Thursday, November 28, 2013

New Glitter Toppers by Wow Cosmetics - Swatches & Review



חג שמח! בתחילת השבוע ראיתי בבלוג של ירדן רביעיית גליטרים חדשים ויפהפיים מבית וואו. כפי אולי כבר שמתם לב, אני מאוד אוהבת את הלקים של וואו ולכן הזדרזתי לרכוש אותם בהזמנות הראשונה שהייתה לי.
כמו שקרה גם עם הגליטר הקודם שיצא להם, לא קדמו להשקה פרסומים בפייסבוק או באמצעי תקשורת אחר
יש בזה משהו קצת מרגש, להגיע לחנות ולמצוא פתאום משהו חדש ומגניב שלא ציפינו אליו, אבל מצד שני קצת חבל לי שלא היו יותר פרסומים, כי בקלות הייתי יכולה לפספס אותם, וחבל כי הם באמת מדהימים ושווים כל שקל. 

עוד דבר שקצת ביאס אותי היה מספרי הלקים. הייתי מצפה שיהיו להם מספרים עוקבים, אבל נראה כאילו המספרים ניתנו להם בצורה רנדומלית, בכלל לא נראה שהם משתייכים לאותה קבוצה. זה לא באמת קריטי וגם ככה אין מצב שאני אזכור את המספרים אם מישהו ישאל אותי, אבל בכל זאת - אם כבר וואו טורחים (ומצליחים) להישאר מעודכנים בטרנדים העולמיים בצורה מקצועית ואיכותית, אפשר היה גם ללכת עוד צעד קדימה ולמתג את הלקים בצורה אטרקטיבית יותר.

חוץ משני החסרונות שציינתי, הלקים האלה פשוט מעולים! הם נראים כמו לק אינדי (לק שמיוצר עצמאית ע"י בנות מוכשרות מרחבי העולם) אבל הם הרבה יותר זולים ונגישים. כמו כל הלקים של וואו, הם עולים שמונה שקלים וניתן למצוא אותם בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

הקולקצייה מורכבת משישה לקים חדשים, כולם מיועדים להימרח מעל צבע בסיס כדי לתת זריקה נוספת של צבע:
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים ורוד פוקסייה ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים סגול בוהק (כמעט ניאוני) ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים אדום ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים בצבעים טורקיז שקפקף ולבן
  • גליטר משושה בשני גדלים בצבעים שחור ולבן
  • גליטר פסים בצבעים שחור, כסף ולבן

אני קניתי רק את ארבעת הצבעוניים כי כבר יש לי מספיק גליטר שחור לבן (כאן וכאן)

בתמונות האלה מרחתי שכבה אחת מכל גליטר על בסיס לק ורוד אטום של וואו (מס' 437, 2 שכבות) ועל בסיס לק שחור של וואו (מס' 393, שכבה אחות).
נעזרתי קצת בשיטת הdabbing כדי לוודא שהגליטרים יכסו את כל הציפורן באופן אחיד.

נתחיל עם הורוד, מס' 315. הוא ורוד די שגרתי, לא בטוח שהייתי קונה אותו בכל מחיר, אבל בשמונה שקלים בהחלט שווה להחזיק אחד כזה באוסף.


נעבור לטורקיז, מס' 317, האהוב עליי בקולקצייה הזו! הוא שקפקף ופסטלי, אבל לא נבלע ונעלם כשמורחים אותו מעל לק שחור. אחד הלקים היפים שיצא לי לראות לאחרונה!


 גם האדום, מס' 353, שגרתי יחסית ולא מי יודע מה מלהיב, אבל חמוד בהחלט. הוא מזכיר לי קצת את חג המולד.


ונסיים בסגול, מס' 368, לק יפהפה! הייתי איתו במשך יומיים וקצרתי המון מחמאות. אם הייתי צריכה לבחור רק שניים הייתי הולכת עליו ועל הטורקיז.


ורק עוד הערה אחת לפני סיום:
לקים מנצנצים הם אמנם מהממים אבל גם קצת קשים לעבודה. צירפתי בתחילת הפוסט סרטון שמסביר איך למרוח אותם בצורה יפה ואחידה, אבל לא רק המריחה היא בעייתי - קשה גם להסיר אותם. הנצנצים נדבקים לציפורן וצריך לשפשף המון כדי לגרום להם לזוז.
במקום שתצטרכו לעבוד קשה עם צמר גפן ואציטון (ולשרוט את הציפורן על הדרך), יש שיטה הרבה יותר מהירה ונעימה להסרת לקים עקשניים שכאלה: לוקחים עשר חתיכות של צמר גפן ועשרה ריבועים של נייר כסף. מספיגים את צמר הגפן במסיר לק (לאו דווקא אציטון) ומניחים על הציפורן. מכסים כל ציפורן בנייר כסף ומחכים 3-5 דקות. כשעובר הזמן, משפשפים בעדינות קצת ימינה ושמאלה ומחליקים את ה"כובע" מהציפורן.
אם לא הבנתן את התיאור המילולי שלי, אני מצרפת כאן סרטון להמחשה.

זה הכל להפעם, מקווה שנהניתן!

Saturday, November 23, 2013

Nailart with OPI Matte Topcoat


מזמן לא היה עליי עיצוב בגימור מאט, ואני חושבת שהסיבה היא שעד עכשיו לא היה לי מייבש מאט מוצלח במיוחד. השתמשתי כמה פעמים במייבש של שיק ואני חייבת לציין שבעבור המחיר שלו הוא עושה עבודה טובה למדי, אבל יש איתו כמה בעיות. הבעייה העיקרית היא שהגימור שהוא נותן הוא לא אחיד. הציפורן הראשונה מתייבשת לגמרי מאט, והציפורניים הבאות מתייבשות בגימור קצת יותר פלסטיקי/שעוותי, הוא יפה לכשעצמו, אבל לא כשאני מחפשת דווקא גימור מאט.

בפורום לקים בתפוז הייתה מישהי שהמליצה לעבוד איתו בזהירות: למרוח אותו על ציפורן אחת, לסגור את הבקבוק ולחכות קצת, ואז לעבור לציפורן הבאה. ככה עבור כל 10 הציפורניים.
מסיבה לא מובנת זה אכן עבד, אבל זה קצת מתיש...
מי שאין לה תקציב למייבש מאט יותר איכותי יכולה להסתפק בזה של שיק כדי לנסות ולראות אם היא מתחברת לכל הרעיון, ואז להשקיע במייבש מחברה טובה יותר שיחסוך לה זמן ועצבים מיותרים.

אני ממליצה בחום על Matte top-coat של OPI* שעושה בעיניי עבודה פשוט מושלמת.

אז למה הוא מושלם בעיניי?
הגימור שלו אחיד. לא נוצרים פסי מריחה על הציפורן, וכל הציפורניים מתקבלות באותו גימור מאט מושלם.

הייבוש שלו מהיר. כמה מהיר? מאוד מהיר.
אני בד"כ מורחת מייבש כמו לק רגיל, ב2-3 פסים, כדי לכסות כל הציפורן. ממש התפלאתי לגלות שבמריחה השלישית הפס הראשון של אותה ציפורן כבר הספיק להתייבש לחלוטין!
אבל חשוב לי לציין שהייבוש הזה הוא רק למראה, ולא מדובר כאן בתחליף למייבש לק איכותי. אני תמיד מורחת מייבש מאט מעל שכבה של מייבש רגיל, אחרי שהציפורן הספיקה להתייבש לחלוטין.
אחרת - המייבש עלול למרוח את העיצוב שעשינו (אם מדובר בניילארט), או שאנחנו עלולות להתעורר בבוקר עם "סימני סדין" על הציפורן.
אם מקפידים למרוח אותו מעל ציפורן יבשה לחלוטין הוא מתייבש די מהר ולא עושה בעיות בכלל.

ניתן לרכוש את המייבש ברשת אפריל ובמכונים המקצועיים תמורת 65 שקלים, או אצל המוכר האהוב עליכן באיביי.

מומלץ בחום!


ולמי שתהתה לגבי העיצוב שמתחת למייבש:
התחלתי עם 2 שכבות של Essie Sand Tropez והחתמתי עם Tongue & Chic של צ'יינה גלייז וJumbo Plate C של חברת Cheeky. הוספתי נקודות בעזרת Don't Make Me Wine וScandalous Shenanigans של צ'יינה גלייז וקינחתי במייבש של Poshe.

העיצוב הזה היה עליי במשך כמה ימים וכשהוא התחיל לשעמם אותו שידרגתי אותו בעזרת שכבה אחת מהמייבש של OPI.



*המוצר התקבל לסקירה

Monday, November 11, 2013

Pupa Cosmic Beauty

הייתי בשבוע שעבר בהשקה של הקולקצייה החדשה של פופה, קולקציית Cosmic Beauty, ויש לי כמה סווצ'ים להראות לכם. זה הפוסט הראשון בנושאי איפור שעולה כאן בבלוג שלי אז אני מקווה לא לעשות יותר מדי פדיחות ולא לשכוח פרטי מידע חשובים :)

אני אמנם מתאפרת ביומיום אבל עוד לא יצא לי לכתוב על זה בבלוג ואני לא לגמרי "שוחה" בכל המושגים המקצועיים, אני אנסה בכל זאת להעביר את הרשמים שלי מכמה מוצרים שמאוד אהבתי בקולקצייה הזו.

נתחיל בתמונה מלאה של הקולקצייה, שמכילה 3 שפתונים (תואמי צ'אבי סטיק של קליניק), 5 צלליות בסטיק שיכולות לתפקד גם על תקן אייליינר, 3 צלליות אבקה/פיגמנטים, טוש מאיר (תואם טוש אקלה של איב סן לורן), עוד טוש מאיר שיש בתוכו אבקה ורדרדה מנצנצת (אמור לשמש כשימר) וגם ארבעה לקים: אחד בורדו קרמי, אחד ירוק מנצנץ ושניים מולטיכרומים. הלק הירוק ושני הלקים המולטיכרומים מאוד דומים לצלליות האבקה, והבורדו הקרמי יחסית סטנדרטי, וכנראה שחייבים כזה בכל קולקצייה בשביל מי שלא יכולה ללכת עם צבעים כל כך נועזים.


הסווצ'ים שיש לי היום הם של הצלליות בסטיק (Long Lasting Eye Stylo)*, השפתונים (Diamond Lipstick)*, וצללית אבקה אחת (Iridescent Effect Loose Powder Eyeshadow)*.



בתמונה הימנית השפתונים מסודרים לפי הסדר (1-3) מלמטה למעלה. בתמונה השמאלית כתבתי בעזרת כל צללית את המספר שלה (1-5), ומתחת למספרים הסווצ'תי את פיגמנט 001 - סגלגל כסוף שבזוויות מסויימות נוטה לירוק. הפיגמנט יחסית שקוף ונראה לי שעדיף להוסיף אותו מעל צללית רגילה, אבל אולי מעל פריימר אפשר להשתמש באבקה בפני עצמה.


הצלליות מגיעות עם מחדד קטן שנמצא בקצה התחתון של המארז. קיוויתי שבעזרת המחדד יהיה אפשר להפוך את הצללית לאייליינר דקיק אבל הוא לא "משחיז" אותן עד כדי כך. יכול להיות שאפשר לנסות לעבוד מהר (לפני שהן מתקבעות) עם מברשת כדי להגיע לתוצאה הרצויה (אני אוהבת את 43/2 של חברת rekab שהומלצה ע"י טל פלג ועלתה לי ממש כמה גרושים בחנות למוצרי אמנות)

הסווצ'תי את הצלליות על היד כשהיינו באירוע ושכחתי מהן. בהמשך הערב הלכתי לשירותים, שטפתי ידיים (אגב, יצאו מהברז מים חמים) ושיפשפתי והן לא זזו מהמקום! בלילה הלכנו לסיבוב שופינג קצר בעזריאלי וצילמנו תמונה של הידיים של כולנו, והצלליות עדיין היו שם(למי שתוהה, אני עם הלק הכחול, נטלי מהבלוג Nailz Craze מצד שמאל שלי, ירדן מJust For Fun מימין, ועוד חברה שהיא לא בלוגרית עם הלקים המחוספסים)


בבית ניסיתי שוב כדי לוודא, והפעם לא נתתי לצלליות המון זמן להתקבע. הנה התוצאה אחרי שהעברתי מתחת למים ושפשפתי קצת: צללית האבקה ירדה מהר מאוד, אבל הצלליות בסטיק לא זזו. אחרי שפשוף ממש אינטנסיבי הצללית הכחולה והירוקה נמחקו קצת, אבל כדי להסיר אותן לגמרי הייתי צריכה להשתמש במסיר הורוד של ביודרמה.


אם כבר עוסקים בעמידות - ניסיתי את השפתון השלישי קצת לפני ארוחת הצהריים והוא אמנם נמחק מעט, אבל נשאר גם אחרי הארוחה. הוא נשאר עליי גם במהלך המקלחת (כי חוץ מהשפתון לא הייתי מאופרת, אז בטעות שכחתי להסיר אותו) וגם אחרי ארוחת הערב עדיין נשאר סטיין עדין!
אבללל - חשוב לי להגיד שיש לי שפתיים יבשות, ורוב השפתונים והגלוסים שניסיתי מאוד עמידים עליי, אז קחו את ההמלצה הזו בעירבון מוגבל.
ועוד הערה לגביהם: כמו שאמרתי, יש לי שפתיים יבשות ואני מקפידה להשתמש בבאלם של בליסטקס לפני כל שפתון, אבל מכיוון שעל השפתונים האלה כתוב בפירוש שהם מכילים גם באלם, ניסיתי למרוח אותם בלי לרכך קודם את השפתיים והייתי מאוד מרוצה. הם היו נעימים על השפתיים, לא הדגישו קילופים, ויש מצב שהם אפילו ריפאו כמה קילופים קיימים. 

חוץ מזה, ממש קיוויתי שייתנו לנו לנסות את הלקים המהממים של הקולקציה, אבל זה לא קרה, אז אני מצרפת כאן לינק לאתר של פופה, שם יש אחלה תמונות של הגוונים האלה.


ולמי שהצליחה להגיע עד פה - בונוס מיוחד: ניסיתי לערבב את צללית האבקה לתוך לק שקוף כדי להפוך אותה ללק וזה הצליח!
העליתי סרטון קצר עם התוצאה לעמוד היוטיוב שלי:

 

זה ממש קל ועובד עם כל צללית אבקה שיש לכם. אפשר לעשות את זה גם עם צללית אבן, אבל תצטרכו לפורר אותה קצת קודם לכן. מומלץ להשתמש במברשת של לק ישן כדי לא ללכלך את המברשת של הלק השקוף (אני משתמשת במברשת של מייבש לק שכבר נגמר לי)

את מוצרי פופה אפשר להשיג רק בסופר פארם (הקולקצייה הזו תגיע לחנויות בשבועיים הקרובים), וכמעט תמיד יש עליהם מבצעים.
אלה המבצעים נכון לחודש נובמבר:


*כל המוצרים של פופה התקבלו לסקירה.

Sunday, November 10, 2013

Movember Manicure with Ga-de Angelina & Bundle Monster


אחרי שחודש אוקטובר הוקדש למודעות לסרטן השד, בנובמבר יש משהו שנקרא Movember. גברים מכל רחבי העולם לא מגלחים את השפם שלהם, כדי לעורר מודעות לסרטן הערמונית. אז לי אמנם אין שפם, אבל בחרתי להצטרף עם מניקור משופם שיתאים לטבעת החמודה שקניתי בForever21 ב14 שקלים בלבד!

התחלתי את העיצוב הזה עם 3 שכבות של הלק המדהים של ג'ייד - אנג'לינה. זה לק עדין עדין עדין, שמגיע לאטימות יפה כבר אחרי 2 שכבות, אבל האטימות שלו מוחלטת בשכבה השלישית. מעליו מרחתי שכבת טופ מייבש של Poshe וניגשתי למלאכת ההחתמה!

October was all about breast cancer awareness and pink manicures, and November (or Movember) is dedicated to prostate cancer and mustaches. I chose to join with an "un-shaved" manicure that will suit this cute ring I got at Forever21 for a super cheap price (~4$)

I started this design with 3 coats of the amazing Ga-de Angelina. It is a really delicate nailpolish that's pretty opaque in 2 coats, and fully opaque on the third. On top of that I applied 1 coat of Poshe and went on to stamping!


 להחתמה השתמשתי בלק השחור של וואו, מס' 393, ובדסקית של Bundle Monster, מס' 402.
בגלל שרציתי שההחתמה תצא ממש ישרה ומדוייקת, יצא שבחלק מהאצבעות הייתי צריכה להסיר הכל ולהתחיל מחדש. בגלל שמרחתי קודם טופ, יכולתי להסיר בעדינות רק את ההחתמה בלי לפגוע בלק שהיה מתחתיה.
כשסיימתי מרחתי עוד שכבה של טופ וענדתי את הטבעת המגניבה.

I used Wow #393 and Bundle Monster 402. Because I wanted the stamping to be super straight and accurate, I had to re-do some of my nails. This was very easy to do because I applied a topcoat before stamping. I was able to remove the stamping without damaging the polish underneath it.
When I was done I applied another layer of topcoat and added the cool ring for the final effect.




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...