Friday, February 28, 2014

The Lacquer Legion - Adoration: Half Moon Leopard Nails



The theme for this month's Lacquer Legion challenge was adoration, so I decided to recreate a manicure that I've adored for a really long time. I actually can't remember when I first saw it or how did I stumble upon it, but I've wanted to recreate it for a log time and this is a perfect opportunity. I have no idea who originally created this, but I think I first saw it on Nail Polish Wars, and she was inspired by The Daily Nail (the first nail blogger I ever followed) so I think it's pretty appropriate for the whole adoration thing :)

It's not the first time I've done leopard nails, it's actually one of my favorite nail looks, and it's so fun and easy to do. The half moons part was trickier... I never seem to get them all to look the same. This time I tried a slightly different technique and it worked awesome, so I think I'm gonna try this again sometimes soon.

I Started with 2 coats of Essie - Sand Tropez and waited for about 30 minutes until it was completely dry. Then, I used French Manicure stickers that I got from a local beauty supply store to add the half moons using Essie - Too Too Hot and a thin nailart brush.
Then, I added some random blobs using Ga-de - Amber Blaze and outlined them with WOW 393.

הנושא לעיצוב החודשי של "ליגת הלקים" היה הערצה, אז החלטתי לשחזור מניקור שאני מאוד אוהבת. ראיתי את העיצוב הזה לפני המון זמן ואני לא זוכרת איפה ומתי נתקלתי בו לראשונה, אבל כבר המון זמן שמתחשק לי לנסות אותו בעצמי. אני חושבת שראיתי אותו בפעם הראשונה בבלוג Nail Polish Wars, שקיבלה את ההשראה מהבלוג The Daily Nail (בלוג הציפורניים הראשון שאי פעם עקבתי אחריו!) אז אני חושבת שזה די מתאים לכל עניין ההערצה :)

זו לא הפעם הראשונה שאני עושה ציפורניים מנומרות, זה אחד העיצובים האהובים עליי, וכל כך כיף וקל ליצור אותו. הקטע הבעיית יותר עבורי היה חצאי הירח... ניסיתי כמה פעמים, אבל אני אף פעם לא מצליחה לגרום להם לצאת אחידים ויפים. הפעם ניסיתי בשיטה קצת אחרת וזה עבד מעולה, אז נראה לי שאני הולכת להשתמש בטכניקה הזו שוב בזמן הקרוב...

התחלתי עם שתי שכבות של Essie - Sand Tropez וחיכיתי בערך 30 דקות לייבוש מלא. לאחר מכן השתמשתי במדבקות פרנץ' מניקור שקניתי ברשת סקארה כדי להוסיף את חצאי הירח בעזרת Essie - Too Too Hot ומברשת דקה.
לבסוף הוספתי חברבורות אקראיות בעזרת Ga-de Amber Blaze ותחמתי אותן בעזרת הלק השחור האהוב עליי, WOW 393.




Monday, February 24, 2014

OPI Push and Shove - Swatches & Review

אז נגמרו המבחנים, חזרתי ללימודים ואני מרגישה איך הזמן מתפייד לי.... מוזר, אבל בתקופת המבחנים למרות שהיו לי שניים-שלושה מבחנים בשבוע הרגשתי שיש לי הרבה יותר זמן להקדיש לבלוג, ולמריחת לקים בכלל.
הלק Push And Shove* מקולקציית גוון סטפאני של OPI היה עליי במשך הסופ"ש ואם רק הייתי יכולה, הייתי משאירה אותו עליי גם בהמשך השבוע, אבל קצת בעייתי להיות עם לק כל כך בוהק בלימודים ובעבודה, כי לא בא לי שאנשים יבהו לי באצבעות.
למעשה, במשך כל התקופה שהוא היה עליי לא הפסקתי לבהות באצבעות שלי! הלק הזה כל כך מיוחד ומבריק, ממש כאילו הדבקתי נייר כסף לציפורניים. אני מתה על זה!!!

זה לק בגימור כרומי מיוחד שמדגיש מאוד פגמים כמו סדקים ושריטות בציפורן, ולכן מומלץ לשייף את פני הציפורן עם באפר בעדינות לפני המריחה.

So the tests are finally over, I'm back to school and I can feel how my time is fading away... It's weird but during the exams I had a lot more time for the blog and for changing my nail polishes. 
I've had Push and Shove* from OPI's Gwen Stefani collection on me during the weekend, and if I could, I'd keep it on me for much longer, but I can't wear such a nail polish for work and for school, because I don't like it when people who aren't my friends start staring at my fingers...
In fact, during the time I've had it on me, I couldn't stop staring at my nails! this is such a special shiny polish, it has a true foil effect. I love it!!!

Since this is a chrome polish, every little dent and scratch on the nail becomes really visible, so it is recommended to buff the nail before applying it. 


הלק מגיע במארז יחד עם שכבת בסיס שנקראת Lay Down That Base בגודל מוקטן. חשבתי לנסות את הלק עם שכבות בסיס שונות, כי לא הייתי בטוחה מה כל כך מיוחד בו. ניסיתי שלושה סוגים של שכבות בסיס, ועל אצבע אחת מרחתי ישירות את הלק, ללא בסיס בכלל.

        - על האצבע המורה מרחתי את לק הבסיס Lay Down That Base שהגיע במארז
        - על האמה מרחתי שכבה אחת של Revlon Quick Dry Base Coat
        - על הקמיצה מרחתי שכבה אחת של CND Stickey (הבסיס הקבוע שלי)
        - ועל הזרת מרחתי ישירות את הלק הכרומי, ללא בסיס.

כפי שניתן לראות מהתמונות, הלק נראה מעולה מעל לק הבסיס, וגם מעל ציפורן נטולת בסיס. שתי שכבות הבסיס האחרות שניסיתי גרמו ללק להיראות מזעזע ולא אחיד. ממש לא מומלץ להתחכם במקרה הזה, ופשוט כדאי לעקוב אחרי ההוראות שכתובות על האריזה.

הלק מתייבש מהר מאוד ואין צורך למרוח מעליו שכבת טופ, כי היא עלולה לפגוע בגימור המיוחד שלו. על האריזה כתוב שהלק נועד לשימוש "חד פעמי" של יום אחד. אני לא יכולה לדווח על העמידות שלו כי הוא היה עליי קצת יותר מיום, ואז נאלצתי להחליף לעיצוב עדין יותר לקראת החזרה ללימודים.


The polish comes in a special package, with a mini-sized bottle of base coat, called Lay Down That Base. I decided to try the polish over different base coats because I wanted to see what was so special about it, here's what I used:

        - Lay Down That Base (LDTB) on my index finger
        - Revlon Quick Dry Base Coat on my middle finger
        - CND Stickey on my ring finger
        - and on my pinky I didn't use anything under the chrome polish

As you can see, the polish looks terrible over the other base coats, and is at it's best over LDTB or over a naked nail.

The polish dries very quickly and there is no need to apply a topcoat over it, as it might ruin the special finish. It says on the box that the polish is only meant for a one-night use, but I couldn't test that because I had to change it for something more school appropriate the next day.


ועוד כמה מילים לגבי הבקבוק המוקטן של שכבת הבסיס:
מצד אחד זה קצת מבאס ששכבת הבסיס מגיעה בגודל מוקטן בעוד הלק בגודל מלא, אבל מצד שני - אמורים למרוח שתי שכבות מהלק ושכבה אחת של הבסיס, אז לא צריך שהבסיס יהיה בגודל מלא.
מצד שלישי - הבקבוק המוקטן לא בגודל של חצי מהבקבוק הרגיל, אלא בגודל רבע ממנו (3.75 מ"ל).
ומצד רביעי - אני לא באמת חושבת שאני אתקרב אי פעם לסיים את הבקבוק, כי הלק הזה כל כך מיוחד שאני חושבת שאשתמש בו רק באירועים מיוחדים, ובכל מקרה הוא נראה בסדר גמור גם בלי בסיס בכלל, אז אני מניחה שזה לא כזה נורא.

את הלק ניתן להשיג ברשת אפריל תמורת 65 שקלים, או אצל המוכר החביב עליכן באיביי.

And just a few more thoughts about the mini-sized topcoat:
On the one hand, it kind of sucks to have a tiny bottle of base with a full sized bottle of polish, but on the other hand - you're supposed to apply two coats of polish and only one coat of base, so it's okay that the bottle is smaller.
But then again - the size of the base isn't half the size of the polish, it's a quarter of it (3.75ml).
But when you come to think about it - I don't think I'll ever finish the bottle because this polish is really special, and I'll only use it for special events. Plus, it looks fine without any base coat so I guess it's okay.




* המוצר התקבל לסקירה
* product provided for review

Sunday, February 16, 2014

Late Valentines Post Featuring 2 Nail Designs and 1 Lipstick

הפוסט הזה היה אמור לעלות ביום שישי לכבוד הולנטיינז אבל הייתי קצת חולה בסופ"ש וזה נדחה... בכל מקרה אני לא באמת חוגגת, אני סתם אוהבת לצייר לבבות על הציפורניים אז אימצתי את רוח החג :)
בפוסט הזה ריכזתי שני עיצובים כיפיים שהכנתי עם דסקית H18 מסט החגים של באנדל מאנסטר ושתי דרכים להתקשט בשפתון אדום.

בתור בסיס לעיצוב הראשון מרחתי שתי שכבות של הלק הורוד 473 של וואו, ומעליו החתמתי שתי דוגמאות מדסקית H18 בעזרת שני לקים מהסדרה המטאלית של קיקו (אדום מס' 619 וסגול מס' 620).




לעיצוב השני השתמשתי בשני לקים מחוספסים: מס' 51 מסדרת הסוכר של ג'ייד וMake Him Mine של OPI מקולקציית החגים של מאריה קארי. גם הפעם השתמשתי בשני עיצובים מדסקית H18, שאותם החתמתי בעזרת לק לבן (BK Matte White) ולק שחור (393 של וואו). את הלב החלול על האמה והקמיצה מילאתי בעזרת מנקד והלק האדום של ג'ייד.
חשבתי למרוח טופ מבריק מעל העיצוב כדי לשמור על העמידות, אבל החלטתי לוותר על זה ולשמור לע המראה המחוספס. לשמחתי העיצוב נשאר במצב מעולה במשך כמה ימים עד שהשתעממתי והחלטתי להסיר אותו.




לסיום רציתי להראות לכן שפתון אדום שמתאים לרוח החג, ובאופן כלי למזג האוויר הסתווי משהו שפוקד אותנו לאחרונה.
השפתון משתייך לסדרת השפתונים של ג'ייד Moisturity Luminous Matte Lipstick, המשלבת גימור מט וקטיפתי יחד עם ברק סאטן ומרכיבי הזנה וטיפוח. למען האמת השילוב של מאט וברק לא כל כך מסתדר לי. שפתונים בגימור מאט לא אמורים להיות לחותיים ומזינים, אז אני מניחה שהתיאור סאטן יותר מתאים כאן.


אני קיבלתי לסקירה את הגוון Passion 109, שפתון אדום שלא ממש הצלחתי לזהות מה התת גוון שלו. בהשוואה לשפתונים אחרים שיש באוסף שלי, הוא האדום הכי "נקי" מכולם. 

אני חייבת להגיד שאישית אני לא נוהגת להשתמש בשפתונים אדומים, אני יותר בחורה של שפתונים ורודים וחומים שנראים טבעיים יותר על השפתיים שלי, אבל החלטתי לנסות אותו בכל זאת בלי דעות קדומות.
בפעם הראשונה מרחתי אותו כמו שהוא, ישירות על השפתיים, ולא אהבתי את התוצאה. הצבע יצא חזק מדי בשבילי, והיה לי קשה מאוד לשרטט את גבולות השפתיים בצורה מדוייקת ובלי פיקשושים. כשמרחתי אותו ככה הוא גם ממש לא התקבל בגימור מאט, אלא נראה כמו שפתון רגיל עם מעט לחות.

בפעם השנייה ניסיתי למרוח אותו בעזרת מברשת שפתיים והתוצאה הייתה הרבה יותר טובה. הצלחתי לדייק יותר בשרטוט והצבע שהתקבל היה הרבה יותר לטעמי. הפעם הוא גם נראה מאט והחזיק מעמד המון זמן. הוא נשאר עליי במשך כמה שעות, ושרד בגבורה את ארוחת הצהריים (אבל כמו שציינתי בפוסט האיפור הקודם, כמעט כל השפתונים עמידים עליי אז אני לא בטוחה עד כמה הוא יהיה עמיד על כולן).

השפתון אינו מכיל פרבנים. המחיר המלא שלו עומד על 111.90 ש"ח, אבל המוצרים של ג'ייד תמיד נמצאים במבצע כזה או אחר. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם.

שתי התמונות הן של אותו שפתון, רק התאורה שונה. מימין סווצ' רגיל ומשמאל סווצ' מטושטש.


כמו שכתבתי למעלה, מדובר באדום הכי "אדום" שלי. צילמתי אותו בהשווה לכמה שפתונים אדומים:
מימין לשמאל:
Icy Red של איל מקיאג' (אדום בעל תת גוון כחול שאני לא סובלת ולא ברור למה קניתי אותו בכלל)
Passion של ג'ייד
Bordoux של איל מקיאג'
Blushing Creme של אסתי לאודר (ורוד בעל תת גוון כחול-סגול)
Bois de Rose של אסתי לאודר (השפתון האהוב עליי! ליד כל האדומים האלה הוא מצטלם ממש חום, אבל הוא בעצם ורוד עתיק-mauve שכזה, עמיד בטירוף, שאני מרגישה שמאוד מחמיא לצבע השפתיים הטבעי שלי)


Sunday, February 9, 2014

Ga-de White Swan & Polish Me Silly Clowning Around

Last post of my Ga-de week!
White Swan is the final Ga-de nail polish I got at my recent haul, and after the cute orange and the amazing blue, I must say this one was a little dissapinting for me. Not because I don't like it, but because I was hoping for it to be a dupe to OPI Ski Slope Sweetie and it wasn't. It's still a nice shimmery white, but it's just not what I was looking for. It looks pearly in my photos but it's not, it is a simple shimmer. I don't remember how many coats this was, 2 or 3, but I do remember it's quite sheer.

On top of that, I added 2 coats Clowning Around by Polish Me Silly. Something didn't feel right so I mattifid the whole thing using OPI Matte Topcoat and then it was perfect to me... This lasted a pretty long time too...


פוסט אחרון בשבוע ג'ייד!
White Swan הוא הלק האחרון של ג'ייד שקניתי בקנייה הגדולה שלי, ולעומת הכתום החמוד והכחול המהמם, אני חייבת להגיד שהלק הזה קצת איכזב אותי. לא כי הוא לא יפה, אלא בגלל שקיוויתי שהוא יהיה דיופ לOPI Ski Slope Sweetie והוא לא היה. הוא עדיין לק שימרי חמוד, אבל זה פשוט לא מה שחיפשתי. הוא נראה בעל גימור פנינתי בתמונות שלי, אבל הוא יותר שימרי במציאות. אני לא זוכרת כמה שכבות יש לי בתמונה, 2 או 3, אבל אני כן זוכרת שהלק הזה יחסית שקוף.

מעליו הוספתי שתי שכבות של הגליטר המהמם Clowning Around של חברת האינדי Polish Me Silly. משהו לא לגמרי הרגיש לי נכון, אז החלטתי להוסיף גימור מאט בעזרת OPI Matte Topcoat ואז הייתי שמחה עם המראה... זה גם החזיק עליי למשך די הרבה זמן...
  



Friday, February 7, 2014

I’m Singing My Blues - Blue Nail Polish Comparison


הציטוט שבכותרת הפוסט לקוח משיר מקסים של להקת ביג באנג הקוריאנית. תוך כדי עריכת התמונות, זה השיר היחיד שרץ לי בראש בלופים, אז חשבתי לעצמי שכדאי לשתף גם אתכן כדי שתהיו באותו מצב רוח כמו שאני הייתי בזמן כתיבת הפוסט הזה :)
גם המילים של השיר די מתאימות. אני אמנם לא מדברת קוריאנית, אבל קראתי את התרגום, והפזמון מדבר על החורף שהלך והאביב שהגיע... מתאים קצת למזג האוויר המוזר שיש לנו בארץ בתקופה הזו... בהחלט מרגיש כאילו האביב מגרש בכוח את החורף שבקושי הספיק להיות איתנו.

The quote from the title of this post is from a beautiful song by the k-pop group BigBang. While I was editing the pictures, this song was playing over and over in my mind, so I thought I'd share it with you, so you'd be in the same mood as I was :)
The lyrics are also a great match to the current weather here in Israel. No, I don't speak Korean, but I've read the translation, and It speaks about The winter that withers away, making room for the spring.


טוב, עכשיו נחזור לעניין שלשמו התכנסנו - אחרי שפרסמתי שני פוסטים עם No More Film של אסי, אחת הקוראות ביקשה שאעלה תמונות השוואה של הלק הזה עם הכחולים הכהים האחרים שיש לי.
ארבעת הצבעים שנכללים בסקירה הזו הם: No More Film של אסי, Queen B של צ'יינה גלייז, Wonderfully Witty של סש, וSapphire Blue של ג'ייד שהראיתי בפוסט הקודם שלי.

Anywaaaays, back to business - after my two recent posts featuring Essie No More Film, I got a request from one of my readers to compare it to my other dark blues.
The colors I've included in this comparison are No More Film by Essie, Queen B by China Glaze, Wonderfully Witty by Seche and Sapphire Blue by Ga-de, that I showed on my previous post.


מבין הארבעה, הלק של ג'ייד הכי שונה - הוא בהיר ובוהק יותר, והגימור שלו הוא במרקם ג'לי. הוא גם השקוף ביותר מכולם, והוא דרש שתי שכבות לאטימות. הוא אמנם נכלל בתמונות אבל הוא ממש לא דיופ.
עיקר ההשוואה תיערך בין שלושת הלקים האחרים. כולם בגימור קרמי, אטומים בשכבה אחת ובעלי זמן ייבוש קצר יחסית (סש המהיר מכולם, אחריו אסי ולבסוף צ'יינה).
כאמור, הלקים של סש, צ'יינה ואסי נמרחו בשכבה אחת, ללא טופ. הלק של ג'ייד בשתי שכבות, גם כן ללא טופ. התמונות צולמו בתאורות שונות על מנת להמחיש את ההבדלים ואת נקודות הדמיון בצורה הטובה ביותר.
בתאורות מסויימות שלושתם נראים אותו הדבר (במצבים קיצוניים של המון אור, או הרבה צל), ובתאורות מסויימות ניתן לראות את ההבדל.

Out of the four, Ga-de is the most distinguished - it's lighter and more bright, and has a gelly finish. It's also the most sheer - needing 2 coats for opacity. I've included it in the photos, but it's definitely not a dupe.
The comparison is going to be between the other three. They all have a cream finish, are opaque in one coat, and dry very fast (Seche is the fastest, Essie comes next, and China is last).
All photos are without topcoat. The cremes are one coat and the Ga-de is 2 coats. 
I took the photos in different lightnings in order to emphasize the differences and similarities between them. 
In certain Lightnings, they all look the same, and in other lightnings you can see the difference

רואות הבדל? כי אני לא... זה צולם בחוץ, ביום חורפי ללא הרבה שמש
Do you see a difference? 'cause I don't... This was taken outside on a wintery day without a lot of sun
אז מה בכל זאת ההבדלים ביניהם?
הלק של סש הוא הכחול והמבריק ביותר. הפורמולה שלו היא הסמיכה ביותר (מעולה להחתמות!), ולא הכי קל לעבוד איתו. השתמשתי בו 3 או 4 פעמים, והוא עשה לי קצת בעיות. פעם אחת הוא התייבש עם בועות מעצבנות (שנעלמו ברגע שמרחתי טופ, אז זה לא נורא), ופעם אחת הוא פשוט התקלף לי מהציפורן בחתיכה אחת אחרי המקלחת. זו תופעה מוזרה מאוד שלא קרתה לי אף פעם, והיא גם לא חזרה לקרות בשימושים הבאים איתו. אין לי מושג מאיפה זה הגיע ולאן זה נעלם...

הלק של צ'יינה נוטה יותר לכיוון סגול והוא הכי פחות מבריק. הפורמולה שלו מאוד דלילה ומיימית, אבל הוא בכל זאת אטום בשכבה אחת. אני לא בטוחה אם הוא יתאים להחתמות בגלל שהוא יחסית דליל (אבל לא ניסיתי, ייתכן שהוא בסדר)

הלק של אסי הוא הכהה ביותר בחבורה, גם הוא נוטה מעט לסגלגלות (אבל פחות מהלק של צ'יינה), וגם הוא מבריק מאוד (אבל פחות מהלק של סש). הפורמולה שלו מושלמת בעיניי, לא סמיכה מדי ולא דלילה מדי. אני גם הכי אוהבת את המברשת הרחבה שלו.

So what are the differences?
Seche is the bluest and shiniest. It has the thickest formula (great for stamping!), and it's not easy to work with. I've used it 3-4 times and it was a little troublesome. One time it dried with annoying bubbles (that disappeared when I applied topcoat, so it's not so bad), and one time it just peeled of my nails in one piece after the shower. So weird! It only happened once, probably just a coincidence.

China leans a bit more purple, and is the least shiny of the bunch. The formula on this one is very runny and watery, but it's still opaque in 1 coat. Because it's quit thin, I don't know if it'll work for stamping, I haven't tried that yet.

Essie is the darkest one, it also leans a bit purple (but not as much as China), and dries very shiny (but not as much as Seche). The formula is perfect, not too thick and not too thin. I also love the wide brush.

השמש יצאה ועכשיו אפשר לראות את ההבדלים ביניהם
The sun came out and now you can see the difference
עוד יותר שמש - כאן ניתן לראות את ההבדל בברק שלהם. סש המבריק ביותר, אחריו אסי ולבסוף צ'יינה
Even more sun - this shows the difference in shine. Seche is the shiniest, then comes Essie, and China is the least shiny
תמונה שצולמה בתוך הבית, מתחת לתאורה לבנה
Photo taken indoors, under a white light
גם בתור מכורת לקים קשה, אני לא בטוחה שצריך את שלושתם באוסף, כי הם באמת דומים מאוד. את הלק של אסי קניתי קודם, כשעוד לא היה לי שום דבר דומה לו. הלק של סש התקבל לסקירה ומצא חן בעיניי כי הוא כחול אמיתי - בלי תת גוון סגלגל. את הבעיות שלו ציינתי באחת הפסקאות הקודמות, אבל אני בכל זאת אוהבת אותו מאוד ושמחה שיש לי אותו.

הלק של צ'יינה בעצם נקנה בטעות. מהסווצ'ים באינטרנט חשבתי שהוא יותר סגול ונורא התלהבתי מאיך שהוא נראה, אז קניתי. במציאות מסתבר שהוא באמת סגול, אבל רק בתאורה מאוד מסויימת. בשאר הזמן הוא נראה כמו העתק די מדוייק ללק של אסי.

לסיכום אני יכולה להגיד שהלק של אסי הוא האהוב עליי מכולם, בזכות הפורמולה ובזכות המברשת, אבל אני ממליצה גם על הלקים האחרים, כי אם אתן לא מתחברות למברשת העבה והקצרה של אסי - ללקים של צ'יינה וסש יש מברשות דקות וארוכות שוודאי יתאימו לכן.

I'm known to be a pretty heavy nail polish addict, but I honestly don't think you need all three. Essie's version was the first one I got, when I had nothing like it in my stash. I got the Seche for review and I really liked it because it was a real blue - no purple undertone. As I mentioned earlier, it has its issues, but I still like it and I'm happy I own it.

China's version was actually purchased by mistake. I looked on some online swatches and thought it is really purple, so I bought it. 

In conclusion, Essie is my personal favorite - because of the great formula and the wide brush, but I'd also reccoment the other two if your not an Essie girl... If you don't like Essie's wide brush, Seche and China Glaze have long thin brushes that will be great for you.

איפה אפשר לקנות?
  • את הלק של אסי ניתן לקנות בסופר פארם עבור 52 שקלים (שם אני רכשתי את שלי, במבצע 2+1) או אצל המוכר החביב עליכם אונליין.
  • הלקים של צ'יינה זמינים במכונים המקצועיים ובנייל סטודיו, שם הם יעלו לכן 39 שקלים, אבל אני לא בטוחה אם קולקציית Autumn Nights הגיעה לארץ. את שלי קניתי בצ'רי קולצ'ר, ואפשר גם לחפש באיביי. שימו לב שהקנייה בצ'רי קולצ'ר משתלמת רק בהזמנה גדולה (8-10 לקים לפחות) בגלל עלויות המשלוח הגבוהות, ושימו לב גם שמומלץ לחכות למבצעים (10%-40% הנחה, לפחות פעם בחודשיים).
  • גם את הלק של סש ניתן לקנות במכונים המקצועיים ובנייל סטודיו עבור 49 שקלים, ואני לא יודעת איפה אפשר לקנות אותו אונליין. אני יודעת שביוטיג'וינט מוכרים לקים של סש (גם כאן ההזמנה משתלמת רק בכמויות גדולות), אבל אין להם את הקולקצייה הזו במלאי, נסו לחפש באיביי. 
  • ולסיום אני בטוחה שכולכן יודעות שהלקים של ג'ייד זמינים ברשתות הפארם בישראל, והמחיר נע בין 12-10 שקלים במבצעים השונים.

Thursday, February 6, 2014

Ga-de Sapphire Blue - Swatch, Review & Nailart

Another post of my Ga-de week!
This is another post combining the products I recently got from Ga-de and Sacara. This time it's an amaaazing inky blue with a gelly formula and I can't even begin to describe how pretty it is! In my pictures it looks a little transparent but that's just because of the lightening. In reality it's a tad darker, and opaque in 2 coats.
Surprisingly, I actually first saw this polish on a non-Israeli blogger. I can't remember which blog I first saw it on, but your'e welcome to google Ga-de Sapphire Blue for yourself and see how popular it is...
Ga-de is considered to be a pretty well known brand, especially around the Russian nail bloggers. When I first saw it I got so excited that we have something like this from a local brand. I don't know what took me so long in getting it...

I added some metallic studs that I got from Sacara sealed it all with a topcoat. I just add the studs on to my semi-wet polish and they stay put for about 2 days. After that some of them start to come off. I know some girls use a nail glue for better resistance but I don't like the idea.


פוסט נוסף בשבוע ג'ייד!
אני ממשיכה בפוסט נוסף שמשלב את מוצרי ג'ייד וSacara שקניתי לאחרונה, והפעם מדובר בלק בגוון כחול דיו בפורמולת ג'לי שאין לי מספיק מילים כיד לתאר עד כמה הוא מדהים! בתמונות שלי הוא נראה טיפה שקוף, אבל זה בגלל התאורה החזקה בצילום. במציאות הגוון טיפהל'ה יותר כהה, והוא מגיע לאטימות מספקת בשתי שכבות.
באופן יחסית מפתיע, לגוון הזה נחשפתי לראשונה בבלוגים מחו"ל. אני לא זוכרת עכשיו באיזה בלוג ראיתי אותו לראשונה כי זה היה מזמן, אבל אתן מוזמנות לחפש בגוגל Ga-de Sapphire Blue ולראות בעצמכן...
יחסית ללקים המקומיים שלנו, ג'ייד נחשב למותג די מוכר בבלוגים הרוסיים, והרבה בנות שם מקבלות משלוחי לקים מהארץ. כשראיתי את הלק הזה לראשונה כל כך התלהבתי שיש לנו דבר כזה אצל חברה מקומית, ואני באמת לא יודעת למה התעכבתי כל כך ורכשתי אותו רק עכשיו. 

הוספתי קישוט של ניטים מטאליים בצורת טיפה שקניתי בחנות Sacara וסיימתי בטופ מבריק. את הניטים אני מדביקה על הלק הרטוב, והם עמידים למשך יו-יומיים. לאחר מכן קחו בחשבון שחלק מהם ייפלו רנדומלית, בלי שתשימו לב. אני יודעת שיש בנות שמדביקות אותם עם דבק ציפורניים ואז הם לא נושרים סתם ככה, אבל זה נראה לי אגרסיבי מדי ואני קצת מפחדת לנסות.



Wednesday, February 5, 2014

Inspired by The Winter Olympics (Featured in GOstyle Magazine)


לפני מס' שבועות קיבלתי פנייה מרגשת ומשמחת - להשתתף בכתבה בעיתון גו סטייל שעוסקת בעיצובי ציפורניים בהשראת אולימפיאדת סוצ'י. הכתבה פורסמה היום ויחד איתי מופיעות גם גולדי המוכשרת ודנרה המקסימה. אני מזמינה אתכן לקרוא איך יצרתי את המראה ומה הייתה ההשראה שלי... כל המידע מופיע ממש כאן!

A few weeks ago I received a really exciting request from GOstyle magazine - they approached me about creating a nailart look inspired by The Winter Olympics in Sochi. The article came out today and in this post I'll show you which products I used and what was my inspiration. I'm featured with 2 great Israeli bloggers: the lovely Danra and the talented Goldi
Read the full post right after the jump!

Tuesday, February 4, 2014

Ga-de Amber Blaze - Swatch, Review & Nailart

Welcome to the second post of Ga-de week!
In my haul post I showed you three new Ga-de nail polishes that I recently purchased. This is Amber Blaze, #401. A cute orange color with some golden and red shimmer. The shimmer is a little hard to see in the photos, but it's there, and you can see it in the last picture. It's opaque in 2 coats and dries pretty shiny. 
I also showed you some loose glitter I picked up on Sacara. When the polish was nearly dry I placed some orange glitter in a half moon shape and topped it off with my Poshe topcoat.


ברוכים הבאים לפוסט השני של שבוע ג'ייד!
בפוסט הקניות שלי הראיתי לכם שלושה לקים חדשים של ג'ייד שקניתי לאחרונה. זה Amber Blaze, מס' 401. כתום חמוד עם מעט שימר זהוב ואדמדם שלא כל כך רואים בתמונות, אבל הוא קיים במציאות (ניתן לראות אותו בתמונה האחרונה).
הוא אטום בשתי שכבות ומתייבש יחסית מבריק.
בפוסט הקניות הראיתי גם את הגליטרים שקניתי בSacara. כשהלק הכתום כמעט התייבש, השתמשתי בגליטר הכתום ויצרתי צורת חצי ירח בתחתית הציפורן. סיימתי כמובן עם שכבת טופ מבריק של פושה כדי לשמור על הכל במקום לאורך זמן. 



Saturday, February 1, 2014

Ga-de Crystal Glitters - Swatches, Review and Nailart

שבוע טוב!
לכבוד יציאת סדרת הגליטרים החדשה והמהממת של ג'ייד, החלטתי, לראשונה בתולדות הבלוג, להקדיש את כל השבוע הזה לג'ייד. כן כן, במהלך השבוע יפורסמו בבלוג שלי רק פוסטים שקשורים לחברה הנהדרת הזו. אתן כבר יודעות שג'ייד היא חברת הלקים הישראלית המועדפת עליי, אז בהחלט יש למה לצפות!

אני פותחת את שבוע ג'ייד עם שלישיית הגליטרים החדשה שנחתה ממש עכשיו ברשתות הפארם. בפעם האחרונה שבדקתי (לפני שבוע וחצי בערך) היא עדיין לא הגיעה לחנויות באיזור שלי, אבל שמעתי מחברות בתל אביב וחיפה שהיא כבר נמצאת על המדפים. 
כמו כל הלקים של ג'ייד, המחיר המלא עומד על 50 ומשהו שקלים, אבל תמיד יש מבצעים וניתן לקנות אותם ב12-20 ש"ח, תלוי לאיזה פארם נכנסתן ;)

הסדרה מורכבת משלושה לקים: *Crystal Galaxy 826*, Crystal Cascade 827*, Crystal Berry 828. הלקים מכילים חלקיקים מרובעים בצבע כסוף עם נצנוץ הולוגרפי, חלקיקים משושים קטנים בצבע כסוף הולוגרפי, וחלקיקים משושים קטנטנים בצבעים טורקיז / כסוף / ורוד. היכנסו לפוסט כדי לראות איך הם נראים עליי!

Hello everyone!
In honor of the new gorgeous glitter collection releaed by Ga-de (pronounced JADE, but spelled with a G), I've decided, for the first time on my blog, to dedicate the entire week to Ga-de! Throughout the week I'll only post about this great brand, that happens to be my favorite Israeli one. 

Ga-de week on the blog will start with the new glitter trio. 
The collection consists of 3 polishes: Crystal Galaxy 826*, Crystal Cascade 827*, Crystal Berry 828*. Each polish contains holographic silver square glitter, small holographic silver hex glitter, adt tiny colorful glitter, in turquoise / silver / pink. The swatches are right after the jump!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...