Wednesday, October 30, 2013

Retro Skittle with Milani Retro Glam Collection


היום אני רוצה להראות לכן מניקור שחלמתי לעשות כבר הרבה זמן. אני כל כך אוהבת צבעי פסטל והקולקצייה המגניבה הזו של מילאני פשוט קראה בשמי מהרגע הראשון שראיתי אותה. בהזמנה האחרונה שלי מCherryColture קניתי שלושה צבעים: Almond Bliss - צהוב בהיר מאוד, Creamy Pistachio - ירוק פיסטוקי עדין, וSprinkles - גליטר שחור לבן מהמם. 

התחלתי עם Almond Bliss על כל הציפורניים. על חלק מהאצבעות הסתפקתי בשתי שכבות (עבות יחסית), ובחלק נאלצתי להוסיף שכבה שלישית לאטימות מוחלטת. למרות שהשתמשתי בהמון חומר, הייבוש היה יחסית מהיר. 

Today I have a manicure that I've had on my mind for a really long time. I absolutely love pastel colors and this pretty collection by Milani has been calling me ever since I first saw it. on my latest purchae from CherryColture I bought Almond Bliss - a pretty light creamy yellow, Creamy Pistachio - a beautiful muted pistachio green, and Sprinkles - an awesome black&white glitter. 

I started by applying Almond Bliss on all of my nails. Some nails only needed 2 (thick) coats, and some of them needed 3. Drying time was pretty fast even though I used a lot of product.


הוספתי נקודות עם Creamy Pistachio על שתי אצבעות, ועל שתי אצבעות נוספות הוספתי את הגליטר Sprinkles. לבסוף, השתמשתי בסלוטייפ דק (ניתן להשיג בוואו או ביוטיקר, וגם אונליין בגרושים), על יד ימין צבעתי פסים עם Lilachism של Essie, ועל יד שמאל הוספתי פסים ורודים עם Something Sweet של צ'יינה גלייז.
בלי שהתכוונתי יצא לי עיצוב רטרו-אי שמזכיר לי טפט משנות השבעים :)

I added polka dots using Creamy Pistachio on 2 nails, and Sprinkles on 2 other nails. Finally, I used striping tape and added China Glaze Something Sweet on my left hand, and Essie Lilachism on my right one.
I actually didn't plan it, but the design came out pretty retro-ish, reminding me a wallpaper from the seventies :)



וכמובן שלא יכולתי לסיים את הפוסט בלי כמה תמונות של הטבעות המדליקות שקניתי מאסוס!
And of coarse, some pictures with my new cool rings from asos!




Monday, October 28, 2013

My Halloween / Día de los Muertos Sugar Skulls Skittle Manicure


כבר המון זמן שאני רוצה לעשות מניקור שיככבו בו גולגלות סוכר - sugar skulls - הסמל של החג Día de los Muertos (יום המתים, המקבילה הלטינית לליל כל הקדושים). בשבוע שעבר ראיתי את היצירה המדהימה של טל פלג שחברה לדוגמנית היפהפייה טל מהבלוג Phoenix Black וזה הזכיר לי שהגיע הזמן להוציא לפועל את המניקור הזה.
התחלתי את העיצוב עם 2 שכבות מכל לק. הלבן הוא 237 של לייף, הקורלי הוא Trout Pout של butter LONDON והטורקיז הוא 389 של קיקו שהיה בוויש ליסט שלי המווון זמן, והשגתי אותו הודות לחברה שטסה לברצלונה לא מזמן. 

I've been wanting to do a design like this for a very long time. Last week I saw Tal Peleg's amazing creation on Phoenix Black's face , and decided it's the perfect time to finally try it out.

I started with 2 coats of each polish. The white is life 237, the coral is butter LONDON Trout Pout and the turquoise is Kiko 389 that has been on my wishlist for a really long time, and luckily enough a friend that recently visited Barcelona got it for me. 


יש המון מדריכים באינטרנט, מסובכים יותר ופחות, ליצירת מראה כזה. אני הלכתי על סרטון של cutepolish שמראה איך ליצור את העיצוב בעזרת מנקדים. בנוסף לטורקיז והקורלי, השתמשתי גם בLemon Lime של ג'ייד ובSomething Sweet של צ'יינה גלייז כדי ליצור את הנקודות שמסביב לעיניים. הלק השחור הוא 393 של וואו.

כמובן שלא יצא לי יפה כמו היצירה של טל&טל, וגם לא כמו הגירסא המהממת של Pshiiit, אבל קיבלתי המון מחמאות על העיצוב הזה, ומישהי אחת אפילו זיהתה שמדובר בsugar skulls!

There are many tutorials online for this look, and I chose this simple one by cutepolish, and used 2 sized dotting tools for it. I added Ga-de Leomon Lime and China Glaze Something Sweet, along with the coral and the turquoise, for the decorations around the eyes. The black is Wow #393

Of coarse this didn't come out as perfect as what Tal&Tal did, nor does it look as flawless as Pshiiit's version, but I got many compliments on this, and one person even recognized the sugar skull theme (not something I'd expect here in Israel)



חוץ מזה אני חייבת להראות לכן את הקנייה המוצלחת שלי מאסוס: 4 "טבעות חצי", שמתיישבות על החלק העליון של האצבע במקום על החלק התחתון שלה. נכון שהן יפות?!

Also, I just have to show you the great rings I purchased from asos.  Aren't they beautiful?



Saturday, October 26, 2013

OPI - I'm Feeling Sashy - Swatches+Review+Nailart



קיבלתי לאחרונה לק מקסים לסקירה מחברת OPI. הלק הוא אחד משלישיית לקים שיצאה במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך של OPI עם תחרות מיס יוניברס.

הקולקצייה כוללת שלושה צבעים:
I'm Feeling Sashy - גוון לוונדר מאובק ומוקרם
This Gown Needs A Crown -  כסוף עדין בגימור מאט סאטני (הבקבוק מגיע עם טבעת כתר מגניבה)
Miss You-Niverse - סגול שחור שזיף עמוק שאפשר לראות בבלוג של נטלי

I've recently received a lovely nail polish from the Miss Uniers collection that was released by OPI.

There are three colors in this collection:
I'm Feeling Sashy - a dusty creamy lavender
This Gown Needs A Crown - silver with a matte satin finish that comes with a cute crown ring
Miss You-Niverse - a deep blackened purple that you can see on Natalie's blog


אני קיבלתי לסקירה את הסגול הבהיר,I'm Feeling Sashy, שמספק אטימות בשתי שכבות. אפשר גם למרוח שכבה אחת עבה ולהגיע לאטימות מספקת, אבל אני מעדיפה שתי שכבות בשביל העמידות, ובשביל שזמן הייבוש לא יהיה ארוך מדי.

כאן בתמונות הוא מצולם בשתי שכבות ובלי טופ. הייבוש יחסית מהיר והמריחה מהנה במיוחד בזכות המברשת העבה של OPI שאני מאוד מחבבת. לא הייתי משתמשת בלק הזה כפדיקור כי מאוד קשה לדייק עם המברשת הענקית על האצבעות של כפות הרגליים, אבל על אצבעות הידיים אני מוצאת שהמברשת עוזרת לי להגיע למריחה מדוייקת בדיוק בצורה שאני אוהבת.

I got the lighter purple, I'm Feeling Sashy, that is fully opaque in 2 coats. You could also go for 1 thick coat but I prefer 2 thinner coats.

Here in is photographed in 2 coats, and no top coat. Dry time is pretty good, and as always, I really enjoyed OPI's wide brush. I wouldn't use this as a pedicure because it's pretty hard to be precise with it, but I really like using it on my hands.


אחרי שמרחתי אותו גיליתי שהוא מאוד מאוד דומה ללק של ג'ייד (Mystique Mavue) שכבר יש לי באוסף. שלפתי מיד את מקלוני הסווצ'ים שלי כדי להשוות בין השניים, ועל הדרך גם צילמתי עוד כמה לקים סגולים שיש לי באוסף כדי שתוכלו להתרשם מהגוון בהשוואה ללקים שאולי יש לכן באוסף.

After applying it I noticed that it's really similar to a Ga-de nail polish that I already own (Mystique Mauve). I immediately pulled out my swatch sticks to compare them, and I also took some pictures of my other purples, so you can compare them with a polish you might have in your stash. 


הלק של ג'ייד בעל תת גוון קצת כחול יותר, והלק של OPI ורדרד חמים, אבל חוץ מזה הם מאוד דומים בעיניי. הייתי עם הלק של OPI במשך 3 ימים לפני שהורדתי אותו והעמידות הייתה בסדר גמור. הפורמולה של ג'ייד טיפה דלילה יותר וגם העמידות שלו פחות טובה עליי (אבל עמידות זה עניין מאוד איניבידואלי).

חוץ מזה אני חייבת להגיד מילה על השמות שOPI בוחרים ללקים שלהם: יש לי אוסף לקים די גדול (150+-) ולפעמים אני שוכחת מה מתחבא שם במגירות. ככל שהשם של הלק יותר מגניב, הוא איכשהו נחרת לי טוב יותר בזיכרון. החברות החו"ליות (Essie, OPI, China Glaze) ממש מצטיינות בנתינת שמות מדליקים ללקים, וזה פשוט כיף למרוח לק עם שם כזה :-]
למי שלא מכירה, sash הוא שמה של חתיכת הבד האלכסונית שמקשטת את שמלתה של מלכת היופי הנבחרת. I'm Feeling Sashy זה פשוט שם מגניב שמתאר את הביטחון של המתמודדת שבטוחה שהיא הולכת לנצח, ואני הרגשתי חגיגית בכל פעם שחשבתי עליו :)

Ga-de's color has a little bit of a blue undertone, while the OPI polish is pinker, but other than that they are really similar. I've worn this color for three days before removing it and it lasted pretty good. Ga-de's color is a little less durable on me, and it has a thinner formula.

Also, I have to throw in a good word for OPI's choise of names: I have a pretty big stash, and sometimes it's hard to remember what's hiding in my drawers. As long as the name is more unique and funny I find I remember it much better. Essie, OPI and China Glaze are really good at naming their polishes and it feels so fun and festive to wear a polish with such a cool name


הלקים של OPI נמכרים ב65 שקלים, וניתן להשיג אותם ברשת אפריל, בנייל סטודיו במרכזי הטיפוח המקצועיים, או אצל המוכרים החביבים עליכן באיביי.

מכיוון שאני כמעט אף פעם לא הולכת עם לק חלק כמו שהוא, החלטתי לקשט אותו עם חותמות. בחרתי בשתי חותמות מדסקית 412 של Bundle Monster, שאותן החתמתי עם Strike Up a Cosmo ו Queen B מקולקציית הסתיו החדשה של China Glaze שקניתי לא מזמן בCherrycolture (יש עכשיו 20% הנחה על כל האתר).

I hardly ever wear a creamy polish on it's own, so I added 2 stamps from Bundle Monster 412, using Strike Up a Cosmo & Queen B from China Glaze's new collection that I bought from Cherrycolture (they have a 20% discount for the next few days).
 


Saturday, October 19, 2013

New Kid on the Block

הבטחתי לפרם את הפוסט הזה לפני כל כךךך הרבה זמן, ופשוט לא הספקתי להגיע לזה. בהתחלה הייתי עסוקה באתגר 31 הימים, כשהוא נגמר התחלתי להתכונן לקראת החזרה ללימודים, ועכשיו אני שקועה בלימודים ובקושי מספיקה לפרסם כאן  (שנה ב' איז אה ביצ', ואת זה אני יכולה להגיד כבר על השבוע הראשון). 

בכל מקרה, אני סופסוף כותבת כאן את הביקורת על סדרת הלקים החדשים של ניו פארם - New. אמנם קניתי אותם לפני קצת יותר מחודש, בשבוע בו הם הושקו, אבל עדיין לא יצא לי לקרוא עליהם ביקורת בבלוגי איפור וטיפוח מהארץ, ואני שמחה להיות הראשונה שסוקרת אותם.

נתחיל קודם כל הפרטים היבשים: המחיר הרשמי שלהם הוא 20 ש"ח, ותמיד יש עליהם מבצעים. אני קניתי אותם ב1+1 לחברי מועדון, כאשר הייתה גם אפשרות לרכוש אותם ב-15 ש"ח למי שאינו חבר מועדון. מחיר הוגן לכל הדעות, בשונה מלקים של חברות ישראליות אחרות (ג'ייד וקרליין, אני מסתכלת עליכם), שמחירם הרשמי עומד על 35-50 ש"ח, אבל נדירה הבחורה שתקנה אותם במחיר הזה, שכן כמעט תמיד הם נמצאים במבצע, והמחיר המומלץ עליהם נע בין עשרה לעשרים שקלים.


בכל מקרה, נחזור לנושא הפוסט. כפי שניתן לראות בתמונה העליונה, הגוונים של מותג New סטנדרטיים למדי. לא נרשמו גליטרים מפתיעים או גימורים מיוחדים. רוב הגוונים היו קרמיים,ומצאתי גם כמה שימריים נחמדים. ולמרות זאת, למי שמרגישה שבדיוק חסר לה צבע קלאסי ושימושי - אני בהחלט ממליצה לבדוק את המותג הזה, גם בזכות המחיר, וגם בזכות רשימת המרכיבים, שלא מכילה את 5 הרעלים.


הלקים האלה מיוצרים בארה"ב, במפעל בעיר הרקולס שבקליפורניה. באותה עיר מיוצרים גם הלקים של חברת Le Chat ושל קסטרו, ולא מן הנמנע ששלושת המותגים מיוצרים באותו המפעל בדיוק.
אין לי לקים של קסטרו וLe Chat אז אני לא יכולה להשוות בין הפורמולות, אבל אני מרוצה משני הלקים של ניו פארם שדגמתי.

הבקבוקים זהים בגודלם לבקבוקים של ג'ייד וגם מכילים כמות זהה של לק - 13 מ"ל. 


המברשת נוחה לשימוש, והיא מעט רחבה. פחות רחבה מהמברשת הרחבה של Essie וOPI, ויותר רחבה מהמברשת של ג'ייד, China Glaze, והגירסא האמריקאית של Essie.


צילמתי את המברשת בהשוואה למברשת הדקה של אסי, המברשת של ג'ייד, והמברשת הרחבה של אסי:


מכיוון שרוב הגוונים היו באמת סטנדרטיים ולא רציתי לקנות משהו שכבר יש לי באוסף, בחרתי לקנות שני לקים ניאוניים. הכתום נקרא Cocktail Party והורוד נקרא Shocking Pink. אני לא מתלהבת כל כך מלקים ניאוניים ולכן עד עכשיו לא היו לי כאלה באסף שלי, אבל בתור מכורת לקים הייתי חייבת לנסות פעם אחת ולהבין על מה ההתלהבות.


הלקים אטומים בשתי שכבות, ואין צורך למרוח אותם מעל שכבה של לק לבן, כי הם מספיק בולטים ובוהקים גם בפני עצמם.


הרגשתי שמאוד קשה לתפוס את הצבע האמיתי שלהם על הרקע הלבן, אז ניסיתי לצלם גם על רקע שחור:


והנה הם על הציפורניים שלי, בשתי שכבות (אני לא זוכרת אם מרחתי טופ או לא). התמונות צולמו לפני חודש, כשהציפורניים שלי היו הרבה יותר קצרות ממה שהן עכשיו.


השתמשתי בלקים האלה לעיצוב השבטי שעשיתי במסגרת האתגר, ולכן לא יצא לי לבדוק את העמידות שלהם, אבל פרט לכך אני בהחלט ממליצה לבדוק אותם.


יצא לכן לנסות לקים של New? אשמח מה חשבתן עליהן...

Friday, October 18, 2013

Ga-de Sugar Collection 51 + 52 - Swatches, Review and Nail Art


בוקר אחד,לפני קצת יותר משבוע, עברתי בסופר פארם בדרך לעבודה, ופתאום נתקלתי במשהו חדש על הסטנד של ג'ייד. חתיכת נייר קטנה הודבקה למדף, ועליה סווצ'ים של שישה לקים חדשים - בעלי מרקם מחוספס!
ג'ייד לא פרסמו שום דבר בפייסבוק שלהם ולא נתקלתי עד כה בשום כתבה או בלוג שסקר את המוצר, אז מאוד הופתעתי לראות אותם. אני אפילו לא יודעת אם יש לקולקציה הזו שם מגניב (בדומה ל Sugar Baby של שיק, Liquid Sand של OPI וכו')

כנראה שהם הגיעו לחנות ממש באותו הבוקר ואפילו המוכרים עוד לא הספיקו להכיר אותם, וכך יצא ששילמתי על כל לק 15 שקלים בלבד. ליד הלקים החדשים הייתה מדבקה של 40% הנחה (כלומר 30 שקלים, כאשר המחיר המלא עומד על 50.99), אבל באותו סטנד היה גם שלט נוסף - "כל הלקים של ג'ייד ב15 שקלים, פרט לסדרת הייבוש המהיר". ניגשתי לקופה ולא הייתי צריכה להתווכח יותר מדי כדי לשלם את המחיר הנמוך מבין השניים.

בחרתי לעצמי שני גוונים: מס' 51 - Red Sugar, ומס' 52 - Coral Sugar



 שני הגוונים מספקים אטימות מלאה בשתי שכבות. זמן הייבוש של השכבה הראשונה מהיר במיוחד, וזמן הייבוש של השכבה השנייה סביר.

בתמונות המצורפות כאן, מרחתי שתי שכבות על האצבע והאמה, ושכבה אחת על הקמיצה והזרת, כדי שתולו לראות את ההבדל.

הלק האדום יחסית אטום כבר בשכבה הראשונה, אבל הצבע שלו פחות עמוק, יותר ורדרד.



הקורלי לעומתו, שקפקף בשכבה הראשונה, עם כמה "קרחות". השכבה השנייה מעמיקה את הגוון ונותנת אטימות מלאה.



רואים את האיזורים השקופים על הקמיצה?


מי שקראה את הפוסט שלי על הלקים של שיק יודעת שאני אמנם מאוד מאוד אוהבת את המרא של הלקים המחוספסים, אבל לא סובלת את התחושה שלהם על האצבעות. עם הלקים האלה של ג'ייד גיליתי תגלית חדשה: כאשר מורחים שכבה אחת של טופ מבריק, הטופ "נבלע" בתוך לק, כמו שקורה בכל הלקים הnחוספסים, של כל החברות.
לכן, עד עכשיו, cכל פעם שמרחתי טופ על לק מחוספס מרחתי שתיים או שלוש שכבות כדי לוודא שהמראה הסופי מבריק ונעים למגע. הפעם, בשביל התמונות, התכוונתי למרוח שכבה אחת של טופ, לצלם לפני שהיא מספיקה להתיבש ולהיבלע בתוך הלק, ומייד להסיר הכל ולהסוויץ' את הלק הבא.

אבל אחרי שצילמתי את התמונות הראשונות שמתי לב שהטופ שמרחתי התייבש מהר במיוחד וכבר התחיל להיבלע בתוך הלק. המראה שהתקבל נשאר מחוספס, אבל המגע היה הרבה יותר נעים! ממש the best of both worlds!
גם הצלחתי לשמור על המראה הייחודי, וגם מצאתי דרך שתגרום לי להיות מסוגלת להישאר עם הלקים האלה למשך יותר מיום-יומיים!

אז ככה הלק נראה עם שכבה אחת של טופ:


וכך הוא נראה עם שתיים, למי שרוצה ללכת עם המראה הגלוסי עד הסוף:




 וזה הלק הקורלי עם שתי שכבות של טופ מבריק:

אחרי שסיימתי להתלהב מהלקים ולצלם אותם במגוון זוויות החלטתי שאני רוצה לנסות להחתים עליהם. כבר הרבה זמן רציתי לנסות להחתים על לק מחוספס, וממש כמה ימים לפני שקניתי אותם קיבלתי את הדסקיות החדשות של Bundle Monster, כך שזו הייתה ההזדמנות המושלמת לתפוס שתי ציפורים במכה אחת :)

החתמתי כאן בעזרת השחור של וואו, מס' 393, הלבן של מילאני White on the Spot והזהב של צ'יינה גלייז שנקרא Passion. כל הדוגמאות לקוחות מדסקית 423 של Bundle Monster.


 כאן הוספתי שכבה אחת של טופ לעיצוב הזה. בתמונות שלי הטופ לא הספיג להיספג לגמרי בלק, אז זה נראה מבריק מאוד. במציאות, אחרי כמה דקות התקבל מראה מחוספס, אבל נעים למגע, ונהניתי מאוד מהמניקור הזה במשך שבוע שלם, בלי צ'יפים ובלי שחיקה בקצוות!



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...