחת את כל עשרות הלקים, אבל בהכללה גסה ניתן לומר שללקים מהפורמולה האמריקאית יש פורמולה דלילה וללקים האירופאיים פורמולה סמיכה יותר.
לפעמים יש גם הבדל בצבעים עצמם, כלומר לק בעל אותו שם יהיה בעל צבע שונה בפורמולה האמריקאית לעומת הפורמולה האירופאית. אם תרצו לראות השוואות בין הגוונים של שתי הסדרות, מומלץ לדפדף באינסטגרם של handstandsandglitter.

עד כה היה ניתן להשיג בארץ את הלקים של אסי בסופר פארם, שם נמכרת הגירסא האירופאית. החיסרון העיקרי הוא המגוון: בסופר פארם נמכר כבר כמה שנים אותו מגוון של צבעים ואין חידוש או התאמה לקולקציות שמגיעות מחו"ל.

עכשיו התחילו לשווק בארץ לקים מהפורמולה האמריקאית, תחת השם Essie Professional. המותג המקצועי מציע מגוון הרבה יותר רחב של גוונים לעומת מה שנמכר בסופר פארם, וגם מתעדכן בקולקציות הכי עדכניות שיוצאות בחו"ל. את הלקים ניתן להשיג במכונים המקצועיים שמחזיקים את המותג, כגון Happy Hour בדיזינגוף סנטר, תמורת 56 שקלים.

בהמשך הפוסט תוכלו לראות סווצ'ים לארבעה גוונים מליין הפרו, וגם נייל ארט חמוד שעשיתי בעזרתם :)
 

Sunday, June 7, 2015

חדשות עולם הלקים - מהדורה 3 / עדכוני ג'ייד ותעלומת הלק הנעלם


שלום שלום וברוכות הבאות למהדורה נוספת של חדשות עולם הלקים! הפעם הפינה תהיה כולה בסימן ג'ייד. היום אציג לכן שלוש קולקציות חדשות של המותג וננסה יחד לפתור את תעלומת הלק הנעלם...

מוכנות? אז הנה זה מגיע! לחצו כאן למעבר לפוסט המלא...

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...